Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemusta muslimi naisista?

Vierailija
22.05.2024 |

Kevään aikana työn kautta tutuksi tullut iranilais taustainen nuori nainen on antanut ymmärtää että ymmärtäisi antaa. Onko odotettavissa vaikeuksia, jos käyn koeajamassa tuon pyydyksen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla koeajamisesta puhumisella varautunein asentein vaikeuksia tulee taatusti sulle. Ei naiselle niinkään.

Vierailija
2/8 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiset asian niin että kuulostat itse aika kyseenalaiselta seksikumppanilta. 

Mutta jos hän itse kerran ilmaisee kiinnostusta, niin anna palaa. Konservatiivisemmista kulttuureista tulevan iskeminen kannattanee tehdä hienovaraisemmin ja pienten kokeilujen kautta, mutta jos kerran jo molemminpuolista intoa on, niin ihan samoin tapahtuu kuin muittenkin kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole ollut naimisissa, niin luultavasti kaikkea muuta on tarjolla kuin pimppiseksiä.

Vierailija
4/8 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni muslimeilla on tosi huono huumorintaju tuossa kohtaa. Kannattaa olla kaukaa viisas!

Vierailija
5/8 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa musliminaisen kanssa. Olin aasiassa 11v sitten ja minulla oli musliminainen huoneessa. Oli hän ollut siellä kerran tai kaks aiemminkin. Sille reissulle matkalukemiseksi tarttui Walking deadin joku alkupään osa ( sarjakuva ja suomeksi ). Kirja oli sängyllä tai sängyn vieressä, en muista niin tarkkaan. 

Kävin suihkussa ja kun tulin takaisin, niin tämä nainen oli ihan kuumana. Hän oli "lukenut" sarjakuvaani, vaikkei varmasti osannut sanaakaan suomea. Sarjakuvassa voi aina "lukea" kuvat. Siinä kirjassa yksi nainen puolittain raiskataan, joka muuttuu "rakasteluksi". Mies pitää naisen käsistä kiinni kuitenkin.

Tämä muslimityttö kiihottui niin tästä sarjakuvasta, että hän halusi itselleen tehtävän samoin. Olin että ???? Mutta mielelläni autan naisia heidän toiveissaan. Häntä piti pidellä koko panon ajan. Jos laskin hänen kätensä hetkeksikään irti niin hän yritti purra minua. Hän myös huusi tule minuun sisään englanniksi. Tein työtä käskettyä. Oli muutenkin tosi villi pano. 

Tarina on uskomattomuudessaan tosi. 20v + tyttö kiihottui kauhusarjakuvan muutamasta ruudusta ja halusi minun tulevan sisäänsä. Aamulla kun aloin puhumaan asiasta, niin hän otti ja lähti. Sen jälkeen sain vain välttelyä. Ei halunnut enää tavata. Tätä en aloittanut minä. En olisi koskaan edes uskonut, että kukaan voi oikeasti kiihottua sarjakuvahahmojen tekemisistä. Ainutlaatuinen tapaus itsellenikin.

Vierailija
6/8 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet pimeä jos et jätä käyttämättä tilaisuutta! olen päässyt kerran panemaan musliminaista joka oli egyptistä. ihanat rinnat, läpi tunkeva katse, uskomaton iso pyöreä takapuoli ja täysin posliini pillu, jossa runsaat häpyhuulet ja ihana maku. jännä yhdistelmä konservatiivista käytöstä, pukeutumista ja siten seksissä uskomattoman himokas. aikaa jo 5vuotta ja mietin sitä päivittäin.

Vierailija
7/8 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huntuun reikä ja blow jobbia kokeilemaan.

Vierailija
8/8 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihko uskovaisten kanssa on  rakastelu hankalaa uskonnosta riippuen. Pari kertaa olen heihin sekoittunut. On kyllä vaikeaa. Mielummin annan olla kun vonkaan. Pääsee helpommalla.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän