Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko flunssalla ja synnytyksellä mitään yhteyttä?

08.09.2008 |

Netistä kun on lukenut kokemuksia, ettei flunssan flunssaa koko raskausaikana ja sitten synnytyksessä ollaan kipeänä. Nyt meneillään rv 38 ja ei taudin tautia 9 kk aikana... paitsi nyt iski mega flunssa... Mihin se vastustuskyky yhtäkkiä katosi :D Toivottavasti ehtii mennä ohi ennen synnytystä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin sit raakkua siellä toiveitani. Lapsi joutui sit lastenklinikalle hengitysvaikeuksien vuoksi, saattoi saada saman taudin, sillä mitään muuta syytä ei löytynyt. Lapsi tutkittiin päästä jalkoihin.

Vierailija
2/6 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni menossa myös rv 38 ja olen kyllä pienessä nuhassa, mutta se johtunee siitä että vanhemmat lapset toi pöpön päiväkodista ja koko perhe niiskutellaan :)

Sen sijaan kaksi aiempaa synnytystäni ovat käynnistyneet parin TUNNIN kuluttua limatulpan irtoamisesta eli on ollut kivasti pari tuntia aikaa pakata sairaalakassi ja sitten ruveta tuskailemaan suppareiden kanssa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on ollut koko raskauden ajan selvästi alentunut vastustuskyky, kuten yleensä onkin. Normaalisti saan flunssan tosi harvoin, raskaana ollessa olen jatkuvasti ollut flunssassa.

Vierailija
4/6 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...synnytyksen aikoihin, mutta ei vaikuttanut mitenkään vauvaan. Ja synnytyksen jälkeen ei minulla flunssaa enää ollut. Hormoonit vaikuttivat että flunssa lähti? Mutta flunssa voi ehkä vaikuttaa siihen, että on väsyneempi synnytyksessä. ? Mutta minä en huomannut, että flunssalla olisi ollut vaikutusta vauvaan.

Vierailija
5/6 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että onko asialla jotain tekemistä vastustuskyvyn alenemisella kun synnytys lähenee. Kun muuten on ollut niin immuuni kaikelle.

Vierailija
6/6 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta olin flunssassa varmaan kuukauden välein ja kun raskaus alkoi niin mikään ei enää tarttunut.