Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te eläkeläiset tulette toimeen rahallisesti?

Vierailija
22.05.2024 |

Mulla eläke vaan 1450€ josta vuokraan 560€ ja maksan vielä lainoja joku 500€/kk ja sitten laskut ja ruoka ja bussikortti.....mulla siis vielä asuntolainaa edellisestä asunnosta joka menee myyntiin juuri. Asun yksin mutta tosi köyhä olen

Kommentit (162)

Vierailija
161/162 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläke  ~1400€ ja hyvin pärjään. Kaikki isot rempat tehty ja maksettu. Ei velkaa mihinkään ja säästöjäkin on.

Vierailija
162/162 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP on kusettanut satoja tuhansia ihmisiä kuvittelemaan että näiden ei tarvitse eikä kannata itse ajatella omaa toimeentuloaan. Kunhan äänestävät vasemmistoa ja maksavat ay liikkeen todella kalliita jäsenmaksuja niin hyvinvointivaltio pitää kyllä huolta. 

No oikeasti ei pidä huolta eikä edes pystyisi koska se on matemaattinen mahdottumuus. Ainoa joka voi edistää yksilön taloudellista turvallisuutta ja vaurastumista on yksilö itse. 

Luottakaa meihin -strategia on kuitenkin tehonnut ja äänestäjiä on löytynyt. Nyt se kuitenkin kostautuu kun oman työmarkkina-arvonsa laiminlyönyt keski-ikäinen palkansaaja joutuu työttömäksi ja huomaa ettei kukaan oikeastaan tarvitse hänen osaamistaan. Tai ikänsä työtä tehnyt jää ansaitulle eläkkeelle ja huomaa ettei sillä eläkkeellä tule toimeen 

Mielestäni suomalaisen politiikan suurin paradoksi on, että vasemmistoa äänestävät juuri ne, kenelle vasemmiston politii

Liiton maksut on verovähennyskelpoisia 100% ja toisekseen vasemmisto sentään pitää huolen että ihmiset selviää hengissä toisin kuin oikeisto joka käskee mennä uuniin jos ei ole täydellinen 80 tuntia viikossa työtä tekevä robotti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla