Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matalan libidon miehet

Vierailija
23.05.2024 |

Itselläni on tilanne, että avioliitossa on ollut jo muutaman vuoden kuiva kausi. Miestä ei kiinnosta minkäänlainen läheisyys. En usko, että hänellä on ketään muuta. Aihe on itselläni jatkuvasti mielessä ja olen yrittänyt miettiä miten olen päätynyt tähän tilanteeseen.

Muistelin suhteemme alkua (n. 15v sitten). Itse olisin halunnut seksiä jo ensimmäisenä yönä kun nukuimme yhdessä. Ajattelin, että mies halusi olla kohtelias ja edetä hitaasti. Kun viidentenäkään yönä hän ei tehny aloitetta niin hermostuin ja tein selväksi, että nyt pitäisi saada seksiä. Olisiko minun pitänyt ymmärtää jo alussa, että tässä on mies, jota seksi ei niin kiinnosta vai onko tällainen alun himmailu tyypillistä joillekin 20+ miehille? Oliko tämä red flag, johon olisi pitänyt havahtua? Seksielämämme toimi niin kauan kun itse tein kaikki aloitteet.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tuollaisia miehiä on. Heidän kattojärjestölleen lahjoitettiin juuri 600 k€ jotta voivat ulista tähänkin ketjuun. 

Vierailija
2/5 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Vaihdetaanko päikseen. Minä 47v mies ja homma toimii vaikka joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passita miehesi verikokeisiin, testot, estrot jne. Jos siellä ei häikkää niin kyse on henkisestä puolesta. Sitten kysyt lupaa hakea seksisi muualta ja jos sekään ei natsaa niin kannattaa erota. Turha kuluttaa elämää sellaiseen vaikka kuinka rakastaisi. 

Vierailija
4/5 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passita miehesi verikokeisiin, testot, estrot jne. Jos siellä ei häikkää niin kyse on henkisestä puolesta. Sitten kysyt lupaa hakea seksisi muualta ja jos sekään ei natsaa niin kannattaa erota. Turha kuluttaa elämää sellaiseen vaikka kuinka rakastaisi. 

Tai sitten vaan poke pyörimään ja vibra surisemaan. Onni on jokaisen omissa käsissä. Niin kauan kuin sitä etsii ja odottaa joltain toiselta, aina saa pettyä tavalla tai toisella. 🙂

Vierailija
5/5 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkit oli näkyvissä jo nuorena, kuten kerroit. Et osannut tai halunnut lukea ja nähdä niitä merkkejä. Jos nuorena nai kuin keski- ikäiset, niin keski- ikäisenä nai kuin vanhukset. Red flag oli silmiesi edessä, mutta kun pimppi ottaa aivojen tehtävän, niin noinhan siinä käy. Pimppikin voi siis erehtyä.