Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoäiti puuttuu tyttären pukeutumiseen (20v tytär) joka pukeutuu ihan tavallisesti, kuin muutkin nuoret naiset.

Vierailija
22.05.2024 |

Isoäiti syynää heti tyttären vaatetuksen ja alkaa papattaa, että onko tuollainen muka sopivaa. On paljastavaa, ei meidän nuoruudessa, millaista viestiä tytär oikein lähettää ihmisille. Kyllä nykyaika on pilannut ihmiset ennen kaikkea naiset.

Onko kellään muulla tällaista?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla vanhemmilla ihmisillä on ihmeellinen tapa sanoa ääneen kaikki mitä ajattelevat. Ei yhtään hienotunteisuutta tai kykyä arvioida, onko toisen osapuolen kannalta sopivaa, jos nyt sanon tämän ääneen. 

Aikuinen tyttäresi saa pukeutua kuten haluaa. Jos isoäidillä on siihen mielipiteensä, hän pitäkööt sen tiedon itsellään.

Mä olen huomannut että jo viiskymppisten jälkeen alkaa monella alamäki käytöstavoissa. Muiden haukkumista ja arvostelua, jatkuvaa möläyttelyä, minä ensin- ja minä olen oikeassa -meininkiä. 

Vierailija
102/106 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö luultavasti pukeutuu p*rseshortseihin ja tissit - tottakai - näkösällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on aivan ihanat pojantytöt, niin kauniit hyväkroppaiset nuoret tytöt, pukeutuvat minun mielestäni upeasti. Säkissäkö heidän pitäisi kulkea koko nuoruutensa. Tämä palsta on kyllä ihme puritaanien temmellyskenttä. Antakaa nuorten ihmisten olla ja elää.

Alapeukuista näkee, että olin oikeassa. Minulla on näiden pojantyttöjeni kanssa aivan ihana suhde. Eipä tulisi mieleenikään arvostella heidän pukeutumistaan. En arvostele heitä muutenkaan, kehun ja kerron rakastavani. Saan myös tytöiltä rakkaudenosoituksia. Olen 68-vuotias ja viimeksi 16v. tyttö tuli vastaan minua metrolle kun olin menossa rippijuhliinsa, hän tuli kädet ojossa halaamaan ja sanoi: voi mummi kun sä olet niin söpö. Olen onnellinen sekä pojistani että lapsenlapsistani.

Vierailija
104/106 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen isoäiti on? Laskeskelen, että voisi olla suuria ikäluokkia, ja ne tytöthän kulkivat miniminiminihameissa p*rse vilkkuen. Ei taida mummo muistaa nuoruuttaan.

Tai sitten nimenomaan muistaa liiankin hyvin.

Vierailija
105/106 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini on syntynyt v. 1941 ja hänen 60-luvun pukeutumisensa oli miniä ja mikroa, lisänä yli polven ulottuvat saappaat. 

Minä olen syntynyt 50/60-lukujen taitteessa. Äitini osti minulle aivan liian moderneja asuja, esim. mikroshortsit, lahkeiden pituus puoleenreiteen. Tyttärentyttären näin viimeksi sukulaispojan rippijuhlissa, maksimekko asuna. Muoti aaltoilee sinne tänne.

Mikroshortseissa ei todellakaan ole lahkeet puoleen reiteen. :D

guuglaapa huvin vuoksi ;) , muista 70-luku

Mikroshortsit eivät ole ylety puoleen reiteen. Ovat paljon lyhyemmät.

Vierailija
106/106 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset nuoret naiset pukeutuu kyllä todella trash-tyyliin. Mutta eipä tuo haittaa, antaa pukeutua. En arvostele koska naisilla on tarpeeksi ulkonäköpaineita, pyörittelen vaan silmiä selän takana että jessus mitä tolla on päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän