Kirkkovaltuutettu ajattelee työttömiä loisina
Kommentit (54)
KD on vahvasti tuonut kyllä esiin arvonsa. Riistetään innolla köyhiä, lapsia, vanhuksia, vammaisia. Niin se raamattu näille opettaa, että köyhää pitää potkia päähän ja Jessekin vaan seurusteli far iseusten kanssa yms. Kuvottavaa
Vierailija kirjoitti:
Mulla on noita Macin tuotteita niin olen sitten varmaan i-loinen.
Joo tää oli hauska :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tilanteissa työtön tai työssä oleva on edes tekemisissä kirkkovaltuutetun kanssa? En minä ainakaan koskaan tietääkseni ole sellaista kohdannut.
Sattumalta.
Ja mitä merkitystä sillä on jos kirkkovaltuutrttu ei tervehdi? Ei mitään. Mun elämään ei vaikuta millään tavalla se jos joku ei mua tervehdi on se henkilö sitten kuka tahansa.
Kertoo ihmisestä jos hän ohittaa köyhän kuin olisi ilmaa.
Mistä se valtuutettu tietää ihmisten rahavarat? Esitetäänkö siellä verotodistukset, tiliotteet, palkkalaskelmat vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on täysin kristinuskon oppien mukaista.
Laiskuus on synty.
Ahkeruus on hyve.
Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi
Kirkko ja uskovaiset tuomitsemassa muita ihmisiä?
Ei kai sellaista nyt ikinä ole tapahtunut! (Mitä nyt koko ajan jatkuvasti)
Kirkkovaltuutettu saa kokouspalkkionsa veroilla ja seurakuntalaisten rahoituksella toimivasta seurakunnasta. Sinänsä täysin turha instanssi koko kirkkovaltuusto.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut heistä eivät edes tervehdi köyhiä, olen kuullut hyvin ylimielisestä käytöksestä.
Ovat ottaneet esikuvansa pappien käytöksestä.
Papeillehan köyhät, vähäosaiset, vapaaehtoistyöntekijät, muut kirkon työntekijät (kuten suntioraukat) ovat olemassa palvellakseen ja nöyristelläkseen pappeja.
Vierailija kirjoitti:
KD on vahvasti tuonut kyllä esiin arvonsa. Riistetään innolla köyhiä, lapsia, vanhuksia, vammaisia. Niin se raamattu näille opettaa, että köyhää pitää potkia päähän ja Jessekin vaan seurusteli far iseusten kanssa yms. Kuvottavaa
Älä vedä Jeesusta, hienoa ja rohkeaa miestä, mukaan kirkon, pappien ja KD:n alennustilaan.
Jeesus oli kova jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nämä uskossa vahvat ole jo niin nähty. Katsoo nyt vaikka KD:tä, ei siitä porukasta kristillisyyttä löydy siinä merkityksessä mitä Raamattu antaa kristillisyydestä ymmärtää. Näille fariseuksille Raamattu on luvallinen lyömäase, jota saa kuljettaa mukana julkisilla paikoilla salkussa ja käsilaukussa.
Ei kai Raamatussa käsketä lojua kotona nostamassa tukiaisia?
Mielen ja ruumiin velttoutta sellainen.
Vedä Päivi v**tu päähäs (ja lakkaa kuormittamasta Suomen oikeuslaitosta, huomio-tiedät-kyllä-mikä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut heistä eivät edes tervehdi köyhiä, olen kuullut hyvin ylimielisestä käytöksestä.
Ovat ottaneet esikuvansa pappien käytöksestä.
Papeillehan köyhät, vähäosaiset, vapaaehtoistyöntekijät, muut kirkon työntekijät (kuten suntioraukat) ovat olemassa palvellakseen ja nöyristelläkseen pappeja.
Seurakunnat ovat todellisia käärmeenpesiä. Sivistyksen pintakiilto on kovin ohut.
Miksi kirkkovaltuutetun pitäisi tervehtiä jos ei tunne vaikka sitä köyhää? Mistä pitäisi tietää, että odotti tulevansa tervehdityksi? En nyt äkkiseltään keksi tilannetta, missä tuntemattomia tarvitsisi tervehtiä. Kirkkovaltuutetut eivät ole sen kummempia ihmisiä kuin muutkaan. Siellä ei myöskään ole mitään pyhimyksiä tai keskivertoa "uskovaisempia" ihmisiä. Kirkkovaltuustohan päättää lähinnä esim. hautausmaiden hoidosta ja kirkon kiinteistöjen kunnossapidosta.
T. Köyhyysrajan alapuolella elävä kirkkovaltuutettu
Vierailija kirjoitti:
Kirkko on paholaisen väline pahuuden levittämiseksi.
Näin on. Kirkon kädet ovat verestä punaiset, ja kirkon syntilista ylettyy taivaaseen asti.
Mitä aikoo tehdä? Työntää loisen loiseen?
Kyllä, on kokoomuslainen.