Miten se Saku Sammakon Posion matka lopulta päättyi?
Ja liittyykö tähän se yksi veltto, itsetuhoinen maantiellä röhnöttänyt hepokatti?
Vaikeita kysymyksiä? Tietääkö kukaan, mua alko vähän ressata.
Kommentit (20)
Mä kuulin että Saku tosiaan löysi Posiolta puolison. Mutta nyt onni rakoilee. Sakulle maistuu viina, eikä se suostu puhumaan asiasta. Äyskii vaan. Harmi sinänsä, se oli ennen aika lupaava tyyppi.
Huonosti päättyi. Renkaan alle jäivät, molemmat.
Mua vähän hirvittää sen hepokatin puolesta. Just eilen oli lehdessä juttu että joku jäi auton alle. Eihän se kovin turvallista ole maantiellä makoilla.
Hilleville ei kelvannut Saku, ei Matias. Hillevi lähti Petterin matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän hirvittää sen hepokatin puolesta. Just eilen oli lehdessä juttu että joku jäi auton alle. Eihän se kovin turvallista ole maantiellä makoilla.
Auton alle jäivät Saku ja Hepokatti
Olet kuullut väärin, ei siinä lauleta Posionmatkasta, vaan sanat menevät "tosi on" eli kyseessä on tyypillinen pubirehvastelu.
Saku palkattiin Posiolla Pentikille hommiin ja unohti naimahommat tyystin. Sakun suunnittelemaa Pentik-mallistoa tässä kuumeisesti odotellaan.
Saku Sammakko eksyi. Katoppaku se posio tarkottaa saamelaiskodan perällä olevaa aukkoa, ja Saku läks aukosta ulos eikä osannu enää tulla takasin. Sekkailee nykyään yssikseen peräkylän metissä, ellei oo jo menenehtynyt.
Vierailija kirjoitti:
Saku palkattiin Posiolla Pentikille hommiin ja unohti naimahommat tyystin. Sakun suunnittelemaa Pentik-mallistoa tässä kuumeisesti odotellaan.
Pentik x Saku Sammakko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pentik x Saku Sammakko
Hieno mies se Saku, kun etelässä ei ollu töitä lähti Posiolle töihin.
Posion jänkhältä jatkoi Kaamaseen.
Se näki Posiolla Samantha Foxin esiintymässä ja runkkasi itsensä kuoliaaksi.
Kaiken toivon saa heittää,jos Posiolle menee pontikkaa keittään,pontikankeittäjäksi päätyi.
Putkaan oksennuksen keskelle.