Olen vi*** kyllästynyt kaikkeen!
Hinnat nousee, ruoka se vaan maistuu paskemmalta. Jäätelö ei sula huoneenlämmössä eikä jäädy pakkasessa kunnolla. Lihatuotteiden laatukin mitälie moskaa, suklaissa ötököitä ja hernarissa kans. Lihoista tulee paskatauti ja pihvit on liimattuja lihapaloja joiden hinta noussut 50%.
Naapurissa on paska ryöstövaltio, joka taas yrittää härnätä. Eu on munaton paska tän kaiken edellä. Niillä meneeki aika sorvata pullonkorkit uudelleen.
Kaikki tuntuu paskalta ihan sama minne katsoo, elämä on aika toivotonta. Sota tulee, ei tuu, tulee, ei tuu.. korona korona korona, vasemmisto paska, oikeisto paska, molemmat puolet syyttelee ja uhriutuu minkä kerkiää. Ihan sama! Mä en enää jaksa. Elän päivä kerrallaan. Ja ei, en koe olevani uhri! Olen vain olemassa itseäni varten.
Kommentit (5)
😂 Sä taidat elää vain täällä internetin ihmemaailmassa?
Vierailija kirjoitti:
😂 Sä taidat elää vain täällä internetin ihmemaailmassa?
Voi kuule en. Eläisinpä. Tai vaikka korvessa, ei tarvis olla tietoinen kaikesta tästä paskasta.
Älä seuraa somea ja uutisia muutamaan päivään, vaan keskity vain asioihin jotka tuottavat sinulle iloa ja mielenrauhaa. Ja opi hyväksymään, ettei kaikkiin asioihin voi vaikuttaa, vaikka kuinka haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Älä seuraa somea ja uutisia muutamaan päivään, vaan keskity vain asioihin jotka tuottavat sinulle iloa ja mielenrauhaa. Ja opi hyväksymään, ettei kaikkiin asioihin voi vaikuttaa, vaikka kuinka haluaisi.
Tätä olenkin jo tehnyt. Pitää vain entistä enemmän. Somet olen kaikki poistanut aikoja sitten. Eniten risoo ehkä yleinen epävakaus ja paska ilmapiiri. Ihmiset ovat kireitä. Ja tottakai hintojen nousu yms. Luonto ja liikunta auttaa.
Zen ja moottoripyörän korjaus.