Kimmo Kiljunen: Venäjä voi tarkistaa aluevesiään yksipuolisesti
Kunhan ilmoittaa asiasta YK:lle
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cbbe9e74-8241-43c0-89bd-97ebb6713…
Kommentit (50)
Kiljusen voisi lähettää Siperiaan ilman paluulippua.
Demarit ja vassarit Venäjän asialla jo perustamisestaan lähtien.
Kansainvälisen oikeuden mukaan pitää paikkansa.
Niinpä niin,aina se sietämättömän vahva&mahtava Venäjä...Tietysti asia on V enäjälle V A I N ilmoitusluonteinen,kun Venäjä on Itä-meren(kin) maista ainoa todellinen maailmanlaajuinen Suurvalta.Vaikka on ns.asemaansa nähden surkeasti tuolla pahnanpohjimmaisena maana(på Finskaviken)! Suomelta ja Anu(s) Saagim-Ratialtako Mr.President Putinin pitäisi lupia kyse Lellä?!
Tyypillinen demari. Aina venäjän asialla
Kiljunen vain lausui ääneen faktan.
Vierailija kirjoitti:
Kansainvälisen oikeuden mukaan pitää paikkansa.
Saman oikeuden mukaan meidän täytyy päästää maahan jokainen tänne pyrkivä hiekka-nekke.
Miten määritellään rajat vedessä? Vesihän lainehtii minne sattuu tuulensuunnan mukaan.
Eli Venäjä voi siis siirrellä omalla alueellaan aluevesien ja talousalueen rajoja, mutta ei levittäytyä kansainvälisille vesille tai toisen maan aluevesille. Näin minä sen ymmärsin.
Helsinki on tosi lähellä niitä saaria. Täytyy katsoa vielä uudelleen ne saaret kartasta.
Vierailija kirjoitti:
Eli Venäjä voi siis siirrellä omalla alueellaan aluevesien ja talousalueen rajoja, mutta ei levittäytyä kansainvälisille vesille tai toisen maan aluevesille. Näin minä sen ymmärsin.
Jotenkin noin.
Vierailija kirjoitti:
Demarit ja vassarit Venäjän asialla jo perustamisestaan lähtien.
Onko pensa nyt halpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin noin.
Siis myrsky vesilasissa.
Kiljusen kannattaisi nyt vaan purkaa lastia vaikka Kontulaan.
Näinhän se on.