Petolliset kausi 2
Kurkkaa seuraavat Petolliset-lähetysajat Iltapulusta
Kommentit (2297)
Outoa, että Cristal Snow'n kommentti siitä, että olisi täydellinen murhaaja, ei ollut leikattu pois. Janne omaisten ei kiva kuulla tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on rahastuksesta, ohjelman tuotanto, Nelonen, Sanoma Media ja läheiset saa massia. Toki perimmäisen tarkoituksen voi verhota muiston kunnioittamiseksi.
Itse en ahneille rahoja syydä. Jos olisi ollut viaton aie taustalla, ohjelma olisi näyetty silloin viikkoja sitten kuten piti. Nyt piti pitää tuotannon hengästystauko, jotta pääsee läheisten kanssa miettimään, miten saadaan isoimmat rahat irti. Näin media toimii, se on median syvin tarkoitus.
Tää on täysin kuspäinen kommentti! Ihmisiä ne media-alan ihmisetkin on, eikä tuosta tule yhtään sen enempää rahaa kenellekään kuin aiemminkaan.
Media ei voi toimia harkitsemattomasti yhtäkkiä tapahtuvassa kauheassa tilanteessa. Siitä seuraa vain mainehaittaa, eettisyyskysymykset täytyy käydä läpi ja työkaverin kuolema on aina raskasta muutenkin. Työt loppuu jos hosuu
Minäkin aiemmin kirjoitin että varmasti riittää in memoriam ja Jannen muistoksi, molempia käytettiin ilman ehdottamaasi "kohokohdat Jannen koko kisan ajalta" - tuo oli täysin riittävää, niin ei mene tyylittömän puolelle. On kyse tv-ohjelmasta joka viihteellinen ja se mitä tapahtunut kisan ulkopuolella oli todella traagista. Noh, nyt se on ohi.
"Mitä tulee muuten jaksoon, niin Rami oli niin liikkis kun kasvoista näki miten rankkaa oli tulla epäillyksi"
Niin tämän näki myös Pinjasta, sekä tänään että jo aiemmin, mutta valitettavasti hänen nimeään pitkin kautta jatkuvasti tauluihinsa kirjoitelleet eivät nähneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huikea MIISA. Hän pelasi koko pelin ajan oikein uskollisena, ja se lopulta palkittiin.Onnea!!
Ihan hemmetin rasittava tyyppi. Olisin äänestänyt pihalle vaikka olisin tiennyt uskolliseksi.
Miisa oli paras!
Katsoin nyt Jannen vuoksi tämän vikan jakson, vaikka en koko sarjaa ole ikinä aiemmin katsonut. Millä perusteella joku on uskollinen ja joku ei, saavatko siis itse valita roolinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ois yksi kysymys, joka jäi viimeisen jakson jälkeen vaivaamaan, vastatkaa, jos tiedätte: finaali oli kai erilainen kuin viime vuonna, koska silloin kaksi petollista voitti. Oliko niin, ettei viime kaudella finaalissa paljastettu pudonneitten statusta uskollinen vai petollinen? Nythän kilpailijat tiesi koko ajan montako petollista on vielä jäljellä. Totta kai ne äänesti niin kauan ku kaikki petolliset ei ollu tippuneet. Eikö ne sitten viime kaudella tienny? Mä en oikein käsitä tätä, eihän petollisilla ja etenkään Jannella lopussa ollu mitään mahdollisuuksia, kun kaikki tiesi, että vielä on yksi petollinen mukana.
Se oli täysin heidän oma fiilis että joku vielä jäljellä ja oli ollut jo pitkään. Sitaa ja Heikkiä ei samalla tavalla epäilty niin pääsivät voittamaan kisan! Miksi koko ajan mainitaan vain Sita, eikös se He
Eihä nytkään paljastettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruudun selainversio oli alhaalla kello 21 kun kaikki ryntäsivät yhtä aikaa katsomaan. 😆
Oli hyvä jakso. Herkistyin heti kun näin sen alun omistustekstin ja lopussa kun oli kuva ja teksti, aloin itkeä.
Mietin koko jakson ajan kaikkea hölmöä, kuten että ajatella että joku on ollut tekemässä ohjelmaa ja varmasti myös kotona katsonut kaikki jaksot, mutta tulee murhatuksi eikä saa nähdä sitä finaalijaksoa missä itse on.
Mietin myös että oli oikeasti hyvä ratkaisu, että jaksoa ei esitetty silloin heti, koska olin itse ainakin tarvinnut tämän etäisyyden siihen järkytykseen mikä oli kun luin kauheat uutiset.
Mitä tulee muuten jaksoon, niin Rami oli niin liikkis kun kasvoista näki miten rankkaa oli tulla epäillyksi ja sitten vielä teki omassa puolustuspuheessaan mokan. Onneksi se kuitenkin kääntyi parhain päin.
Harmi myös,
Oli aika mulkero se tyyppi joka tänne keskusteluun spoilasi lopusta ihan liikaa. Tollasista tulee sakkoa muuten, jos tuotannosta paljastetaan tollasia. Kaikki kirjoittaa NDA sopparin. Myös kisaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ois yksi kysymys, joka jäi viimeisen jakson jälkeen vaivaamaan, vastatkaa, jos tiedätte: finaali oli kai erilainen kuin viime vuonna, koska silloin kaksi petollista voitti. Oliko niin, ettei viime kaudella finaalissa paljastettu pudonneitten statusta uskollinen vai petollinen? Nythän kilpailijat tiesi koko ajan montako petollista on vielä jäljellä. Totta kai ne äänesti niin kauan ku kaikki petolliset ei ollu tippuneet. Eikö ne sitten viime kaudella tienny? Mä en oikein käsitä tätä, eihän petollisilla ja etenkään Jannella lopussa ollu mitään mahdollisuuksia, kun kaikki tiesi, että vielä on yksi petollinen mukana.
Se oli täysin heidän oma fiilis että joku vielä jäljellä ja oli ollut jo pitkään. Sitaa ja Heikkiä ei samalla tavalla epäilty niin pääsivät voittamaan kisa
Osaahan ne laskea! Siksi ne tiesi, että vielä on petollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannen omaiset eivät toivoneet esitystä. Mutta kun päätös, siis neloskanavan PÄÄTÖS heille ilmoitettiin, että esitetään ja johon he eivät voi vaikuttaa - näin kerrottiin, he toivoivat että edes esitysaika tälle irvokkaalle esitykselle muutettaisiin. Se toive otettiin huomioon
Tämä on tieto ei mielipide
Älytön väite.
Ei ole.
"Päivitetty 7.11.2024 kello 7.08. Toisin kuin Nelosen tiedotteessa luki, finaalijakson esittämisen ajankohdassa on kuultu omaisten toivetta. Aiemmin jutussa luki, että finaalijakson esittäminen olisi Puhakan omaisten toive."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huikea MIISA. Hän pelasi koko pelin ajan oikein uskollisena, ja se lopulta palkittiin.Onnea!!
Ihan hemmetin rasittava tyyppi. Olisin äänestänyt pihalle vaikka olisin tiennyt uskolliseksi.
Miisa oli paras!
Oli ja on tosi ärsyttävä
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nyt Jannen vuoksi tämän vikan jakson, vaikka en koko sarjaa ole ikinä aiemmin katsonut. Millä perusteella joku on uskollinen ja joku ei, saavatko siis itse valita roolinsa?
Alussa heti Christoffer valitsee petolliset
Toivotaan, että muita huonosti ja moukkamaisesti kohdellut fati antaa rahat esim lapsille, jotka kärsivät nälästä Suomessa!
Ankea lopetus. Esim UK:ssa ei todellakaan paljastetaan petollisten määrää eikä siitä vihjailla. Lisäksi pelin voi lopettaa HETI kun uskolliset kokee ettei ole petollisia mukana. Nyt oli toi pakkoäänestys, enkä tajua miksi. Se tavallaan sinetöi sen faktan, että mukana on vielä yksi.
Finaalin esittämisestä hurskasteleville muistuttaisin että aiempien jaksojen uusinnat kyllä pyörivät kanavilla ihan no problem väkivallanteon jälkeen, tämä ei sitten ilmeisesti ollut mikään ongelma, vain se finaali..?
Vierailija kirjoitti:
Finaalin esittämisestä hurskasteleville muistuttaisin että aiempien jaksojen uusinnat kyllä pyörivät kanavilla ihan no problem väkivallanteon jälkeen, tämä ei sitten ilmeisesti ollut mikään ongelma, vain se finaali..?
Ykköskausi pyörii uusintana. Tätä toista kautta en ole nähnyt. Jokaisella on älykkäät telkkarit, joten sieltä näkyy kumpi kausi vain. Ja britti versiokin, joka oli huippu.
Fati hyppi ja tanssi hepulissa kun voitti ja sai rahaa. Kääntyisi Kokoomuksen edustajaksi varmasti jos sais miljoonan.
Miisa pelasi hyvin ja valitettavasti hänet yritettiin lytätä hyvän pelaamisen takia. Harmi, kun Fati oli joukkokolmikossa.
Hyvin pelasivat petollisetkin. Uskollisille annettiin vihjeitä.
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan, että muita huonosti ja moukkamaisesti kohdellut fati antaa rahat esim lapsille, jotka kärsivät nälästä Suomessa!
Taitaa Fatilla olla oma napa lähempänä: https://ibb.co/dKGdpgN
Ihanaa,.että uskolliset voitti! Peli on niin paljon helpompi petollisille.