Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatin imetyksen jälkeen silikonit. Miksi se ärsyttää niin monia naisia?

Vierailija
26.01.2007 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

imettänyt jo lapset niin rinnat ovat virattomat; sama leikkaako ne pois vai täyttääkö silikonilla.

Vierailija
2/19 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihinhän ne miehet useasti ensimmäisenä (tai toisena) katsovat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika heikoissa kantimissa, ja se että uskot siihen, ettet imetettyäsi voi enää olla kaunis. Toivoisin, ettei niin tarvitsisi olla. Ja toivoisin, että iän ja raskauksien myötä tapahtuvat ruummiilliset muutokset otettaisiin vastaan ihan hyvillä mielin, sen sijaan että ahdistuttaisiin ja tunnettaisiin itsensä kelvottomiksi.

Vierailija
4/19 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirurgi Jussi Rintamäellä kävin. Leikkaa Jyväskylässä, Helsingissä ja Turussa. Suosittelen lämpimästi;)

ap

Vierailija
5/19 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos se sun elämää paransi, niin mikäs siinä. Itse en haluais kumitissejä. Saavat kelvata tuollaisenaan. Minusta elämä saa näkyä kropassa. Silikoneista tulee äkkiseltään sellanen aika turhamainen vaikutelma.

Vierailija
6/19 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua sun silikonit ärsytä. Jos sä et koko ajan jauhais niistä niin mä en edes huomais. Mutta musta ihminen joka kokoajan selittää silikoneistaan on a) aika tyhmä ja b)ärsyttävä koska ei jää aikaa puhua mistään kiinnostavammasta.

Vierailija
7/19 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aa-kupista c-kuppiin.

Vierailija
8/19 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä uimarannalla näin kahden lapsen äidin, jolla oli nätit silikonit. Se oli tosi seksikäs ja hyvännäköinen ja kaikki miehet kuolasivat (myös naisen oma mies). Kyllä siinä kateus nousi meikäläisellä pintaan, kun sellupyllyäni ja lapasiani vertasin tuon naisen kroppaan.

Uskon tuon olevan kateutta.

Vierailija
9/19 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alla törröttäis punaiset arvet (kuten alavatsassani vielä 4 v. sektion jälkeenki) ja rintani tuntuisivat lähinnä kumipatelita.

Onhan nää nykyiset tietenkin aikamoiset läpät, mutta tunnen oloni niissä kauniimmaksi.

Vierailija
10/19 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen imetyksen jäljiltä pelkät tyhjät pussit:(. En haluaisi kun toisaalta ajatus tuntuu niiin luonnottomalta mutta rinnattomuus tuo yllättävää " kurjuutta" . En kehtaa uimahalliin, häpeän saunassa, pieni rintaiselle kyllä löytyy suurentavia bikinejä yms mutta kun on pelkkää löysää nahkaa niin en voi esim. kumartua yksissäkään bikineissä. Silikonien hinta vain on tosi hurja ja pelkään että tulee komplikaatioita.

Vierailija
11/19 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tällaista väittävät naiset elävät itse miehen kautta kun eivät ymmärrä että itseään voi laittaa muustakin syystä kuin ostaakseen miehen hyväksyntää.

Minä tykkään laittautua ja laittaudun silloinkin kun mieheni ei ole katsomassa :)

En ollenkaan pidä silikonien laittamista pinnallisena. Voisin itsekin tulevaisuudessa harkita kun nyt vasta imetän ensimmäistä niin en tosin tiedä mitlä rinnat tulevaisuudessa näyttävät. Luulen vaan että joutuisin käymään miehen kanssa väsyttävän taistelun että saisin ne laittaa.

Muutenkin minulla on tapana antaa kaikkien kukkien kukkia eikä kateellisena valittaa jos kaverilla on silikonit tai kaverin miehellä citymaasturi ;)

Vierailija
12/19 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniskasvoinen voi aiheuttaa kateutta tai kaunisvartaloinen, mutta ei kumipallot. Sorry. Tunnen yhden kumitissin ja sanoi aikoinaan, että nyt kun hänellä on silikonit saa miehen kuin miehen. Ei pitänyt paikkaansa:)

Vierailija
13/19 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen ei ole sinut itsensä kanssa jos alkaa itteään leikkelemään. Kenelle niistä silikoneista on hyötyä??? Mun mies heittäis mut pihalle jos laittaisin silikonit, on tähän asti kelvanneet hyvin nää A-kupit(välillä liiankin hyvin mun mielestä). Ja kenellekään muulle mun ei tartte rintojani esitellä joten pysykööt luomuina nahkarukkasina ;-)

Vierailija
14/19 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon ärsyttää jos joku kaveri alkaisi polttamaan. Kyllä siinä tekee mieli kysyä, että mitä ihmettä ajattelit?

Vierailija
15/19 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia. Jokainen laitattaa tai jättää laittamatta ihan oman elämäntilanteensa mukaan.

Vierailija
16/19 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain että miksi joillekin on niin iso asia ne rinnat. Kun elämässä on muutakin paljon syvällisempää...

Mutta itse laittaisin jos menettäisin rintani vaikka syövän takia, muutoin saavat olla.

Luomu on aina parasta kun ne on niin yksillöliset, silikonit on niin samanlaisia ja aika 90-lukua jo.

Vierailija
17/19 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mun puolesta ärsyttää muita niin paljon kuin ikinä mahdollista, mutta itse todellakin haluan muotoilla luojan suomaa, ja päästä näistä niska- ja hartia kivuista eroon. Pikku äippälit voi vapaasti natista heikosta itsetunnosta ym paskasta, mutta sopii kokeilla ensin eloa kokoluokassa H. Niin että siitä vaan silikonit, tai pienennys, eiköhän nykynainen osaa päättää omasta kehostaan, ja jos kokee kirurgin avun tarpeelliseksi, niin antaa muiden natista. Ja se että millaisena kelpaa miehelle, ei kait sentään ketään ohjaile.

Vierailija
18/19 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet rinnat on aina vaivannut mieltäni ja olen pian kolmekymppinen ja vaivaa edelleen, luulisin olevani suhteellisen tyytyväinen itseeni jos ne tissit saisin : )

Vierailija
19/19 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään 10 vuoden välein. Leikkauksia siis tiedossa varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi