Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaanko pyytää tori.fi myyjältä kuljetusta maksua vastaan?

Vierailija
23.05.2024 |

Onko noloa? 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se noloa.  Ihmettelen suuresti kun joillakin ei ole edes omaa peräkärryä.  Kätevä olla kuomu ja kuomuton kärry kun kaikenlaista kumminkin joskus joutuu kuljettamaan.

Peräkärryjä saa lainaan eurolla päivässä puuilosta, motonetista ja vastaavista....

Vierailija
22/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasen tuotteen voin kuljettaa 30 eurolla, mitään kympin sälää en vie. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se noloa.  Ihmettelen suuresti kun joillakin ei ole edes omaa peräkärryä.  Kätevä olla kuomu ja kuomuton kärry kun kaikenlaista kumminkin joskus joutuu kuljettamaan.

Jaa. Eilen jonkun mielestä oli junttia, jos autossa on vetokoukku. On meitä moneksi tosiaan.

Vierailija
24/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole peräkärryä, vuokrataan tarvittaessa, miksi ostettaisiin tuohon kerrostalon pihalle peräkärry kun ei sitä edes joka vuosi tarvitse ? 

Vierailija
25/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella ei ole edes koukkua, mihin sen peräkärryn saisi. Puhumattakaan siitä, mitä sen peräkärryn säilytyspaikasta joutuisi maksamaan.

Ihmettele ihan rauhassa.

Vierailija
26/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torissa tinkimisestä muuten sen verran etten minä ainakaan KOSKAAN suostu tinkimään hinnasta. Vastaan aina tinkikyselyihin, että tuotteen hinta on ilmoitetun mukainen. Jos ei mene millään kaupaksi teen sitten uuden ilmoituksen uudella hinnalla.

En ymmärrä tätä logiikkaa. Itse laitan aina vähän tinkivaraa, niin ostaja on sitten tyytyväinen. 

Katselin keväällä pojalleni mopokypärää. Yksi potentiaalinen vaihtoehto löytyi, mutta pyysi käytetystä lähes saman hinnan kuin uudesta. Kerroin oman näkemykseni, mutta ei kelvannut. Kypärä on ollut tammikuusta asti myytävänä ja toimii samoin kuin sinä. Eli on kolme kertaa tehnyt uuden ilmoituksen ja nyt hinta on alempi mitä aikanaan tarjosin. 

Vierailija
27/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten hämmästy, vaikka kieltäytyykin. Monesti niitä tavaroita myydään juuri siksi, ettei itsellä ole kuljetusmahdollisuutta ja toivotaan jonkin käyvän hakemassa ja vielä vähän maksavankin siitä tuotteesta.

Ajatteletko että kukaan joka omistaa auton ei koskaan myy mitään torissa? Minä ainakin olen myynyt monta kertaa niin että sanon että kulkeutuu keskustaan tms omien menojen mukana, koska haluan tavarasta nopeasti eroon enkä halua rajoittaa ostajia vain oman pienen asuinalueen mukaan.

Vierailija
28/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tod. maksa bensan kilometrikorvaus. mieti toisinpäin. ilmoit.olisi erikseen mainittu jos hintaan sisältyy muita palveluksia. kokoamista, tuontia, vanhan vientiä poi jne,, voi sua,,oletko nuori vai tyhmä

Vierailija
29/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi pyytää ainakin korvausta vastaan. Mies osti vähän kalliimman sohvakaluston ja tinkasi kuljetuksen kaupan päälle, mihin myyjä mielellään suostui. 

Vierailija
30/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten hämmästy, vaikka kieltäytyykin. Monesti niitä tavaroita myydään juuri siksi, ettei itsellä ole kuljetusmahdollisuutta ja toivotaan jonkin käyvän hakemassa ja vielä vähän maksavankin siitä tuotteesta.

Ajatteletko että kukaan joka omistaa auton ei koskaan myy mitään torissa? Minä ainakin olen myynyt monta kertaa niin että sanon että kulkeutuu keskustaan tms omien menojen mukana, koska haluan tavarasta nopeasti eroon enkä halua rajoittaa ostajia vain oman pienen asuinalueen mukaan.

Kuskaat sillä autollasi myös isot huonekalut ja kodinkoneet? Yleensä ne on juuri ne tuotteet, joille kuljetusta kysellään.

Ei ole ollut muilla ongelmia hakea pieniäkään ostoksia. Jos minun keskustaan menojeni mukaan joutuisivat odottelemaan, niin saisivat odottaa kauan. Harvoin tulee keskustaan mentyä. Asun hyvien julkisten yhteyksien päässä, viereen pääsee ihan bussilla kymmenessä minuutissa sieltä keskustasta ja autollekin löytyy ilmainen parkkipaikka, toisin kuin keskustassa. Pakettinakin lähetän, jos on sopivan kokoista eikä kovin särkyvää. Ostaja maksaa sitten postikulut.