Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi et Tinderissä aloita keskustelua matchin tullessa?

Vierailija
22.05.2024 |

Tää on kyllä jännä ilmiö. Noin 30-40 matchia tullut, mutta nainen aloittanut ehkä kaksi kertaa keskustelun. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miestä ei sitä vertaa kiinnosta, että aloittaisi keskustelun niin ei sitten. Miks mä laittaisin viestiä miehelle joka on tykännyt jokaisesta naisesta?

Miehet ei todellakaan tykkää kaikista naisista. Itse olen ainakin hyvinkin valikoiva. Silti naisilta puuttuu täysin aloitekyvykkyys.

Ap

Vierailija
22/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ainakin omalla kohdalla ne muutamat miehet, joille laitoin ekana viestiä, eivät vastanneet mitään tai vastasivat hyvin lyhyesti "ei vois vähempää kiinnostaa" - asenteella. Ei ollut merkitystä, kumpi oli tykännyt ensin. Tulin siihen tulokseen, että olkoot miehet sitten pelinavaajana tässä. 

Minulla yksi parhaista tinderkeskusteluista sai alkunsa aloitteestani. Tosin se kaatui sitten myöhemmin siihen kun olinkin livenä liian ruma miehelle, mutta se on jo toinen asia se. Yleensäkään tosi harvan kanssa saa hyviä keskusteluja aikaiseksi, oli aloitteen tekijä kumpi tahansa. Homma ei vain lähde sillä tavalla lentoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa.

Vierailija
24/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miestä ei sitä vertaa kiinnosta, että aloittaisi keskustelun niin ei sitten. Miks mä laittaisin viestiä miehelle joka on tykännyt jokaisesta naisesta?

Miehet ei todellakaan tykkää kaikista naisista. Itse olen ainakin hyvinkin valikoiva. Silti naisilta puuttuu täysin aloitekyvykkyys.

Ap

Monet miehet tykkäävät kaikista naisista. Itse asiassa he omien sanojensa mukaan tykkäävät kaikista naiseksi itseään kutsuvaksi. Kuvassa voi olla vaikka koira tai kukkaruukku. Minä naisena en voi tietää mätsin tullessa oletko sinä yksi heistä. 

Keskustelun alettua olen kyllä vastavuoroinen. Mutta sen aloittaminen, se on kyllä miehen hommaa. Syyt on tulleet selviksi tässäkin ketjussa. 

Vierailija
25/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin käyttäjistä on vuoden 2023 aikana hävinnyt yli 10% näistä suurin osa miehiä. Nämä deittiapit eivät tarjoa miehille yhtään mitään. Ghostauksen saa ilmaiseksikin, ei kannata maksaa siitä jotain kuukausimaksua. 

Vierailija
26/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä ne aloittaa, melko usein niin mielenkiintoisesti kuin heiluttelemalla kättä tai sanomalla moi.

Mikä olisi sitten parempi aloitus?

Vierailija
27/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aloittaa keskustelun, jolle se match tulee. 

Vierailija
28/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutelkaa kiinnostavien ihmisten kanssa ihan oikeassa elämässä. Eikö mene elämä ihan hukkaan puhelimella stressatessa, kun ei sopivaa löydy?

Vierailija
29/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies aloittaa keskustelun. 

Näinhän se menee koska naisista ei ole mihinkään.

Vierailija
30/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aina aloitan keskustelun, jos match tulee omasta tykkäyksestäni. Kerran en aloittanut, miehellä oli tosi tyhjä profiili ja en yleensä edes anna tykkäyksiä sellaisille, mutta ajattelin antaa mahdollisuuden aloittaa keskustelu jos on kiinnostunut. Ei aloittanut, poisti matchin hetken päästä.

Osa miehistä ei vastaa mitään tai ei pidä keskustelua yllä, mutta pitäisin silti epäreiluna sitä, että odottaisin vain toisen aloitetta. En kyllä mitään kovin hohdokasta keskustelunavausta tee, yleensä laitan jotain "miten menee?" -tyyppistä, ja yleensä mies vastaa jotain sellaista, mistä voi lähteä keskustelua jatkamaan. Kyllä se keskustelu lähtee sujumaan jos kumpaakin kiinnostaa ja molemmat pitävät keskustelua yllä.

Vierailija
31/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin käyttäjistä on vuoden 2023 aikana hävinnyt yli 10% näistä suurin osa miehiä. Nämä deittiapit eivät tarjoa miehille yhtään mitään. Ghostauksen saa ilmaiseksikin, ei kannata maksaa siitä jotain kuukausimaksua. 

No tämähän on hyvä asia, koska siellä on muutenkin 3-4 kertaa enemmän miehiä verrattuna naisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan