Jos teidän pitäisi ostaa nyt koko kesäksi vaatteet, niin paljonko ostaisit?
Monta vaatetta ostaisit? Jos ei olisi en entuudestaan mitään
Kommentit (15)
3 mekkoa, 3 shortsit, 3 housut, 1 jakku, 1 takki, 1 neuletakki, 1 huppari, 5 lyhythihaista paitaa, lenkkarit, sandaalit, avokkaat, hattu, 3 pitkähihaista paitaa, alusvaatteita x määrä, uikkarit
Liehuhousut, maksihame, farkut, 7 t-paitaa, en viitsi miettiä enempää.
Ostin juuri vaatteita. Tilasin kahdet reisitaskushortsit emp kaupasta ja maksoi 120 euroa. Ostin myös paitoja 4 kpl ja yhden verkkatakin ja lenkkarit, maksoi 260 euroa.
Alkkari paketti, sukka paketti, t-paita paketti, shortsit, kengät.
Hintaa noin 50€
3 kpl mustia T-paitoja, 3 kpl mustia lippalakkeja, 3 kpl cargo-shortseja ja kahdet HYVÄT sandaalit (Merrelit tms.). Kalsareita. Muuta en kesällä käytä.
Uuden uimapuvun tai bikinit saatan ostaa, vasta tilasin palatsihousut viileämmille päiville, kun edelliset on puhki kulutettu. Muuten mennään viime vuoden kamppeilla. Tai muutaman edellisen vuoden.
En osta, käytän niitä mitä kaapissa jo on. En harrasta ylikulutusta.
Jos entuudestaan en mitään omistaisi niin:
- muutaman parin uusia sukkia
- kahdet rintsikat
- muutaman alushousun
- shortsit
- 3 hihatonta t-paitaa
- lenkkarit
- lippiksen
- sadetakin ja kumisaappaat
On kyllä todella ihanaa olla toimistotöissä. Saa pitää omia kauniita vaatteita ja koruja, hiukset saa olla auki ja saa pitää kynsilakkaa.
Vähän kypsempään ikään ehtineelle ja kokeneelle mieskarkille sopivat kesäksi ne avaralahkeiset ja urheilulliset Lätsä-Pekka juoksushortsit. Takaa ilmastoinnin kuumemmassakin helteessä ja kovemmassakin menossa. Vitjamunat pääsevät niissä nousemaan ja laskemaan luonnollisesti, kun mieskarkki tarkastaa tarjontaa terassilla tai marketin parkkipaikalla.
Uimapuku, lippis, 3 rintsikat, 7 alushousut, muutamat sukat, sandaalit, tennarit, 2 shortsit, 1 mekko, 6 lyhythihaista paitaa ja yksi puuvillaneuletakki, ehkä myös huppari.
Jos olisin menossa mökille niin yksi hyttyset estävä pusero+housut-yhdistelmä ja tuulitakki.
No mun pitäisikin ostaa kun mikään entinen ei istu enää kivasti päälle, mutta en todellakaan osta mitään jättiläisvaatteita.
Mä uin harvoin eli uimapuku on ihan turha.
Pidän yleensä pelkkiä mekkoja kesällä, joten sellaisia saa olla ainakin kolme.
Sandaalit ja pari huivia, saa kätevästi suojata auringolta niillä itseensä.
Alusvaatteita tietysti käytän niissäkin ihan 3-4 eri parit riittää jos pesee usein, mä oon yksin eläessä pärjännyt ihan nyrkkipyykillä...
Suomessa tarttee kesävaatteita ostaa hyvin harvoin. Niille on niin vähän käyttöä.
Uimapuku, t-paita, toppi, shortsit, mekko, sandaalit, kevyt/ohut takki, 7 kpl alushousuja ja 2 rintaliivit. 16 vaatekappaletta.