Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko vasta eronneen kanssa? Entä alkaisitko itse seurustella nopeasti eron jälkeen?

Vierailija
26.01.2007 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin seurustella mieheni kaa kun hän oli vielä naimisissa. Ero pantiin vireille 2kk siitä kun oltiin tavattu. Että silleen...

Vierailija
22/23 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuin avoliitossa miehen kanssa josta olin tehnyt henkistä pesäeroa jo pidemmän aikaa. olin ollut häneen kovin rakastunut, mutta pidemmän päälle tuntui ettei mies oikein hyväksynyt minua tai ylipäätään pitänyt minusta. hänen yksipuolisella päätöksellään alkanut selibaatti (parin viimeisen vuoden aikana seksiä 3 kertaa vuodessa) loukkasi minua pahasti. muutaman erittäin ilkeän kommenttinsa jälkeen päätin suunnata fyysisyyden kaipuuni muuhun hommaan ja aloin kuntoilla hulluna. tämän seurauksena olin erittäin timmissä kunnossa ja kihisin purkautumatonta seksuaalienergiaa. ja tähän saumaan tapasin vieraan tyypin jota panin pari kertaa. ja vapauduin kerralla huonosta suhteestani.

ja siihen saumaan tapasin sitten nykyisen mieheni. lähdin käytännössä samantien exän luona nyxän luo. rakastuimme päätä pahkaa ja menimme pikavauhtia naimisiin. häistä on nyt 3 ja puoli vuotta aikaa, odotamme toista lastamme ja olen aina vaan vakuuttunempi siitä että mieheni on oikeasti sielunkumppanini ja Elämäni Mies.

en tiedä kannattaako tällainen lennosta vaihtaminen tai mikä on sopiva määrä kuukausia tai vuosia suhteiden välissä. omalla kohdallani olen kuitenkin sitä mieltä että olisin tehnyt pahan virheeen jos en olisi uskaltanut ottaa ja lähteä kun oikeasti oikea mies osui kohdalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku epäili mun täällä jo vastanneen, mutta ei kyllä näin käynyt, vaikka meillä siinä mielessä samantapainen elämäntilanne, että uusi mies on ja vauva tulossa, mut meillä ei mies ihan lennosta vaihtunut.

Minusta oleellista ei ole se, että onko toinen eronnut vasta vai vuosia sitten vaan se, että onko päässyt siitä asiasta yli. Jos menneessä on vielä työstettävää, niin se on parisuhteessa turhan rankkaa. Monet esim avioliitosta erotessaan ovat oikeasti henkisesti eronneet jo kauan sitten (keskimääräinen miettimisaika erolle taitaa olla 2 v). Mut tärkeää on sen asian työstäminen ja miten sitten on päässyt elämässä jatkamaan elämään eteenpäin. Katkeroituneen kanssa vois olla aika hankalaa, vaikka erosta olis jo vuosikymmeniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi