Kirkkovaltuutettu ajattelee työttömiä loisina
Kommentit (54)
Mulle se on yks hailee mitä muut musta ajattelee. Ei vaikuta muhun millään tavalla.
Miksi ei olisi? Kun tarpeeksi monta loista kohtaa, niin ei se kanta oikein muu voi olla.
Sillä nyt ei ole mitään merkitystä mitä joku kirkkovaltuutettu ajattelee :D
Kyllä se loukkaa kun kirkossakin on tekopyhyyttä ja pinnallisuutta.
Eikös loinen tarkoittanut alunperin täysin epäitsenäistä, muiden asunnoissa asuvaa ja ilman pestuusuhdetta töitä tekevää ihmisryhmää kutsuttiin loisiksi. Eli eivät olleet työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei olisi? Kun tarpeeksi monta loista kohtaa, niin ei se kanta oikein muu voi olla.
Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi.
Se on täysin kristinuskon oppien mukaista.
Laiskuus on synty.
Ahkeruus on hyve.
Kristityt on kaikki itse loisia, jotka tuli kysymättä Suomeen. Me ollaan pakanoita.
Vierailija kirjoitti:
Eikös loinen tarkoittanut alunperin täysin epäitsenäistä, muiden asunnoissa asuvaa ja ilman pestuusuhdetta töitä tekevää ihmisryhmää kutsuttiin loisiksi. Eli eivät olleet työttömiä.
Eikös tuo pestuu tarkoita pestata eli palkata . Onko se sitten ollut niin et on sitä asumista ja ruokaa vastaan tehnyt niitä töitä.
Kirkkovaltuutetut pitävät itseään Jeesuksesta seuraavina ja sitä käsitystä pönkittävät seurakuntien työntekijät, jptka mielistelevät ja matelevat valtuutettujen edessä. Olen nähnyt miten homma toimii, kun olin seurakunnalla töissä, vaikka olinkin ulkopuolinen.
Ei kannattaisi lapsiin sekoontuja pappien tollein puhua. Vähän kärjistäen.
Vierailija kirjoitti:
Se on täysin kristinuskon oppien mukaista.
Laiskuus on synty.
Ahkeruus on hyve.
Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi
No joo, mutta suurimman osan kohdaltahan tuo on totta.
Sama kuin roma nien kanssa, 1% heistäkin on kunnollisia, käy töissä ja maksaa veroja.
Mutta ne muut pilaa tuon erittäin pienen osan maineen.
Yhteiskunnan tuilla eläväthän ovat yhteiskunnan loisia. Elävät toisten rahoilla. Turha faktasta on hermostua.
Tämähän ei ole totta, koska linkkiä ei löydy. Miksi levität valheellista tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän ei ole totta, koska linkkiä ei löydy. Miksi levität valheellista tietoa.
Kuka sellaista haluaisi julkisesti sanoa? Ihmisten kokemukset puhuvat puolestaan. Mullekin on ystävät kertoneet millaista käytöstä ovat kokeneet
Jotkut heistä eivät edes tervehdi köyhiä, olen kuullut hyvin ylimielisestä käytöksestä.