Ilmaisien palkankorotusvinkkien kokoomaketju - näillä keinoilla saat palkankorotuksen, näillä keinoilla taas et
Aloitan:
-pyydä väliaikainen työtodistus ja kerro miettineesi siirtymistä kilpailijalle. tee tämä vaikka et olisikaan vakavissasi siirtymässä kilpailijalle.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Älä puurra hiljaa ja toivo että pomot huomaavat kuinka hyvä olet ja antavat sinulle palkankorotuksen.
Tämä!!!!
!!!!!!
Jos palkankorotusta ei tipu, kompensoi kohonneita elinkustannuksia lainaamalla kotiisi työpaikan saippuat, vessapaperit, kahvit, mausteet, ruokailuvälineet, laukkuunmahtuva irtaimisto ym.
Tee enemmän kuin tehtäväsi edellyttää, yritä kehittää ammattitaitoasi. Noilla se palkka nousee
Vierailija kirjoitti:
Tee enemmän kuin tehtäväsi edellyttää, yritä kehittää ammattitaitoasi. Noilla se palkka nousee
AHHAHAHAHAHHAHAHAHA
Palkka nousi ihan pyytämättä jo koeajan alussa kun olin vaikeasti korvattavissa ja totesin että on tää paljon paskempaa duunia kuin oli puhetta.
Jos nyt ensin edes töitä sais niin katellaan sitten palkkaa uusiksi.
-työtön
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisien? Ilma isien? Pitää olla ilmaisten.
Oikein kirjoittamisista nipottamisilla ei palkan korotuksia heru,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AHHAHAHAHAHHAHAHAHA
No minulla on toiminut, sinä et varmaan ole edes päässyt töihin
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ensin edes töitä sais niin katellaan sitten palkkaa uusiksi.
-työtön
Mikä on tuki? Se on palkkaa.
Saat: teet työsi hyvin ja pyrit kehittämään sekä itsesi että työympäristösi tapoja parempaan ja tehokkaampaan suuntaan, olet esimerkki muille työntekijöille ja hyvä tyyppi. Pomotkin tykkää hyvistä ideoista joita eivät ehkä itse ole tulleet ajatelleeksi! Joskus se vaatii ns ulkopuolisia silmiä.
Et saa: Uhkailemalla työnantajaa liitolla ja "minulla on oikeus siihen ja tähän ja tuohon" sekä kaikin muinkin tavoin mitä keksit. Olet itsekäs kotiinpäinvetäjä. Tekemällä vain vaaditun minimin ja hanskat tipahtavat siihen paikkaan vaikka kesken homman, kun tessissä määritellyt tunnit tulevat täyteen. Olemalla joka asiasta valittava.
Hakeudu töihin yritykseen, jossa on selkeät etenemisportaat ilman mitään pärstäkerroin- tai hyväpuhujalisiä.
Kritisoi työpaikan yhteisissä tilaisuuksissa paskaa palkkaa, tyhyt ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisien? Ilma isien? Pitää olla ilmaisten.
Oikein kirjoittamisista nipottamisilla ei palkan korotuksia heru,
Toisaalta monissa työtehtävissä tarvitaan oikeinkirjoitustaitoa. On helpompi pyytää palkankorotusta jos edes suunnilleen osaa hommansa.
Saat: teet sen mitä tehtäviisi kuuluu ja pyrit ylittämään tavoitteet. Kannustat myös muita ja pidät yllä hyvää ilmapiiriä.
Et saa: valitat koko ajan kaikesta, et tee töitä pelisääntöjen mukaan ja muut joutuvat tekemään sinun työsi. ilmoitat että teet vasta sitten kun palkka nousee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AHHAHAHAHAHHAHAHAHA
Miten niin päässyt? Tarkoititko että: joutunut?
Vaihda kilpailijalle paremmalla palkalla ja sitten parin vuoden jälkeen takaisin - taas paremmalla palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AHHAHAHAHAHHAHAHAHA
Miten niin päässyt? Tarkoititko että: joutunut?
Miten vaan, toiset haluaa kituuttaa ja uhota, toiset taas olla osa yhteiskuntaa ja nauttia elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda kilpailijalle paremmalla palkalla ja sitten parin vuoden jälkeen takaisin - taas paremmalla palkalla.
Tämä on toiminut itsellä, paras palkkakehitys kun käy muualla välissä. Ja jos et pääse/pyydetä muualle töihin nii ei ole palkankorotusta ansainnut..
Älä puurra hiljaa ja toivo että pomot huomaavat kuinka hyvä olet ja antavat sinulle palkankorotuksen.