Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisilla peniskateuteen verrattavaa kateutta rinnoista?

Vierailija
23.05.2024 |

Miehet mittailee ja vertailee peniksiään, se on kaikkien tiedossa. Mutta miten naiset suhtautuvat toisten naisten rintoihin? Tuleeko vertailtua ja tuleeko kateutta?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vertaile tai tunne kateutta. Olen tyytyväinen omiin rintoihini. Naisella rinnat ovat enemmän osa kokonaisuutta ja eri vartalonmalleille sopii erilaiset rinnat, muiden rinnat eivät sopisi minulle yhtä hyvin kuin omani. Eri asia tietenkin jos rinnat ovat naiselle se oma epävarmuuden kohde.

Vierailija
2/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Eka vastaaja on tavallaan oikeassa mutta omani eivät kyllä sovi minulle tai kenellekään, rintaliivejä tosi vaikea löytää, eivätkä näytä kivalta, vaikka voisivat olla rumemmatkin. Koko on yks hailee mutta muodosta olen kade muille. Omat tissit alkaa jostain kainalosta ja on kaukana toisistaan ja alhaalla torsossa, lähellä napaa, vaikka eivät vielä roikukaan, ovat vaan aina olleet matalalla.

Enemmän kyllä oon kade kauniista vyötäröstä tai pepusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin yllä, jos olen jostain kateellinen muille naisille niin tiimalasivartalosta, muodokkaasta lantiosta ja kapeasta vyötäröstä. Omaa tasapaksua ruumiinrakennetta on vaikea muokata edes treenillä. Rintsikoita voi aina, vaikka topata jos siltä tuntuu.

Vierailija
4/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin yllä, jos olen jostain kateellinen muille naisille niin tiimalasivartalosta, muodokkaasta lantiosta ja kapeasta vyötäröstä. Omaa tasapaksua ruumiinrakennetta on vaikea muokata edes treenillä. Rintsikoita voi aina, vaikka topata jos siltä tuntuu.

Osta breastplate ja silikonipeppu. Ilman kauneusleikkauksia saa aidolta näyttävän vartalon. Ilman että minuudestaan menettää mitään. 

Vierailija
5/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihavat varmaan tuntee kateutta muille, joilla ei oo samanlaisia läskipalloja. Samoin varmaan ne naiset keillä on sellaset ohkaset roikkuvat kärpäslätkät. 

Vierailija
6/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, tiimalasivyötäröä ennemmin käy kateeksi. T. Pökkelö ja hieman roikkuvat c-kupin tissit 

Vierailija
7/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö peniskateus ole sitä kun naiset ovat kateellisia miehille. 

Vierailija
8/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuei. Naiset elävät harmoniassa keskenään ja ovat päinvastoin onnellisia isorintaisten ystävättäriensä puolesta joiden ympärillä tasokkaat miehet pyörivät vaikka itse eivät ole saaneet edes omaa sormeaan viikkoihin kun "sillä oli päänsärkyä ja väsytti"

Vierailija
9/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan koon suhteen. Itse olen lihonut 10 kiloa ja niistä 2 on ilmeisesti mennyt rintoihin. Tunnen itseni läskiksi tisseistä. Kiinteät roikkumartomar pienet rinnat on se mitä minä haluan, en mitään läskipusseja. Nämä on jo käsienkin tiellä. 

Vierailija
10/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan koon suhteen. Itse olen lihonut 10 kiloa ja niistä 2 on ilmeisesti mennyt rintoihin. Tunnen itseni läskiksi tisseistä. Kiinteät roikkumartomar pienet rinnat on se mitä minä haluan, en mitään läskipusseja. Nämä on jo käsienkin tiellä. 

Ne pienethän on helppo saada, kun menee pienennysleikkaukseen.

Vierailija
11/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis pylly on ehkä se mistä saatan tuntea kateutta. Takapuoli näkyy aivan erilailla kun rinnat. Olisi kamalaa joutua piilottelemaan takapuoltaan vuodesta toiseen. 

Vierailija
12/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset puhuvat kateellisesti suurista rinnoista.Samoin tämä pienien rintojen ihannointi ja rintojen pienennys lehtien palstoilla on lähtenyt käsistä. F-kuppisena olen elänyt elämäni. Miehet ovat pitäneet ja ei ole mitään pienentämisen tarvetta. Lähinnä on hauskaa, että rinnoilleni joskus miehet puhuvat. Mutta miehet ovat höpöjä.

Vierailija
13/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne pienethän on helppo saada, kun menee pienennysleikkaukseen.

No en nyt sentään lähde 10 kilon lihomisen jälkeen mihinkään pienennysleikkaukseen. Ei se mikään helppo toimenpide ole. Joku mies sielä taas asialla..... 

Vierailija
14/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vasta seitsemäs kirjoittaja on ollut hereillä, kun psykan tunnilla on paukutettu freudilla päähän. 

Vierailija
15/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä mutta en ole huomannut että naiset liiemmin kadehtisivat ainakaan isoja rintoja. Niiden tiedetään aiheuttavan selkävaivoja ja muutakin epäkäytännöllisyyttä

Vierailija
16/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kun akat ei osaa fokusoituminen kun ei oo palleja

mistä sitä horppaa tulis verenkiertoon..

Naiset on kyllä yleisesti ulkonäöstään huolissaan

ja monesti ihan vihaisiakin kun toinen akka on vaan paremman

näkönen muiden ja omasta mielestäkin

Vierailija
17/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freud on kuollut ja kuopattu aikoja sitten, ap!

Vierailija
18/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sitä mutta en ole huomannut että naiset liiemmin kadehtisivat ainakaan isoja rintoja. Niiden tiedetään aiheuttavan selkävaivoja ja muutakin epäkäytännöllisyy"ttä

"Tiedetääjn aiheuttavan"

Voin isorintaisena sanoa, että ei mitään harmeja. Käyn salilla ja lihakset ovat kunnossa. Tuo on ihan itsestään kiinni. Ja jos joku terveyslääkäri puhuu isojen rintojen vaivoista, niin ehkä ensin tulisi kiinnittää huomiota siihen, että ihminen on kunnossa ja liikkuu. T. H-kuppi

Vierailija
19/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin pienirintaisia. Omat tissini ovat suuret ja aiheuttavat niska-hartiakipuja. 

Vierailija
20/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän se oikeasti on. Muutenkin, liikunko väärissä piireissä, mutta kikuleita on vertailtu vain koulussa siinä vaiheessa, kenelle kasvaa karvoja ja kenelle ei. Lukiossa, armeijassa, opiskelu-,  työ- ja harraskuskavereiden keskuudessa en ole huomannut peeniksiä vertaillun, en ainakaan itse ole vertaillut. Kun se koko on kuitenkin täydessä tämmingissä eri kuin lötkönä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi