Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi et Tinderissä aloita keskustelua matchin tullessa?

Vierailija
22.05.2024 |

Tää on kyllä jännä ilmiö. Noin 30-40 matchia tullut, mutta nainen aloittanut ehkä kaksi kertaa keskustelun. 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muita naisista, mulle jotenkin iskostettiin päähän nuorena, että jos nainen on liian innokas, niin se karkottaa miehen. Että ei saa olla liian aloitteellinen, se on merkki epätoivosta.

Vierailija
2/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on se liika kiltteys että en kehtaa häiritä jos on vaikka aamupäivä, liian myöhä tai jotain tai jos on viikonloppuilta niin ajattelen että se on varmaan jossain ulkona kanssa, enkä halua mitään känniviesteilyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muita naisista, mulle jotenkin iskostettiin päähän nuorena, että jos nainen on liian innokas, niin se karkottaa miehen. Että ei saa olla liian aloitteellinen, se on merkki epätoivosta.

Itse huomannut että liika innokkuus saa miehen tarttumaan tilaisuuteen vaikka ei olisi niin kiinnostunutkaan. Ei toimi jos etsii vakavaa parisuhdetta. Annan nykyään miesten hoitaa aloitteet kokonaan niin tiedänpähän että ovat edes sen verta kiinnostuneita että näkevät vaivaa.

Vierailija
4/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi mätsännyt aloittaa keskustelun.

Vierailija
5/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aloittaa keskustelun. 

Vierailija
6/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska odotan että mies lukee minun profiilin, ja laittaa viestiä jos kiinnostaa. Miehet ei lue profiileja ennen matchia. 

Vierailija
7/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää jaksa aloittaa naisten kanssa keskusteluja. Hyvin harva vastaa. En ole tinderissä, mutta muissa.

Mies 40+

Vierailija
8/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska moni mies swaippaa kaikki profiilit oikealle ja seuloo vasta osuman tullen.  Annan heille sen mahdollisuuden. 

Vierailija
9/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne aloittaa, melko usein niin mielenkiintoisesti kuin heiluttelemalla kättä tai sanomalla moi.

Vierailija
10/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nämä jutut eivät koskaan johda mihinkään. Miehet ilmeisesti pyyhkivät vaan kaikki oikealle ja miettivät vasta jälkeenpäin, että kiinnostaako vai ei.

Vierailija
11/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saakeli, mä kyhäsin tinderin kaks viikkoa sit tylsyyttäni. Hyvä kun muistutit ja sori, on ollut muutakin elämää tässä!

Vierailija
12/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä kumma kun tulee osuma ja kirjoitan naiselle niin ei ne mitään vastaa.

Vierailija
13/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä.

Itsekin toimin näin. Paitsi jos olen mätsännyt myöhään yöllä, silloin odotan aamuun.

Vierailija
14/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuista päätellen tällainen peruslogiikkaan pohjautuva asia ei saa naisilta kannatusta. Olisi liian yksinkertaista ja helppoa.

Vierailija
15/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama syy, miehet laittavat kaikki oikealle ja vasta sitten valkkaavat. Eli Match ei tarkoita naiselle yhtään mitään, koska se mies ei ole sen erityisemmin juuri tästä naisesta kiinnostunut. Jos mies on oikeasti kiinnostunut (sen jälkeen kun lukee profiilini), hän kyllä laittaa viestiä. Itse vastaan jokaiseen viestiin joka ei ole copy-paste, eli joka jollain lailla osoittaa että luki profiilini.

Vierailija
16/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ainakin omalla kohdalla ne muutamat miehet, joille laitoin ekana viestiä, eivät vastanneet mitään tai vastasivat hyvin lyhyesti "ei vois vähempää kiinnostaa" - asenteella. Ei ollut merkitystä, kumpi oli tykännyt ensin. Tulin siihen tulokseen, että olkoot miehet sitten pelinavaajana tässä. 

Vierailija
17/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä ei sitä vertaa kiinnosta, että aloittaisi keskustelun niin ei sitten. Miks mä laittaisin viestiä miehelle joka on tykännyt jokaisesta naisesta?

Vierailija
18/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuista päätellen tällainen peruslogiikkaan pohjautuva asia ei saa naisilta kannatusta. Olisi liian yksinkertaista ja helppoa.

Olisi todella yksinkertaista ja helppoa lukea tästäkin ketjusta miksi näin, mutta sulle silti liian vaativaa.

Vierailija
19/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos en lait mätsille viestiä koska vähän epäselvää onko lihava tai enemmän tatskoja

M43

Vierailija
20/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei myöskään yleensä osaa pitää keskustelua "yllä". Ei vastakysymyksiä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme