Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amazing race suomi 2024

Vierailija
22.05.2024 |

Uuden kauden kisaajat julki: 

juontaja Mikko Kekäläinen ja kummitätinsä Mervi Levänen, juontaja Tinni Wikström ja ystävänsä Antti Savinainen, näyttelijäystävykset Leea Klemola ja Kaarina Hazard, jalkapalloilija Paulus Arajuuri ja näyttelijäsiskonsa Adeliina Arajuuri, ex-uimari Jani Sievinen ja vaimonsa Maria Nyqvist, somepersoona Metti Forssell ja ystävänsä Hanna Launonen, näyttelijä Mimosa Willamo ja isänsä Patrick Willamo, räppäri ja näyttelijä Deogracias "Gracias" Masomi ja ystävänsä ex-jalkapalloilija Jeremie Malolo, näyttelijä Aku Sipola ja ystävänsä Wille Komulainen, Leijonan luolasta tuttu sijoittaja Elias Aaltoja veljensä Matias Pietilä sekä artisti Tuure Boelius ja siskonsa Saana Boelius.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f6d9b4d1-c327-4b9f-8332-a5593da…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3553)

Vierailija
2981/3553 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen MTV:n katsomosta klipin, haastattelussa Metti ja Hanna. Paljastavat että etukäteen sopineet juuri tuon hopottamistaktiikan taksikuskeja kohtaa, siis keinolla millä hyvänsä kohti voittoa. Hannaa on pidetty pulmusena. Katsokaa tuo klippi.

Hyvä tietää ja tuohan on aivan oikea taktiikka, kun tarkoitus on pärjätä kilpailuissa. Marcus Grönholm hoputti kuskeja varmaan vielä enemmän viime kaudella. 

Vierailija
2982/3553 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen MTV:n katsomosta klipin, haastattelussa Metti ja Hanna. Paljastavat että etukäteen sopineet juuri tuon hopottamistaktiikan taksikuskeja kohtaa, siis keinolla millä hyvänsä kohti voittoa. Hannaa on pidetty pulmusena. Katsokaa tuo klippi.

Hyvä tietää ja tuohan on aivan oikea taktiikka, kun tarkoitus on pärjätä kilpailuissa. Marcus Grönholm hoputti kuskeja varmaan vielä enemmän viime kaudella. 

Moukkamainen käytös on moukkamaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2983/3553 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moukkamainen käytös on moukkamaista.

Minusta tuo ei ole moukkamaista, vaan kuuluu kilpailuun. Tänään nähtävässä tv-jaksossa rapido- sanaa kuultiin jo Mimosankin suusta taksikuskille ja hyvä näin. Takseissa näytti roikkuvan tuulilasilla AR- tunnukset, joten kuuluvat ikään kuin kalustoon ja tietävät pelin hengen. Tuskin heidän mielenterveytensä järkkyy hoputtamisesta, kun tietävät kuskaavansa kilpailijoita. 

Vierailija
2984/3553 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adeliina bikineissä 🤩

Vierailija
2985/3553 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä viikonloppu kun ei tule Amazing Racea näin plussalaisena. Aina tympeää odottaa 2 viikkoa finaalia. Ehtii jo "vierottauttua" ohjelmasta ja fiilis laskee.

Vierailija
2986/3553 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pyyntö: Älkää spoilatko viimeisen jakson tapahtumia. Itse ainakin haluan pitää jännityksen loppuun asti missä järjestyksessä finaali päättyy.

Vierailija
2987/3553 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi pyyntö: Älkää spoilatko viimeisen jakson tapahtumia. Itse ainakin haluan pitää jännityksen loppuun asti missä järjestyksessä finaali päättyy.

Tämän toiveen minäkin täällä useampaan kertaan esitin, mutta toiveista huolimatta tässä ketjussa on voittajien nimet jo moneen kertaan julistettu. Tietystihän sitä voi aina  elättää toivoa, että tieto ei pitänytkään paikkansa ja koemme sittenkin yllätyksen finaalissa. Neuvon sinua ja muita, jotka haluatte jännityksen säilyttää, pysymään tyystin poissa tästä ketjusta finaaliin asti. Oma fiilikseni on noiden spoilausten vuoksi valitettavasti jo mennyt.

Vierailija
2988/3553 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä nokkava nirppanokka tuo Metti.

Vierailija
2989/3553 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kun näytettiin koiratarhalta. Olisipa kuvattu sieltä enemmän

Vierailija
2990/3553 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa että Metti pääsi koiratarhaan:) toki ymmärrän koirapelkoa. Olisi voinut kottikärryjä työntää suojana... edes

Vierailija
2991/3553 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin söpöjä koiria 🥰

Vierailija
2992/3553 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän toiveen minäkin täällä useampaan kertaan esitin, mutta toiveista huolimatta tässä ketjussa on voittajien nimet jo moneen kertaan julistettu. Tietystihän sitä voi aina  elättää toivoa, että tieto ei pitänytkään paikkansa ja koemme sittenkin yllätyksen finaalissa. Neuvon sinua ja muita, jotka haluatte jännityksen säilyttää, pysymään tyystin poissa tästä ketjusta finaaliin asti. Oma fiilikseni on noiden spoilausten vuoksi valitettavasti jo mennyt.

Vika jakso ei näy ruutu+ etukäteen, vaan tulee vasta kun finaali on näytetty tv:ssä.

Vierailija
2993/3553 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, tämä ohjelma ei näy Katsomossa.

Vierailija
2994/3553 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finaali julkaistaan kaikille samana päivänä eli sitä ei voi etukäteen spoilata. Jos ei halua tietää voittajaa, silloin ei kannata luonnollisestikaan tulla ketjuun viikon päästä la heti aamusta. Jos siis haluaa katsoa jakson vasta illalla. Itsekin aion vältellä ketjua ensi la siihen saakka, että olen katsonut jakson ja vasta sitten tulen ketjuun lukemaan muiden fiiliksiä. Luulisi, että kaikki tekee samoin. En ymmärrä miksi kukaan tulisi selaamaan ketjua heti 21.12. aamusta, JOS ei ole itse vielä katsonut finaalijaksoa.

Vierailija
2995/3553 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulus on ihana! Miten suomalainen mies voikin olla noin komea ja samalla sympaattinen.

Vierailija
2996/3553 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat, että "tieto" voittajaparista on oikea? Sehän on voitu heittää ihan vaan provona, koska kyseinen pari (tai toinen heistä) ärsyttää niin monia. 

Vierailija
2997/3553 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finaalijaksoa edeltävä jakso oli kyllä superjännittävä loppuun asti!

Vierailija
2998/3553 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika jakso ei näy ruutu+ etukäteen, vaan tulee vasta kun finaali on näytetty tv:ssä.

Ei näykään, mutta ei se silti tarkoita sitä, että tietoa ei olisi jo liikenteessä. Kisa on oikeasti käyty jo aikaa sitten ja kisaan osallistuneilla, kuin myös tuotannon jäsenillä on perhettä ja kavereita, aina on joku joka ei osaa pitää suutaan kiinni. Ykköskaudella oli ihan sama homma, voittajat spoilattiin silloinkin etukäteen. Kyllä se varmin tapa välttyä spoilauksilta olisi pysyä kokonaan pois näiltä kommentointi palstoilta.

Vierailija
2999/3553 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito-Suomalaiset voittoon.

Vierailija
3000/3553 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finaali julkaistaan kaikille samana päivänä eli sitä ei voi etukäteen spoilata. Jos ei halua tietää voittajaa, silloin ei kannata luonnollisestikaan tulla ketjuun viikon päästä la heti aamusta. Jos siis haluaa katsoa jakson vasta illalla. Itsekin aion vältellä ketjua ensi la siihen saakka, että olen katsonut jakson ja vasta sitten tulen ketjuun lukemaan muiden fiiliksiä. Luulisi, että kaikki tekee samoin. En ymmärrä miksi kukaan tulisi selaamaan ketjua heti 21.12. aamusta, JOS ei ole itse vielä katsonut finaalijaksoa.

Mä lopetin katsomisen jakson 10 alkuun kun luin täältä, että Metti ja Hanna voittivat. En halunnut enää katsoa. Mulla on kyllä tuolla boxilla tallennuksessa se jakso ja otan loput kaksi myös sinne ja sitten kun voittaja on selvinnyt joko katson ne jaksot, tai sitten delete on toinen vaihtoehto. Mä kuulun niihin jotka mielummin haluaa tietää voittajan etukäteen. Esim. nuo jenkkikaudet oli sellaisia, että kun pari kertaa voitti mun mielestä väärä pari ja oma suosikki putosi, niin otin tavaksi lukea Wikipediasta ennen uutta kautta voittajan, eipä sitten tullut pettymyksiä enää kun ei "kiintynyt" matkan varrella ei-voittavaan pariin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän