Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alastomuus kaveriporukassa

Vierailija
23.05.2024 |

Joskus 90 luvun alussa oltiin mökillä tyttöystävän kanssa ja siellä oli hänen serkkunsa myös. Jossain kohtaa iltaa keksittiin alkaa pelaamaan ryysypokkaa. Tyttöystävälläni oli ihanat ja reilun kokoiset rinnat. Ja niin oli hänen serkullaankin. Pelin edetessä tytöt olivat jo ilman rintsikoita ja minulla oli sukat ja alushousut jalassa. 

Hävisin seuraavan kierroksen ja otin alushousut pois. Minulla oli reilu puolikas erektio ja reilussa kiimatipoissa olin. Tyttöystävän serkulla tipahteli usein tavaroita lattialle ja hänen piti noukkia niitä ja samalla katseli penistäni. Se kirjoitti vain lisää. Kohta oli hänellä myös housut pois ja minulla putoili tavaroita lattialle... Ihana pimppi jota hän sormillaan levitti huomaamatta. Ja minulla alkoi seisoa ihan täysillä. Tyttöystävä ei ehken kaikkea huomannut mutta ei siinä mitään... Kun sitten jossain kohtaa mentiin nukkumaan - minä tyttöystävän kanssa omaan ja hänen serkku huoneen toiselle laidalle omaan sänkyyn. Minä sain tyttöystävän ylipuhuttua niin, että sain laittaa vehkeeni hänen pimppiin ja että niin aletaan nukkumaan. No, eihän se siihen jäänyt, loppuun saakka nytkyteltiin ja en tiedä mitä mietti se serkku toisessa sängyssä...

Oli serkulla kyllä ihanat rinnat, muistan... Meitä oli K ja H ja J. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin?!?!

Vierailija
2/13 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivitarinoitsija. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin chatGpt:llä kirjoittaa tarinan uudelleen passiivin sijaan kirjoittajan näkökulmasta. Tällaisen se antoi kirjoittaa:

Olin mökillä tyttöystäväni kanssa joskus 90-luvun alussa, ja siellä oli myös hänen serkkunsa. Jossain kohtaa iltaa päätimme alkaa pelaamaan korttipeliä. Tunnelma oli rento ja pelin edetessä tunnelma muuttui rohkeammaksi. Tyttöystävälläni ja hänen serkullaan oli upeat muodot, mikä lisäsi pelin jännitystä.

Pelin edetessä olimme kaikki vähentäneet vaatteita. Hävisin seuraavan kierroksen ja riisuin alushousut. Tunnelma oli kiihkeä, ja tilanne alkoi käydä yhä rohkeammaksi. Tyttöystävän serkku oli myös ilman housuja, ja huomasin hänen katselevan minua. Tilanne vain kuumeni, ja tunsin oloni yhä kiihkeämmäksi.

Kun ilta eteni ja menimme nukkumaan, minä ja tyttöystäväni menimme omaan sänkyymme ja hänen serkkunsa toiseen. Sain tyttöystäväni suostuteltua pieneen intiimiin hetkeen ennen nukkumaanmenoa. Olimme hyvin läheisiä, ja tilanne oli meille molemmille miellyttävä.

Muistan, että ilta oli ikimuistoinen. Meitä oli K, H ja J.

Vierailija
4/13 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botti ei kirjoita pilluista ja kiimatipoista, se kirjoittaa tämän:

Jossain vaiheessa huomasin serkun liikkuvan niin, että näin hänen vulvansa. Hän raotti sitä hieman sormillaan, ja tilanne oli erittäin kiihottava. Minulla alkoi seisoa ihan täysillä. Tyttöystävä ei ehkä kaikkea huomannut, mutta en välittänyt.

Vierailija
5/13 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa runkkuluettavaa.

Vierailija
6/13 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin gpt-4 versio:

Olin mökillä tyttöystäväni Janan kanssa joskus 90-luvun alussa, ja siellä oli myös hänen serkkunsa Hanna. Jossain kohtaa iltaa päätimme alkaa pelaamaan korttipeliä. Tunnelma oli rento ja pelin edetessä tunnelma muuttui rohkeammaksi. Janalla ja Hannalla oli upeat muodot, mikä lisäsi pelin jännitystä.

Pelin edetessä olimme kaikki vähentäneet vaatteita. Hävisin seuraavan kierroksen ja riisuin alushousut. Tunnelma oli kiihkeä, ja tilanne alkoi käydä yhä rohkeammaksi. Hanna oli myös ilman housuja, ja huomasin hänen katselevan minua. Tilanne vain kuumeni, ja tunsin oloni yhä kiihkeämmäksi.

Jossain vaiheessa huomasin Hannan liikkuvan niin, että näin hänen vulvansa. Hänen sisemmät häpyhuulensa näkyivät selvästi ulompien häpyhuulten välistä, ja ne olivat vaaleanpunaiset ja herkät. Hän raotti vulvaansa hieman sormillaan, ja näky oli hyvin kiihottava. Minulla alkoi seisoa ihan täysillä. Jana ei ehkä kaikkea huomannut, mutta en välittänyt. Tunsin voimakasta halua tutkia tarkemmin sekä Janan että Hannan vulvia.

Janan vulva oli myös kaunis ja ainutlaatuinen. Hänen sisemmät häpyhuulensa ulkonivat selvästi ulompien häpyhuulten välistä, mutta ne olivat tummemman sävyiset kuin Hannan. Tämä kontrasti oli silmiinpistävin ero heidän vulviensa välillä. Janan klitoriksensa oli herkkä, ja tiesin, miten koskettaa häntä saadakseni hänet tuntemaan olonsa miellyttäväksi.

Kun ilta eteni ja menimme nukkumaan, minä ja Jana menimme omaan sänkyymme ja Hanna toiseen. Sain Janan suostuteltua pieneen intiimiin hetkeen ennen nukkumaanmenoa. Olimme hyvin läheisiä, ja tilanne oli meille molemmille miellyttävä.

Muistan, että ilta oli ikimuistoinen. Meitä oli Kari, Jana ja Hanna.

Vierailija
7/13 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta

Vierailija
8/13 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväsi Janan serkku Hanna oli kovin kultainen, kun antoi sinun katsoa avautuvaa vittuansa. Kyllä mies sitä arvostaa, silla osoittaahan se, että tyttö tuntee halua olla herttainen ja olla samalla ihailun kohteena.

Vierailija
9/13 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille seksitarinoille on ihan oma osio vauvapalstan syövereissä. Tämä on väärä paikka.

Vierailija
10/13 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näille seksitarinoille on ihan oma osio vauvapalstan syövereissä. Tämä on väärä paikka.

Tämä on juuri oikea paikka, aihe seksi.

Vierailija
11/13 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passiivitarinoitsija. 

Eihän siinä ole passiivissa kuin osa lauseista. Ihan normaali kirjoitutyyli. 

Vierailija
12/13 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin chatGpt:llä kirjoittaa tarinan uudelleen passiivin sijaan kirjoittajan näkökulmasta. Tällaisen se antoi kirjoittaa:

Olin mökillä tyttöystäväni kanssa joskus 90-luvun alussa, ja siellä oli myös hänen serkkunsa. Jossain kohtaa iltaa päätimme alkaa pelaamaan korttipeliä. Tunnelma oli rento ja pelin edetessä tunnelma muuttui rohkeammaksi. Tyttöystävälläni ja hänen serkullaan oli upeat muodot, mikä lisäsi pelin jännitystä.

Pelin edetessä olimme kaikki vähentäneet vaatteita. Hävisin seuraavan kierroksen ja riisuin alushousut. Tunnelma oli kiihkeä, ja tilanne alkoi käydä yhä rohkeammaksi. Tyttöystävän serkku oli myös ilman housuja, ja huomasin hänen katselevan minua. Tilanne vain kuumeni, ja tunsin oloni yhä kiihkeämmäksi.

Kun ilta eteni ja menimme nukkumaan, minä ja tyttöystäväni menimme omaan sänkyymme ja hänen serkkunsa toiseen. Sain tyttöystäväni suostuteltua pieneen intiimiin hetkeen ennen nukkuma

Niin miksi pitäisi kirjoittaa minä-muodossa? Kyllä tuo alkuperäinen on rikkaampaa tekstiä kuin jatkuva minän hokeminen.

Vierailija
13/13 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tavaroita tippuu räsypokkaa pelatessa, kortteja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi