Kenestä Suomen presidentistä olet pitänyt eniten ja kenestä vähiten?
Kommentit (33)
Varmaan Ståhlberg oli fiksu. Se oli liberaali.
Vähiten Halosesta. Ei kai tarvitse edes selittää.
Niinistöstä tykkäsin, koska hän osasi yhdistää kansaa. Ja arvostan paljon myös Rytiä.
Vierailija kirjoitti:
Niinistöstä tykkäsin, koska hän osasi yhdistää kansaa. Ja arvostan paljon myös Rytiä.
Komppaan tätä kommenttia.
Halosta syljen kengille, ja siinäkin olen vielä kohtelias
Omana elinaikanani olleista eniten olen pitänyt Ahtisaaresta ja vähiten Halosesta. Koivisto ja Niinistö olivat ihan ok. Kekkonen oli vallassa liian pitkään ja loppuaikoina sairas ja dementoitunut. Stubb on ollut virassa vasta sen verran lyhyen aikaa, että häntä en osaa vielä arvioida.
Vierailija kirjoitti:
Niinistö onnistui yhdistämään kansanpuolikkaita, joilla ei ole enää oikeastaan mitään yhteistä, paitsi valtionvelka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tätä kommenttia.
Samoilla linjoilla, mitä tulee Niinistöön ja Haloseen. Rytiä ei osaa arvioida.
Urho Kekkosta. Piti kansan ruodussa ja silti kansa piti hänestä. Luonnon läheinen. Huumoria ja järkähtämätöntä jämäkkyyttä kun sitä tarvittiin.
Kekkonen suosikki. Hoiti hommat kunnolla vaikeaan aikaan, joskin muistutti valistunutta diktaattoria pitkän vallaolonsa takia.
Vähiten pidän Halosesta. Hänen ensimmäinen kautensa menetteli, mutta heikot puolet jäivät mieleen toiselta kaudelta. Suurin ongelma oli kritiikitön suhtautuminen Putiniin.
Vähiten Halosesta, eniten Koivistosta. On kaukaista sukuakin, mutta tykkäisin ilman sitäkin.
Halosesta eniten, Niinistöstä ja Ahtisaaresta vähiten. Geko oli äiä. Ståhlberg tärkein.
Tavja on ylivoimaisesti suomen pas kin presidentti ikinä ja käsittämätön ihmis per se kuten myös muut äärivasemmiston syöttiläs loiset.
Muutaman kerran olen pidellyt kekkosta kädessä, seteliä nimittäin.
Kekkonen. Laittoi oikeiston kuriin eikä päästänyt kokoomusta mihinkään päätöksentekoon, mikä oli hyvinvointivaltion kannalta paras.
Mikä halosessa oli huonoa? Se, että.oli nainen?
Koivistosta eniten (hyvä perheenisä), Kekkosesta vähiten(petti vaimoaan, oli liian venäjämyönteinen)
Maanpetospressa Halonen toimi Suomen etua vastaan nuolemalla Putinin krpää. Hän paijasi myös tänne tunkeneitäa muttiaisia enemmän kuin oman maan kansalaisia. Kaiken kruunasi mokoman elukan halveksunta sotiemme veteraaneja kohtaan. Tarja Halonen pitäisi tuomita elinkautiseen kuristushuonetuomioon. Olen luvannut pskantaa hänen haudalleen aikanaan ja toivon että pystyn tämän toteuttamaan aikanaan.
Haloselle pitäisi antaa sharia tuomio eli kivitys kuoliaaksi. Sitä saa mitä tilaa.
Eniten en kenestäkään ja vähiten Sauli Niinistö?
Relander oli m*lkku!3