Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen oli ensimmäinen anaaliseksi kokemuksesi?

Vierailija
24.05.2024 |

Millainen kokemus oli? Oliko niin nautinnollinen kokemus, että haluat jatkossakin vai oliko niin kauhea, ettei enää koskaan vai jotain siltä väliltä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. Sisäinen tyttöni heräsi ja siitä lähtien olen unelmoinut vain kaluista. ;)

M30

Vierailija
22/24 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin parikymppisenä kokeilla ja sain poikaystäväni suostumaan. Muutamia kertoja tehtiin ja tuntui todella hyvältä. Poikaystävä, nykyinen mieheni ei oikein innostunut ja valmistelut olivat työläämpiä niin se jäi. Nyt 20v myöhemmin on kaikki muukin jo jäänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteemme alkuaikoina 90-luvun alussa mieheni ehdotti peppuseksin kokeilemista. Tuolloin yli 30 vuotta sitten aihe ei ollut samalla tavalla tapetilla kuin nykyään ja asiallisen tiedon saanti oli kirjastoreissun takana. Emme olleet kumpikaan aiemmin kokeneet anaaliyhdyntää, joten kerta oli molemmille ensimmäinen ja samalla toiseksi viimeinen. Uteliaisuus ja kokeilunhalu olivat ennakkoluuloja vahvemmat, ja muistan ajatelleeni, että sittenpähän tietää kun kokeilee.

Käytimme liukastetta ja kondomia sekä mahdollisimman rentoa asentoa, jossa minä naisena saatoin kontrolloida sisääntyöntymistä. Mieheni toimi tilanteessa kiitettävän hellästi ja rauhallisesti. Puhuimme myös toistemme tuntemuksista. 

Vaikeaa se kuitenkin oli minulle. Peniksen aiheuttama paine sulkijalihasta vasten oli valtava ja tunne sen työntyessä peräsuoleen emätinyhdyntään verrattuna outo. Minulle kokemus oli lähinnä sietämistä ja selviytymistä. Mies oli äärim

Olet siis naimisissa hom8n kanssa. Tykkääkö hän myös transuilla?

Vierailija
24/24 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen kerta oli, kun olin yksi kesä motarin levarilla hakkaamassa tattiani, niin siihen tuli iso, karvainen ja pahalle haiseva rekkakuski. en tiedä mikä minuun meni, mutta menin kontilleni asfaltin vieressä olevalle nurmialueelle. kumpikaan ei sanonnut mitään ja tämä rekkakuski tunkeutui kalullaan anaaliini ja vähän ajan päästä laukesi murahdellen suoleeni. kun menin kotiin, vaimoni sanoi: näytät vähän jännältä, onko kaikki ok? sanoin on ja sitten menin vessaan valuttamaan spermat pyllystä ja sitten suihkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan