Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköpotkulaudan liikennevakuutus 406 €/vuosi

Vierailija
23.05.2024 |

Tähän hintaan tarjoaa vakuutusyhtiö If yli 25 kg painavalle laudalle. Eli 15 €/kg.

Autoni liikennevakuutus maksaa 230 €/vuosi. Hinta 0,19 €/kg.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potkulauta olisi ollut hyvä vaihtoehto täydentämään julkista liikennettä ja vähentämään päästöjä. Sitten homma pilattiin taas kerran ihan itse. Ei vaadittu minkäänlaista sääntöjen noudattamista. Potkulaudat lojuu pyöräteillä sokin sokin, eikä muitakaan rajoituksia noudateta. Lopputulos on tässä. Vakuutusmaksut varmasti vähentää omien lautojen käyttöä ja keventää niiden rakenteita.

KÄVELY on se keino jolla päästöjä ja muita yhteiskunnan kuluja, mm terveys-sellaisia, vähennetään. 

Vierailija
22/58 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa lautojen myynti loppua ja vuokrafirmat lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin kannatettava ajatus.

Vierailija
24/58 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä logiikka tuossa laudan painolla on? Pienempi räppänä on vähemmän vakaa ja vaarallisempi. Suurin osa massasta kulkee kuitenkin sen laudan päällä.

Vierailija
25/58 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko laki vaikuttaa takautuvasti jo ostettuihin välineisiin?

Vanhaan hyvään aikaan avioliitossa ei raisgaus ollut laitonta. Nykyään on.

Tosissasko meinaat että nyt menis munat valtiolle?

T. Ukkomies

Vierailija
26/58 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä logiikka tuossa laudan painolla on? Pienempi räppänä on vähemmän vakaa ja vaarallisempi. Suurin osa massasta kulkee kuitenkin sen laudan päällä.

Tämä.

Minunkin Luxus luokan autoni painaa yli 2 tonnia. Parempi ja vakaampi ajaa ja turvallisempi kuin joku Corolla. Valtion pitäisi minulle maksaa siitä ilosta että ajan moisella herkuilla köyhien keskuudessa.

Vierailija
27/58 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden leuan rakentaminen maksaa paljon enemmän.

Vierailija
28/58 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli siis kitkeä vuokralautojen aiheuttama perseily pois yhteiskunnan laskuun.

Päätettiin sitten samalla laittaa pakkovakuutus muillekkin ja vakuutusyhtiöt kiittää kovasta tuloksesta.

Kokoomus hallituksessa muuten.

Vierailija
29/58 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potkulauta olisi ollut hyvä vaihtoehto täydentämään julkista liikennettä ja vähentämään päästöjä. Sitten homma pilattiin taas kerran ihan itse. Ei vaadittu minkäänlaista sääntöjen noudattamista. Potkulaudat lojuu pyöräteillä sokin sokin, eikä muitakaan rajoituksia noudateta. Lopputulos on tässä. Vakuutusmaksut varmasti vähentää omien lautojen käyttöä ja keventää niiden rakenteita.

KÄVELY on se keino jolla päästöjä ja muita yhteiskunnan kuluja, mm terveys-sellaisia, vähennetään. 

Varmasti näin, mutta kävely ei ole realismia aina. Vaikka 3 kilometrin kävely kesällä toimistotyöntekijän vaatetuksessa vs. Potkulauta? Hikisenä työpaikalle. Helposti julkiset vaihtuu omaan auton.

Vierailija
30/58 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän painorajoituksen varmaan voi näppärästi kiertää laittamalla ajoakku reppuun ja johdolla lautaan kiinni....se akkuhan tuossa painavin värkki on

Vierailija
31/58 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko laki vaikuttaa takautuvasti jo ostettuihin välineisiin?

Nopeusrajoitukset tulivat Suomeen vuonna 1968. Sitä vanhemmilla autoilla saa ajaa laillisesti niin kovaa kuin ikinä haluaa.

Ei vaan vasta 5 vuotta myöhemmin 1973. Joitain paikallisia kokeiluja oli ollut jo 1960-luvulla.

Vierailija
32/58 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän painorajoituksen varmaan voi näppärästi kiertää laittamalla ajoakku reppuun ja johdolla lautaan kiinni....se akkuhan tuossa painavin värkki on

Sitten kun kolaroit niin se reppu lentää päälle.

Vierailija
33/58 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Minunkin Luxus luokan autoni painaa yli 2 tonnia. Parempi ja vakaampi ajaa ja turvallisempi kuin joku Corolla. Valtion pitäisi minulle maksaa siitä ilosta että ajan moisella herkuilla köyhien keskuudessa.

Mulla auton oma paino 2400kg ja vakuutus 73e/v

Vierailija
34/58 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma skuutti alle 20kg ja menee töydet 25km/h

Vierailija
35/58 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

melkein kaikki myytävät laudat painaa alle 25kg. 

Vierailija
36/58 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti näin, mutta kävely ei ole realismia aina. Vaikka 3 kilometrin kävely kesällä toimistotyöntekijän vaatetuksessa vs. Potkulauta? Hikisenä työpaikalle. Helposti julkiset vaihtuu omaan auton.

Juuri näin. Minulle sähköpotkulauta on auton tai fillarin korvike ja siihen paöjon parempi kun työmatkaa 3km ja parkkipaikoista pulaa. Lisäksi niitä fillareita on varastettu jo tarpeeksi. 

Vierailija
37/58 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta tulee markkinoille 24,9 kiloa painavia sähköpotkiksia, sanokaa mun sanoneen

Vierailija
38/58 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Itse ovat potkulautakuskit asian tähän pisteeseen saattaneet. 

Vierailija
39/58 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraava askel on ajokortti potkulautaan

hinta 170 eur, voimassa 5 vuotta

Vierailija
40/58 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpotkulaudoilla sattuu paljon onnettomuuksia ja moni ei käytä edes kypärää. On hyvä, jos vakuutus vähän kattaa onnettomuuksien kuluja.

Mitä kevyempi lauta, sitä vaarallisempi. Vuokralaudoilla pitää olla vakuutus painosta huolimatta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi