Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderdeitti tuli treffeille puku päällä

Vierailija
23.05.2024 |

Tuntui aika creepyltä! Ikää on 20v niin onko tuo hieman yliampuvaa? Treffit oli ihan normi kahvilassa. Itsellä oli vaan rento kesämekko. Ei oikein sovittu pukeutumisen kanssa yhteen. Ei oltu sovittu pukeutumisesta mitään etukäteen, olis kai pitänyt. Tuli aika huonot vibat tästä miehestä.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20v pukupäällä on kyllä vähän stubbimaisen low leven snobi. 

Siellä toinen white trash duunaripersu avaa pukeutumismakuaan.

(se kirjoitetaan level) 

Vierailija
22/62 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos itse olet elämäm kovan koulun pohjalta ponnistava duunari tai maalaistyttö, vierastat varmaan tällaista.

Olisihan se toki kotoisampaa, jos miehellä olisi ollut farkut, lenkkarit ja hevibändin t-paita.

Eri piireissä vähän erilainen pukeutumistapa, vakka kantensa valitsee.

Jos olisi miehen normi työasu,  mutta ei noin nuorella voi olla. Missähän piireissä teini pukeutuu arkena pukuun? Ilman selityksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyitkö mistä on tulossa? On vielä sellaisia työpaikkoja, joissa kaikilla miehillä pitää olla puku, jopa harjoittelijoilla. 

On kesätöissä tilintarkastusfirmassa mutta treffit oli vasta illalla, ei heti työpäiväni jälkeen, kun olen itsekin kesätöissä.

Ap

Tuo selittää jos on aspassa ja työpaikan vaatimus ettei saa näyttäytyä ilman kravattiakaan. Sinusta riippuu olitko hänelle hyvä vai turha kontakti. 

Vierailija
24/62 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos itse olet elämäm kovan koulun pohjalta ponnistava duunari tai maalaistyttö, vierastat varmaan tällaista.

Olisihan se toki kotoisampaa, jos miehellä olisi ollut farkut, lenkkarit ja hevibändin t-paita.

Jos olisi miehen normi työasu,  mutta ei noin nuorella voi olla. Missähän piireissä teini pukeutuu arkena pukuun? Ilman selityksiä?

Tässä ketjussa on sinulle jo sanottu, että on normi työasu joissakin työpaikoissa, nuorilla ja vanhoilla työntekijöillä. Et vain pysty käsittämään kun teet liiku niissä piireissä. Ja 20v ei ole teini. 

Vierailija
25/62 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyitkö mistä on tulossa? On vielä sellaisia työpaikkoja, joissa kaikilla miehillä pitää olla puku, jopa harjoittelijoilla. 

On kesätöissä tilintarkastusfirmassa mutta treffit oli vasta illalla, ei heti työpäiväni jälkeen, kun olen itsekin kesätöissä.

Ap

Tuo selittää jos on aspassa ja työpaikan vaatimus ettei saa näyttäytyä ilman kravattiakaan. Sinusta riippuu olitko hänelle hyvä vai turha kontakti. 

Ollaan viestitelty ja soiteltukin sen jälkeen, mutta ei olla nähty, kun olen ollut nyt muutaman illan töissä. Ja kyllä hän on kiinnostunut näkemään vielä ja alustavasti on huomenna illalla tarkotus nähdä. Mutta alkoi vaan epäilyttämään tämä puku ja ylipukeutuminen, kun ei kuiteskaan oltu missään hienossa paikassa.

Ap

Vierailija
26/62 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ollaan viestitelty ja soiteltukin sen jälkeen, mutta ei olla nähty, kun olen ollut nyt muutaman illan töissä. Ja kyllä hän on kiinnostunut näkemään vielä ja alustavasti on huomenna illalla tarkotus nähdä. Mutta alkoi vaan epäilyttämään tämä puku ja ylipukeutuminen, kun ei ku

Voi lapsi rakas, mieti kumpi sinulle on pienempi paha: luopua siistiin pukeutumiseen liittyvistä ennakkoluuloistasi vai suosiolla treffailla amis-Peraa tai maajussia. 

Vierailija
27/62 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau hienoa että jotkut osaa vielä pukeutua

Vierailija
28/62 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin yrittänyt jutella hänen kanssaan. Kiinnostaa enemmän mitä pään sisällä liikkuu. Mutta ymmärrän toki että nuori ihminen voi mennä noloksi jos joku poikkeaa valtavirrasta. 

Vierailija
29/62 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luulen, että se olisi ollut ap:lle red flag, jos se mies olisi vielä käynyt töissä

Vierailija
30/62 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei siististi pukeutuva mies kelpaa nii ota joku roadman sitten. 😅

Hei Pallopää-mies! Jos oot se... niin olit kyllä tyylikäs, en ole unohtanut enkä unohda... on kuin filmiä katsois niin kuin monessa muussakin asiassa... vaikka ei ollutkaan kovin pitkäaikaista. Aika outoa kun näkee itsensä aina kärpäsenä katossa. Muistan myös mitä itselläni oli päällä - et varmaan muista... gammelrosasametti'farkut'... itse kutomani tummansininen polvipitkä villatakki... ja luultavasti platåkengät, tummansiniset joissa valkoisia pisteitä... samankaltaiset kun prinsessa Sofiella näytti olevan ihan vähän aikaa sitten Ruotsissa... kun olit lähtenyt rukkaset kainalossa me lähdettiin johonkin diskoon kait jossain Östermalmilla - en yhtään muista missä siellä mut joku kellari jossa en ollut ennen ollut enkä myöskään koskaan myöhemmin, mutta ei ollut yhtään kivaa... HUH, HUH... olisi ihmisellä helpompaa jos iskis täysi muistinmenetys ja pimeys... 

Vierailija
31/62 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin yrittänyt jutella hänen kanssaan. Kiinnostaa enemmän mitä pään sisällä liikkuu. Mutta ymmärrän toki että nuori ihminen voi mennä noloksi jos joku poikkeaa valtavirrasta. 

Tottakai me juteltiin. Ajattelitko, että kolme tuntia vaan istuttiin hiljaa?

Ap

Vierailija
32/62 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei siististi pukeutuva mies kelpaa nii ota joku roadman sitten. 😅

Pikkasen vaarallinen roadman on aina pukumiehiä mielenkiintoisempi.

Vierailija
33/62 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on sinulle jo sanottu, että on normi työasu joissakin työpaikoissa, nuorilla ja vanhoilla työntekijöillä. Et vain pysty käsittämään kun teet liiku niissä piireissä. Ja 20v ei ole teini. 

kyllä 20v on teini, vielä lapsen luokkaa.

Vierailija
34/62 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hirveetä, miten sä kestit? Saitko edes kriisiapua? Jaxuhalit, kyllä se tästä. Mutta vitsit sikseen, jos kyseessä ei ole provo, niin on kyllä todella kummallinen ajatusmaailma. Olet ilmeisesti joku duunaritaustainen. Kyllä se collegehousuinen, ryppypaitainen ja risupartainen nuori mies vielä sinutkin löytää, älä huoli!

Vierailija
35/62 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hirveetä, miten sä kestit? Saitko edes kriisiapua? Jaxuhalit, kyllä se tästä. Mutta vitsit sikseen, jos kyseessä ei ole provo, niin on kyllä todella kummallinen ajatusmaailma. Olet ilmeisesti joku duunaritaustainen. Kyllä se collegehousuinen, ryppypaitainen ja risupartainen nuori mies vielä sinutkin löytää, älä huoli!

Mitä selität? Olen menossa huomenna treffeille kyseisen pukumiehen kanssa uudestaan!! Eikö enää saa edes kysyä mitään, kun heti ollaan haukkumassa?!

Ap

Vierailija
36/62 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää todennäköisesti larpata jotain kokoomusjuppia. Mutta 20 vuotias on kuitenkin sen verran nuori että tilannetajuttomuus on anteeksiannettavaa.

Jos olitte jossain Michelin ravintolassa niin lähinnä silloin puku on sopiva asu, jos ei ole mikään Seppälän puku.

Vierailija
37/62 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olitte jossain Michelin ravintolassa niin lähinnä silloin puku on sopiva asu, jos ei ole mikään Seppälän puku.

Ei oltu hienossa ravintolassa vaan ihan normi kahvilassa.

Ap

Vierailija
38/62 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku työttämäksi jäänyt autokauppias.

Vierailija
39/62 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka menee työvaatteet päällä treffeille?

Vierailija
40/62 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä selität? Olen menossa huomenna treffeille kyseisen pukumiehen kanssa uudestaan!! Eikö enää saa edes kysyä mitään, kun heti ollaan haukkumassa?!

Ap

Miksi sä sitten menet uudestaan kun täällä haukut sen tyyliä? käskitkö nyt laittaa tynnyrin päälle vai tavalliset revenneet farkut? ja mihin menette treffeille, muistathan sitten antaa myös