Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petolliset kausi 2

Vierailija
23.05.2024 |

Kyllähän on hyvät osallistujat!

Kurkkaa seuraavat Petolliset-lähetysajat  Iltapulu Iltapulusta

Kommentit (2297)

Vierailija
1941/2297 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullinen esimerkki kaikille niille jotka päätyy tällasiin tekoihin aina muka niin ihanan rahan takia. No tekeekö se raha onnelliseksi? Tuollaki papalla yli 100.000€ vuositulot. Ei järin onnelliselta vaikuttanu. Kun se tärkein, eli rakkaus puuttuu niin ei rahalla ole merkitystä. 

Jos olisit seurannut heidän elämäänsä, et sanoisi etteikö se järin onnelliselta vaikuttanut. Ihan tavalliselta se vaikutti, aina syyskuun alkuun asti. Tekivät ihan tavallisia asioita yhdessä, kuten kuka pariskunta tahansa. Nyt jälkikäteen on helppo nähdä merkkejä onnettomuudesta, mutta ihan onnellisilta ne yhdessä vaikuttivat. 

Somessa on helppo pitää kulissia yllä. Jannen puoliso on 40v vanhempi, manipuloiva, mustasukkainen. Janne oli vasta teini kun aloittivat seurustelun.

Heillä on ollut riitoja paljon ja

Somen perusteellahan tuokin "ei järin onnelliselta vaikuttanut" oli tehty. Sinäkin kuvittelet tietäväsi heidän suhteestaan koska perustat sen olettamuksiin. Mutta et sinä tiedä yhtään sen enempää kuin vaikka minä. Tai joku muu joka täällä kommentoi. 

Mutta heidän parisuhteensa on vaikuttanut somen perusteella ihan tavalliselta parisuhteelta, tekivät ihan tavallisia pariskunta-asioita yhdessä, ennen kuin jokin muuttui syyskuun alussa. Että en sen perusteella menisi väittämään etteivätkö he olleet onnellisia yhdessä. Siihen asti kuin olivat. 

Vierailija
1942/2297 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme homoa samassa ohjelmassa. Vähän kallellaan prosentit 

Juu, YLE lakkautettava vai miten se meni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/2297 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen selvänäkijä. Katsoin etukäteen vikaa jaksoa:

Petolliset voittaa.

Pinja murhattiin yöllä. 

Kaikki alkaa epäillä Sabinan ja Jannen johdolla Cristalia, mutta Cristal saa taitavasti käännettyä asian että on uskollinen ja että Fatim antoi puolikkaan kalan Samuelille pöydässä ja tämä aiheutti Samuelin putoamisen.

Fatim saa hepulin vikassa jaksossa.

Cristal vie koko petollisten potin.

Janne ja Fatim äänestetään pöydässä karkotetuiksi.

Noora laittaa epäilyspyörät Jannen suuntaan ja Ramses liittyy messiin.

Vikassa jaksossa nähdään jo pudonneet.

Karmiva

Vierailija
1944/2297 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänää, jostain käsittämättömästä ja minulle vieraasta syystä ohjemaa ei tule nähtäväksi.

Vierailija
1945/2297 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei näytetä jaksoa. Itkuksi menisi jakson katsominen. Itselle jäi Jannesta mieleen sen hymy.

Vierailija
1946/2297 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänää, jostain käsittämättömästä ja minulle vieraasta syystä ohjemaa ei tule nähtäväksi.

Tynnyrissäkö elät, vailla mitään uutisvirtaa?

Vierailija
1947/2297 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo Rolf on ollut alusta asti kollsin tapaa sairas vaan eri mittakaavassa. Ei ole tervettä alkaa piirittään sillon 10 vuotta sitten jotain just ja just täysikästä jätkää 56 vuotiaana ukkona. Hyi v***u. Siinähä on teinisekoilutki vielä kesken. Mun mielestä henkisen kasvun ero vastaa vähintään samaa ku joku 14 vuotias seurustelis yli 20 vuotiaan kanssa :DDD. Ainoa ero on se että laki salli tämän Jannen ja Rolfin suhteen. 

Vierailija
1948/2297 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan ens viikolla?

Vierailija
1949/2297 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on koukuttava sarja ollut. 

Vierailija
1950/2297 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.lansivayla.fi/paikalliset/7987339

"Murhan siivellä someura kiitoon vaikka väkisin"

Todella noloja nuo Leppinen ja Martikainen. Hyvä, että tästä kirjoitetaan. 

Vierailija
1951/2297 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ohjelma jatkuu, voi olla, että juontaja vaihtuu. Janne oli ilmeisesti tosi läheinen ystävä Christofferille. Saattaa olla liian kova paikka palata Vanajanlinnaan ja tuo formaatin mu rha teema muistuttaa häntä aina ystävän kuolemasta. Ehkä Christoffer kokee, ettei halua enää leikitellä aiheella, kun liippasi niin läheltä.

Vierailija
1952/2297 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten ohjelman ohjelmapaikalla lopulta esitettiin? 

Vierailija
1953/2297 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuuuuuuu! Täällä kummittelee Vanajan kummitus.. Finaali näytetään halloweenina....

Vierailija
1954/2297 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ohjelma jatkuu, voi olla, että juontaja vaihtuu. Janne oli ilmeisesti tosi läheinen ystävä Christofferille. Saattaa olla liian kova paikka palata Vanajanlinnaan ja tuo formaatin mu rha teema muistuttaa häntä aina ystävän kuolemasta. Ehkä Christoffer kokee, ettei halua enää leikitellä aiheella, kun liippasi niin läheltä.

Mä luulen kanssa, että Christoffer ei halua enää juontaa tätä. Ymmärrän. On ollut ihan murtunut tästä jutusta somessa💟

Vierailija
1955/2297 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen kanssa, että Christoffer ei halua enää juontaa tätä. Ymmärrän. On ollut ihan murtunut tästä jutusta somessa💟

Niin murtunut, että julkaisi kuvan, jossa hän vaikuttaa 5 cm Jannea pidemmältä, vaikka on vain 178. Joo-o.

Vierailija
1956/2297 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheen vierestä:

Jos unohdetaan taannoiset Tamin 'jääkiekossa en ole törmännyt homoihin' -tyyppiset ummehtuneet lausahdukset, (ajatukset jotka varmaan 'vanha kaarti' saattaa jakaa) en usko että homous on mikään iso juttu jääkiekossa.

Ajatellaan maailmaa missä elämme, on vaikea löytää ketään(!) tämän päivän n. 20-vuotiasta jonka lähipiirissä _kaikki_ ovat 'tavallisia heteroita'. Tarkoitan, ei homous enää ole mikään tabu, vaan ihan valtavirtaa.

Toki kaikki eivät välttämättä huutele asiasta, mutta toisaalta, harva sitä muutenkaan avaa parisuhteitaan. Kaverit tietää jne. mutta mikä tarve nuorella, olkoon sitten mies tai nainen, olisi mediassa huudella kenen kanssa on sutinaa vaikka baarissa tai vastaavassa paikassa. Moni seurustelukumppanikin halunee olla yksityishenkilö, ehkä sitten kun ollaan naimissa saatetaan asiaa jossa naistenlehdissä tmv. kanavassa avata.

Toki on jotkut Selänteet, MUTTA he ovatki  vanha pari, yhdessä sata vuotta, ja ns. vanhaa kaartia, eivät 'parikymppisiä' vaan jo 'liki eläkeläisiä'. Nykyään parisuhteita menee ja tulee nuorilla, ei niistä samalla tavalla muutenkaan huudella... Oli sitten mies tai naispari tai molempia.

Vierailija
1957/2297 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä kaikessa järkyttävyydessään tämä on hyvä muistutus Petolliset ohjelman luonteeseen vedoten että kuolemalla ja tuonpuoleisella ei pidä leikkiä. On karmivaa ajatella että osallistuja murhattiin oikeasti ja vielä finaalin alla! Mitenhän tähän formaattiin suhtaudutaan jatkossa niin se jää nähtäväksi. 

Minun mielestäni tällaiset kommentit on kyllä jo ihmeellistä jeesustelua. Olisitko kieltämässä kaikki kauhulla ja kuolemalla leikittelevät teokset? Murhamysteerit, kirjat, elokuvat? Siksi että joskus tosielämässäkin sattuu tragedioita.

Sillä Petollisten hautausmaakohtauksella ei ollut mitään tekemistä tämän tragedian kanssa. Vain ikävä sattuma, ei mitään muuta.

Vierailija
1958/2297 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä kaikessa järkyttävyydessään tämä on hyvä muistutus Petolliset ohjelman luonteeseen vedoten että kuolemalla ja tuonpuoleisella ei pidä leikkiä. On karmivaa ajatella että osallistuja murhattiin oikeasti ja vielä finaalin alla! Mitenhän tähän formaattiin suhtaudutaan jatkossa niin se jää nähtäväksi. 

Minun mielestäni tällaiset kommentit on kyllä jo ihmeellistä jeesustelua. Olisitko kieltämässä kaikki kauhulla ja kuolemalla leikittelevät teokset? Murhamysteerit, kirjat, elokuvat? Siksi että joskus tosielämässäkin sattuu tragedioita.

Sillä Petollisten hautausmaakohtauksella ei ollut mitään tekemistä tämän tragedian kanssa. Vain ikävä sattuma, ei mitään muuta.

Totta!. Moni elokuvakin pitäisi jättää näyttämättä koska pääosan esittäjä tai joku muu näyttelijä on surmattu tai ainakin kuollut epämääräisissä olosuhteissa. Petolliset formaatilla ei ole mitään tekemistä tosielämän tapahtumien kanssa. Petolliset on hyvä formaatti ja ainakin itse toivon että sarja jatkuu.

Vierailija
1959/2297 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot kun tappelee, siinä on kaksi riskiä  miestä, tosin yleensä hyvin naismaisia,

niin yleensä toinen on sen jälkeen raudoissa ja toinen laudoissa,

niitähän on sattunut useinkin.

Vierailija
1960/2297 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun Lego Masters Suomi alkaa,kaipaa jo niin tätä hyvän mielen ohjelmaa.Kaiken tämän jälkeen.

Sitäkin sitten juontaa yksi homo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän