Tinderdeitti tuli treffeille puku päällä
Tuntui aika creepyltä! Ikää on 20v niin onko tuo hieman yliampuvaa? Treffit oli ihan normi kahvilassa. Itsellä oli vaan rento kesämekko. Ei oikein sovittu pukeutumisen kanssa yhteen. Ei oltu sovittu pukeutumisesta mitään etukäteen, olis kai pitänyt. Tuli aika huonot vibat tästä miehestä.
Kommentit (62)
Hidasta batistiini kävelyä. Kävelikö hän hitaasti niinkuin siinä mainoksessa?
moi vaan, tunnistin itseni. olen tämä pukumies. ja voidaan unohtaa ne huomiset treffit, kun aiheutan niin huonoja viboja!!
Poika kummiskin pystyi juttelemaan tuntikausia eikä ollut reiänkuvat silmissä. Tuo pukujuttu taas, antaako ymmärtää asemastaan enempää kuin olisi syytä, vai onko vain luonteelle ja taustalle ominaista olla noin. Ehkä ei ole vielä varaa hankkia asua eri tarkoituksiin, on vain urheilukuteet ja se työpuku? Kyllä ap tuon selvittää...
Ap, anna suosiolla pukumiehen löytää arvoisensa tyttö, jopa samasta yhteiskuntaluokasta. Sinä et sitä ole.
Itse olisin ikionnellinen, jos joku pukumies kiinnittäisi huomiota minuun.
Vierailija kirjoitti:
Ap, anna suosiolla pukumiehen löytää arvoisensa tyttö, jopa samasta yhteiskuntaluokasta. Sinä et sitä ole.
Kuules Timppa, ette taida ap:n kanssa etsiä samanlaista pukumiestä. Ap:n pukumies tykkää tytöistä.
Pukumiehet saa parempaa pesää joten sorry vaan ap.
Vierailija kirjoitti:
Aika white trash vibat tulee jos olet peräti ikionnellinen.
Hyi olkoon! Ilmeisesti joku mt-tapaus! Vähän kypsempään ikään ehtineelle ja kokeneelle mieskarkille sopivat treffeille ne avaralahkeiset ja urheilulliset Lätsä-Pekka juoksushortsit. Takaa ilmastoinnin kuumemmassakin helteessäja kovemmassakin menossa. Vitjamunat pääsevät niissä nousemaan ja laskemaan luonnollisesti, kun mieskarkki tarkastaa tarjontaa terassilla tai marketin parkkipaikalla.
Päästikö kuitenkin kurkistamaan mulkunmallia? Oliko sellainen suippo kuin koirilla?
Et siis antanut sille? Mä olisin kyllä. Puvut on cool.
Jos et tykkää miehistä puku päällä, niin se ei ollut match. Tosin onneksi näin vanhempana henkilönä ei tuota mitenkään edes pohdituttaisi.
Narsisti luulee tekevänsä vaikutuksen yliampuvalla pukeutumisella. Muut pitävät kylähulluna jos kahvilaan lompsii puku päällä. Ettekö te tätä tiedä?
Juntit palvoo puku päällä kulkevia, eivätkä edes erota onko puku käsintehty vai Lindexistä ostettu. Kaikki keskiluokkaiset tätä lukevat nauraa teille. Se on pelkkä puku, joskus sen käyttäminen on asiallista ja joskus ei.
Esimerkiksi joissakin työväenluokkaisissa ammateissa kuten respa tai tarjoilija, pitää käyttää pukua, mutta tällainen puku ei käy treffeille sen enempää kuin navettahaalarikaan. Monissa toimistotöissä ylemmän tason henkilöt ja asiakkaita tapaavat käyttävät arkipukua, tällainen puku voi käydä treffeillekin esim jos suoraan töistä tulee. Mutta 20-vuotias tuskin on tässä asemassa vielä. Hankenissa opiskelevat ja kokoomuspyrkyrit käyttävät usein pukua jo 20-vuotiaana, joka on hyvin tai huonosti istuva riippuen siitä onko hänellä rahaa ja vanhemmat jotka osaavat neuvoa millainen puvun kuuluu olla. Heille voi vähän hyväntahtoisesti naurahtaa, he kyllä aikuistuvat joskus. Sitten on vielä erikseen rikkaat ihmiset mutta heitä on vain elokuvissa ja Amerikassa, jos joku yrittää larpata tällaista niin hänestä kiinnostuvat lähinnä tilannetajuttomat av-mammat joille Louis Vuitton on yläluokkaisuuden huipentuma.
Vierailija kirjoitti:
Et siis antanut sille? Mä olisin kyllä. Puvut on cool.
En todellakaan ekoilla treffeillä, eikä hän edes yrittänyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Narsisti luulee tekevänsä vaikutuksen yliampuvalla pukeutumisella. Muut pitävät kylähulluna jos kahvilaan lompsii puku päällä. Ettekö te tätä tiedä?
En tiedä missä perähikiällä on tilanne tuo, että kahvilassa puku päällä olemista pidettäisiin kylähulluutena.
Täällä vähän isommilla paikkakunnilla, sanokaamme yli 50000 asukkaan taajamissa, tätä pidetään täysin normaalina. Suurkaupungeissa on kahviloita, jossa ovimies torppaa muuhun kuin pukuun pukeutuneet miehet kokonaan ulos.
"Ettekö te tätä tiedä", voi pyhä yksinkertaisuus.
No ei tuo nyt minusta varsinaisesti creepyä ole - omituista toki ehkä, ja saattaa joissain tapauksissa johtua siitä, että henkilö on todella muodollinen, yliasiallinen tai ei vain jotenkin osaa noita tilanteita. Toisaalta voi olla, että varmuuden vuoksi mieluummin yli- kuin alipukeutui, eli halusi vaan panostaa treffeihin - tämä nyt ei sinänsä huono asia ole. Itse en pelkän puvun takia vetäisi johtopäätöksiä, vaan katsoisin kokonaisuutta ja millainen fiilis miehestä tulee. Joskushan tuo voi johtua siitäkin, että tulee suoraan töistä tms, joskin yleensä ihmiset silloin kertovat asian.
Ehkä mies on yrittänyt tehdä sinuun vaikutuksen pukeutumalla hyvin? Ehkä myös korostanut opiskeluaan (ehkä kauppakorkea tai oikeustieteellinen), jos on töissä tilkkaritoimistossa. Varmasti jännitti myös treffejä ja todennäköisesti jatkossa pukeutuu rennommin. Jos on mukava ja fiksu nuorimies, niin jatka tutustumista.
Jos ei ole sukka pahasti, on p***a housussa. Ei koskaan hyvä.
älä ap mene! elämässä voi tapahtu pahempiakin asioita, kuin että jollakin on puku päällä, voi tulla vaikka kuset housuun tai jäädä työttömäksi yms. parempi vaan että haaveilet täydellisestä elämästä ja miehestä.