Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Avareita Waldolta saanut avokki esittelee mustelmiaan

Vierailija
23.05.2024 |

-Ongelmia aiheutti etenkin Waldon mustasukkaisuus sekä tähän yhdistelmään huonosti istuva alkoholinkäyttö, Susanna sanoo

Äitienpäiväsunnuntaina 12. toukokuuta tapahtui jotain sellaista, minkä vuoksi Susanna päätti lopullisesti lähteä.

-Omat lapseni olivat käymässä, ja vein heidät juna-asemalle. Kun palasin, Waldo oli nähnyt ex-miehelleni lähettämäni sähköpostiviestin, ja helvetti oli valmis.

-Hän käski minun painua v**ttuun. Kun aloin pakata tavaroitani, hän nyppi minua ensin hiuksista, sitten tuli avaria poskeen ja hän löi minua muutenkin.

Susannan mukaan tavaroiden pakkausta ja riitaa kesti kaksi tuntia.

- Hän raivosi, että jos jotain kamoja jää, niin ne hän polttaa. Lisäksi hän lähetti viestejä, joissa uhkaili tuhoavansa minut, Susanna kertoo

Waldo esiintyy Nelosen Vain elämää-ohjelman seuraavalla kaudella. Uudella kaudella mukana myös Roope Salminen. Ohjelmassa aiemmin esiintynyt mm. Jari Silanpää. 

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/paljonpuhuvat-kuvat-mustelmista-av…

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mee hyvin Waldollakaan...

Vierailija
2/42 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina sanonut, että älkää naiset olko pienten miesten kanssa! Ne on kaikki kiukkuisia ja aggressiivisia mulkkuja😫

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää aika weeteeltä toi muija.

Vierailija
4/42 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waldo on kovin kiivas😁

Vierailija
5/42 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat itsekkäitä ja vaarallisia. Pysykäämme sinkkuina naiset. 4B...

Vierailija
6/42 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Waldo näyttää savolaiselta pientilalliselta  👨🌾🚜

Vierailija
7/42 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minäkin olin pienen miehen kanssa 5 vuotta yhdessä. Mies 48 vuotta huono itsetunto, munan ja itsensä pituudesta joka tavalla. Ainaista valitusta ja kontrollia oli. 

Vierailija
8/42 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Waldo näyttää savolaiselta pientilalliselta  👨🌾🚜

No niinpä oikeastaan näyttää.

Vierailija
9/42 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfa

Nythän sie vitsin murjaisit

Vierailija
10/42 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waldo's People - Lose Control

Vierailija
11/42 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waldo's People - U Drive Me Crazy

Vierailija
12/42 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on poikia AINA...

Vierailija
13/42 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ulkopuolisena sanoa kumpi puhuu totta. Mutta jos Waldo ei ole pahoinpidellyt edellisiä, niin se kyllä antaa osviittaa tällaisessa tapauksessa. 

Vierailija
14/42 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina sanonut, että älkää naiset olko pienten miesten kanssa! Ne on kaikki kiukkuisia ja aggressiivisia mulkkuja😫

Tämä on muuten ihan totta. Pienillä miehillä on yleensä huono itsetunto ja se purkautuu kiukkuna ja toisten huonona kohteluna. Napoleon-syndrooma.

Vierailija
15/42 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV:stä löytyy hommia näille. Siellä ymmärrystä riittää tällaisille väkivaltaisille jehuille.

Vierailija
16/42 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana sanaa vastaan. Kannattaa olla tarkkana, kumpaa uskoo. Vai uskooko kumpaakaan.

Vierailija
17/42 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten ihan totta. Pienillä miehillä on yleensä huono itsetunto ja se purkautuu kiukkuna ja toisten huonona kohteluna. Napoleon-syndrooma.

Tuo on vähän kaksisuuntainen juttu. Tutkitusti nimittäin pienten miesten käytöstä myös tulkitaan eri tavalla kuin isompien ja miehekkäämpien. Eli aggressiivisesti ja assertiivisesti käyttäytyvä harteikas 190cm on karismaattinen johtajatyyppi mutta täysin samoin käyttäytyvä 160cm mies taas Napoleon-syndroomissta kärsivä kiukuttelija.

Vierailija
18/42 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rystylitsari tai bitch slap silloin tällöin avokille pitää mielen virkeänä, molemmilla.

Onneksi sulla ei ole naista

Vierailija
19/42 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vähän kaksisuuntainen juttu. Tutkitusti nimittäin pienten miesten käytöstä myös tulkitaan eri tavalla kuin isompien ja miehekkäämpien. Eli aggressiivisesti ja assertiivisesti käyttäytyvä harteikas 190cm on karismaattinen johtajatyyppi mutta täysin samoin käyttäytyvä 160cm mies taas Napoleon-syndroomissta kärsivä kiukuttelija.

Ja lisään vielä että samasta ilmiöstä kärsivät muuten myös naiset mm. työelämässsä. 

Vierailija
20/42 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä nainen on 41v??? Näyttää paljon vanhemmalta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi