Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7 vuotta ollut huimausta

Bop
23.05.2024 |

ja jatkuu edelleen. Olen käynyt paljon lääkäreillä. Kaikki vaan sanoo että asentohuimaus. Ei yksikään lääkäri tutkii sen enempää mitään. 

Viimevuoden syksyyn asti huimaus ei haittanut niin paljon elämää, mutta marraskuussa -23 tuli kaupassa hirveä tajunnan menetyksen tunne ja yritin jotenkin pysyä pystyssä mutta heti sen jälkeen alkoi huimata ( tasapainohäiriöinen olo ). Menin heti johonkin hyllyjen väliin polvilleen ja odottelin kun se meni ohi. Myös hirveä paniikki iski. Ja sitten tunsin sitä tunnetta jo auton ratissa. Soitin heti lääkäriin ja kertoin kaikki mitä tapahtui ja sitten se sanoi että menee silmälääkärille ja soita fysioterapeudille. Tein näin ja silmistä se huimaus kuulemma ei johdu ja fysioterapeudilta annettiin harjoituksia mitä olen tehnyt ja ne eivät auta yhtään. Myös tuo Epley ei tehoa mitenkään. Soitin uudestaan TA:lle mutta ei sieltä ole viikon aikana takaisin soitettu. Omaolo.fi sivulla tein jonkinlaisen oirearvion ja sieltä lähetettiin viesti että lääkäri on minut jo arvioinut ja tee epley menetelmää. Yksityselle taas rahat ei riittä eikä TA:lta saa mitään apua eikä edes lähetettä korvalääkärille. Olen kertonut kuinka paljon se jatkuva heiluva olo haittaa mun elämää mutta kunnollisiin tutkimuksiin ei lähetetä. 

Eilen makuuasennossa tuli päähän jonkinlainen sähköinen tunne  ja korvissa alkoi hirveästi siristää ja huimasi ja heti kun hyppäsin pelästyneenä istumaan se hävisi. Kävellessä vain vähän keinutti. 

Mitä mun pitäis tehdä? Pelkään mennä ulos kävelylle, kauppaan ( siellä joka kertaa huimaa ), autollakin en kehtaa ajaa enää menisin viroon ja saisin kunnon tutkimukset mutta sinnekin pitäis päästä autolla tai kävellessä. Ei kukaan oikeastaan tiedä johtuuko mun oireet päästä, kaulasta tai sisäkorvaongelmista.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän