Kesässä parasta on se, että tulee liikuttua väkisinkin paljon !!
Mä oon kävellyt tänään varmaan 30 kilometriä yhteensä :D
<3
Kommentit (32)
Niin on, nurmikkoa leikatessa tulee paljon kävelyä. Kokeilin askelmittarilla ja oli tullut 20 000 askelta. On iso piha.
Mukavaa on kävellä pitkiä matkoja kesällä...yksinään, jotta ei tarvitse kuulla valituksia tai että pitää pysähtyä syömään tai mitä lie. Tarvitsen vain vesipullon 30 km reissuun.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa on kävellä pitkiä matkoja kesällä...yksinään, jotta ei tarvitse kuulla valituksia tai että pitää pysähtyä syömään tai mitä lie. Tarvitsen vain vesipullon 30 km reissuun.
Totta. <3
No mä liikun kesällä paljon vähemmän kuin muina vuodenaikoina.
Niinpä. Katsoin juuri askelmittarista, että olen toukokuun aikana liikkunut enemmän kuin tammikuun alusta maaliskuun loppuun.
Minä taas en liiku yhtään näillä keleillä. Lojun sohvalla viilentimen vieressä ja verhot kiinni.
No ei kyllä tule kun lenkillekin pääsee vaan aamulla aikaisin tai illalla myöhään ja samaten kauppareissutkin on hoidettava muulloin kuin päivällä. Talvella sen sijaan tulee liikuttua paljon enemmän.
Väkisin? Kroppa alkaa yhtäkkiä liikkua? Mulle ei ole tullut tuota. Aina pitää itse liikuttaa osiaan.
Joo talvel tulee liikuttuu enemmän, kuka vttu tonne paisteeseen haluu mennä. Sais syksy jo tulla.
Joo väkisin ,sepä vasta mukavaa.Olen hiitänyt tänä talvena..joo kesä tulee yli 2000 kilometriä,se oli mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en liiku yhtään näillä keleillä. Lojun sohvalla viilentimen vieressä ja verhot kiinni.
Mene hyvä ihminen huimaan ja ulos, siellä on viileämpi kuin hikisessä asunnossa.
tulee kyllä urheiltua kesäisin paljon
Päinvastoin. Kesällä tulee liikuttua hyvin vähän ulkona, koska hiki virtaa jo vähäisestäkin eikä kuumalla ilmalla edes jaksa liikkua. Ennemminkin tulee linnoittauduttua sisälle, koska ulkona on ihan liian kuuna ja tukala olla. Yök!
jep