Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä esteitä että samanpituinen mies ja nainen parisuhteeseen, esim 170+170 cm. Ootte hulluja kun dumppaatte monia parhaita ja hyväkroppaisi

Vierailija
22.05.2024 |

Mitä esteitä että samanpituinen mies ja nainen parisuhteeseen, esim 170+170 cm. Ootte hulluja kun dumppaatte monia parhaita ja hyväkroppaisia ketteriä miehiä - pituus ole mikään mitta! Kysykää mielummin sivistynyttä kotitaustaa, laulu- ja musataitoja, kädentaitoja yms mukavaa! Jos kaikki muu stemmaa niin antakaa miehen rauhassa olla jopa naista lyhyempi! Lyhyellä voi olla sellaisetkin mitä parhaimmat sukugeenit että siellä on sekä lyhyttä että pitkää ja elinympäristön mukaan pukkaa eripituisia ihmisiä. Miksi ihmiskunnan tarttee jalostaa itseään aina vaan pitemmäksi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanpituisen kanssa seksi on parasta. T.kokemusta on

Vierailija
22/30 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä jalostamisesta ap puhuu?

Lähipiirissä on 165 cm pariskunta ja lapset ovat 176cm (tyttö) ja 190 cm ( poika), jos tätä tarkoitit ja et ymmärrä perinnöllisyydestä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luonnollista  että nainen haluaa itseään kookkaamman miehen. Onneksi niitäkin pariskuntia löytyy joissa nainen on pidempi niin saa nauraa.

Vierailija
24/30 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi on este ja lumi on hidaste.

Vierailija
25/30 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 170cm nainen ja en vain viehäty millään itseni kokoisista. En enää siinä koe itseäni naiselliseksi. Haluan, että miehellä on edes sen verran kokoa, että voisin juosta kohti ja hypätä syliin, tai hukkua halaukseen. Ja se fyysinen dominoivuus, että mies voisi painaa minut seinää vastan ja "ottaa omansa" (siis turvallisesti parisuhteessa). Ah...

Veit jalat suusta! Mä olen sellainen täpisijä, että ryntään milloin mistäkin syystä mieheni kaulaan ilosta hyppien, ei siinä mikään oman kokoinen mies toimi. Hän on järkähtämätön kuin vuori, ja se on äärimmäisen kiihottavaa! Samoin lusikassa pötkötellessä, tunteesta jää puuttumaan puolet jos mies on samaa kokoa kuin minä. Olen 170 ja normaalipainoinen sporttinen nainen. Ja sitten yksinkertaisesti mua kiihottaa katsella miestä silmiin ylöspäin. No, olen vähän sub niin sekin varmaan vaikuttaa. En vaan syty pienistä miehistä, kun se asetelma on lähtökohtaisesti jotenkin väärä. 

Kokeilin tapailla yhtä vallan rotevaa itseäni 3 senttiä pidempää miestä, en saanut fiilistä vaikka muuten ihana mies olikin. 

Joku voi väittää pinnalliseksi, mut tää on vaan makuasia kuten se, että jotkut miehet tykkää taskurakettinaisista. Muuten mies saa kyllä mieluummin olla vaikka vähän peikon näköinen kuin mikään mallipoju. 

N44

Vierailija
26/30 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me ollaan samanpituisia ja 32. yhteinen vuosi alkoi juuri, ensi vuonna on helmihäät. Ihastuin miehen silmiin ja huumoriin, en siinä mitään mittanauhaa pidellyt.

Vierailija
27/30 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen keskipituushan on joku 179 cm. 

Vierailija
28/30 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että suuri osa miehistäkään ei halua itsensä pituista tai pidempää naista (poislukien ne, jotka eivät tunnu saavan naista ylipäänsä). Miehille on usein hyvinkin tärkeää olla suurempi ja vahvempi kuin naisystävänsä/puolisonsa, muuten mies ei koe olevansa miehekäs.

Vierailija
29/30 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään estettä. Oon ollut itseäni lyhyempien, itseni pituisten ja itseäni pidempien miesten kanssa. 

Vierailija
30/30 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 193 cm pitkä mies enkä voisi kuvitella olevani itseni pituisen tai pidemmän naisen kanssa. Oudolta tuntuisi se. Ja oikein pitkät naiset on hyvin harvoin sopusuhtaisen näköiisiä ja ryhdikkäitä. Lyhyin nainen jonka kanssa olen ollut oli 150 eikä mitään ongelmaa missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä