Miksi vedän arjessa puoleeni miehiä jotka alkavat kevyesti ahdistella mua?
Ihan arkisissa kuvioissa jotkin miehet alkavat lähetellä vihjailevia viestejä, tulevat asiattomasti juttelemaan, jopa stalkkaamaan.
Tätä on tapahtunut työpaikalla, lapsen urheiluharrastuksen valmentaja, taloyhtiössä asuva mies, lapsen kaverin isä..
Olen mielestäni kaikin puolin asiallinen, jopa liian kiltti nainen. Kauniiksi ja hyvin nuorekkaaksi on kyllä kuvailtu. Miksi mulle käy aina näin?
Kommentit (22)
Liikut vain sunnuntaisin ja juhlapyhinä kämpästä ulos, niin kukaan ei ahdistele.
Siksi koska olet liian kiltti. Sama kokemus oli itsellä. Piti muuttaa omaa olemista vähemmän lämpimäksi. Asiallinen perusystävällinen olemus on se mikä toimii. Jos joku alkaa tulla liian lähelle, kylmyys ja neutraali/huomaamaton tilanteesta poistuminen auttaa. Käyttäydyt kuin et olisi huomannutkaan kyseistä henkilöä ja et esim. missään nimessä ole se, joka moikkaa ensin. Tavallinen tervehdys ilman hymyä ja tilanteesta poistuminen.
No oot ehkä liian kiltti että ne uskaltaa törkeillä. Annat vääriä signaaleja.
Liian kiltti, tarkoittanee että sinulla ei ole omia rajoja.
Moni mies luulee, että olet kiltti nimenomaan vain hänelle; niitä muita ukkoja kun ei juuri sillä hetkellä näy. Miesten ajatusvinoumien summa, moni kun ei tiedosta omia ajatusvirhepäätelmiään.
-Mies 1976
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska olet liian kiltti. Sama kokemus oli itsellä. Piti muuttaa omaa olemista vähemmän lämpimäksi. Asiallinen perusystävällinen olemus on se mikä toimii. Jos joku alkaa tulla liian lähelle, kylmyys ja neutraali/huomaamaton tilanteesta poistuminen auttaa. Käyttäydyt kuin et olisi huomannutkaan kyseistä henkilöä ja et esim. missään nimessä ole se, joka moikkaa ensin. Tavallinen tervehdys ilman hymyä ja tilanteesta poistuminen.
Minä olen varmaan maailman kiltein, mutta koska olen myös ruma, niin kukaan ei lähesty. Pelkkä kiltteys ei tuota tee.
Korostat läskilollojasi ja tuhtia persettäsi liikaa ja olet kikattelevan ystävällinen. Ajattelevat, että tuolta saa peräsilmää ja pimppaa.
Pienikokoisille, vaaleille, muodokkaille mutta heiveröisille, hallittavissa olevilta vaikuttaville tuota tapahtuu eniten.
Vierailija kirjoitti:
Korostat läskilollojasi ja tuhtia persettäsi liikaa ja olet kikattelevan ystävällinen. Ajattelevat, että tuolta saa peräsilmää ja pimppaa.
Ap jätti sanomatra, että siltähän saa, ja miehet tietää sen.
Näytät ehkä lapsenomaiselta teiniltä. Heitä eniten ahdistellaan, valitettavasti.
"Olen nuori ja kaunis, miksi miehet kiinnostuu minusta?"
Jaa-a, onpa mysteeri. Eipä ole ihmiskunnan historiassa ennen moista tapahtunut.
Vaikutat avoimelta ja tietty särmä puuttuu. Yleensä ihmiset jättävät avoimuuden perhepiiriin ja viestivät vieraammille olevansa tuomitsevia tai tarkoitushakuisia.
Pelkkä vaalea tukanväri tai hoikkuuskin riittää.
Osa miehistä luulee imartelevansa ollessaan pelottavia.
Vierailija kirjoitti:
"Olen nuori ja kaunis, miksi miehet kiinnostuu minusta?"
Jaa-a, onpa mysteeri. Eipä ole ihmiskunnan historiassa ennen moista tapahtunut.
No mutta tilanne on se että nämä miehet on ihmisiä joita ihan normi-arjessa kohtaa. Ei silloin pitäisi tulla lääh-puuh viestejä, jos hoidat vaikka lapsesi asioita.
Ehkä sinun pitäisi sulkea se sinun onlyfans sivustosi? Arki vähän muuttuisi muutenkin.
Minuakin lähestyi ennen moni, olin toki nuorempikin mutta huono itsetunto ja todellakin liian kiltti. Kai oli helppo lähestyä ja sitten myös hyväksikäyttää. Nyt "elämän kouluttamana" pidän rajani hyvin selkeästi ja tiedostan rajani. :-D Kai sekin näkyy, eikä kukaan halua tulla juttusille. Hyvä niin, en haluakaan ketään, en ahdistelijoita enkä kumppania.
Kauniiksi ja nuorekkaaksi kuvattu kertoo jo kaiken. Hanki myös luonnetta.
Olet jokin babyface ja paapat tulevat vilkuttelemaan ja sanovat tui tui. Herttaista.
Sitten heräsit ja päästit kissan ulos..
Vierailija kirjoitti:
Sitten heräsit ja päästit kissan ulos..
Itseasiassa en vaan menin pesemään käteni koska ne olivat ihmeen tahmaiset ja tuoksuivat tonnikalalle.
Heti aluksi vedät naaman norsuvidulle niin hidastuu vähän se kuolaaminen