Amazing race suomi 2024
Uuden kauden kisaajat julki:
juontaja Mikko Kekäläinen ja kummitätinsä Mervi Levänen, juontaja Tinni Wikström ja ystävänsä Antti Savinainen, näyttelijäystävykset Leea Klemola ja Kaarina Hazard, jalkapalloilija Paulus Arajuuri ja näyttelijäsiskonsa Adeliina Arajuuri, ex-uimari Jani Sievinen ja vaimonsa Maria Nyqvist, somepersoona Metti Forssell ja ystävänsä Hanna Launonen, näyttelijä Mimosa Willamo ja isänsä Patrick Willamo, räppäri ja näyttelijä Deogracias "Gracias" Masomi ja ystävänsä ex-jalkapalloilija Jeremie Malolo, näyttelijä Aku Sipola ja ystävänsä Wille Komulainen, Leijonan luolasta tuttu sijoittaja Elias Aaltoja veljensä Matias Pietilä sekä artisti Tuure Boelius ja siskonsa Saana Boelius.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f6d9b4d1-c327-4b9f-8332-a5593da…
Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3553)
Vierailija kirjoitti:
Metillä lauseet, ota lääkkeet, lainaan Lauermaa, olet psykopaatti, olet keski ikäinen, olet kateellinen.
Heikot ovat argumentit heittää palstalla!
En ikipäivänä haluaisi olla noin vastenmielinen ihminen mitä käytöksen perusteella valtaväestö inhoaa!
Käytöstavat tekevät ihmisen!
Mikään raha tai tunnettavuus ole mitään kun käytös on muita alentavaa.
Hinnalla millä hyvänsä ohjelman voitto.
Minulle on yksi ja sama kuka näistä voittaa, mutta yksi osallistuja nolasi itsensä ihan omin avuin. Sitä ei vie mikään rahasumma pois. Maineen menetys on kuin likatahra joka pysyy pitkään.
Kukaan toinen osallistuja ei halunnut pilata mainettaan!
Kaikella on hintansa, myös maineella!
Voit rauhassa esittää tämänkin kommentin eteenpäin, eiköhän tämä ole rehellistä argumentointia Ar formaattiin liittyen.
Eikö lääkkeet vieläkään auta. Ota tripla-annos. Kukaan ei sua kaipaa, pärjäile 😂
Voi mä rakastin "mummeleita" <3 harmi että putosivat. Ada ja Paulus vitsi miten ihania ja rentoja tyyppejä ja Mimosan isä on kyllä rautaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metti on kyllä malliesimerkki nk. "pretty privilegestä": kaunis nainen, joka nousi julkisuuteen futismiehensä kanssa heilastelusta. Muita ansioita ei ole, ja valitettavasti vain äärimmäisen vastenmielinen, kehittymätön luonne.
Olet niin väärässä. On ollut julkisuudessa 10 vuotta ja menestynyt hyvin yrittäjänä. Ihailtavaa kolmen pienen lapsen äidiltä. Ymmärrettävästi aiheuttaa kateutta, osalle jopa sairaalloista kateutta, joka purkautuu tällaisina höpö-höpö kirjoituksina.
Oletko katsonut tätä ohjelmaa lainkaan? Jos et näe typerää käytöstä typeränä käytöksenä, lienet yhtä hönö kuin Metti.
Olen katsonut ja nauttinut joka jaksosta, kaikista kilpailijoista ja kaikista tehtävistä, aivoista ja kiveksistä lukuunottamatta. Ihan normaali tervejärkinen, kiitos olen, kuten esim. kaikki kisaajatkin, eikä ole mitään tarvetta dissata tai olla kateellinen, kun itsetunto ja itsetuntemus ihan OK. Nämä takasvat lempeän ja suhtautumisen ihmisiin, jotka eivät valehtele, dissaa, varasta tms.
Mettiä on kyllä hauska seurata.Mä tykkään kun vähän kilahdellaan.Suuri viihdearvo ja mitä kivempaa teille vihaajille.Nyt saatte haukkua yhden ihan lyttyyn.Onneks mummot putosi.
Vierailija kirjoitti:
Mettiä on kyllä hauska seurata.Mä tykkään kun vähän kilahdellaan.Suuri viihdearvo ja mitä kivempaa teille vihaajille.Nyt saatte haukkua yhden ihan lyttyyn.Onneks mummot putosi.
Ei Mettiä vihata ! Käytös on poikkeava, sanotaan nyt kauniisti että ei kuulu joukkoon !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metillä lauseet, ota lääkkeet, lainaan Lauermaa, olet psykopaatti, olet keski ikäinen, olet kateellinen.
En ikipäivänä haluaisi olla noin vastenmielinen ihminen mitä käytöksen perusteella valtaväestö inhoaa!
Minulle on yksi ja sama kuka näistä voittaa, mutta yksi osallistuja nolasi itsensä ihan omin avuin. Sitä ei vie mikään rahasumma pois. Maineen menetys on kuin likatahra joka pysyy pitkään.
Voit rauhassa esittää tämänkin kommentin eteenpäin, eiköhän tämä ole rehellistä argumentointia Ar formaattiin liittyen.
Todettava että huonon käytöksen lisäksi "vähän yksinkertainen " !
Etkö ymmärrä, että näiden klisee vastausten juna meni jo vuosia sitten. Googlaa vaikka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metti on saanut kotoa ohjeen "pidä pää kylmänä"... Ei sitä kotiohjeita tarvitse näköjään noudattaa, jos on nätti ja kuspää.
Kirjoittajalla hölskyy korvien välissä aika pahasti, siitähän kommentti kertoo. Voi vain arvailla, millainen paise hartioiden välissä on, koska kyse on mitä ilmeisemmin ureakefalus. Niitä täällä riittää.
Kuinka kauan Metti jouduit googlaamaan tuota "ureakefalusta", vai kysyitkö ensin Hannalta mitä sana tarkoittaa?
Just, osuin ilmeisen oikeaan, mutta valitettavasti olen ihan muu. Tuskinpa on edes Hannan alaa. Se ei mitenkään auta, että harhaisesti epäilee kaikesta yhtä ar-kilpailijaa.
Kilautapa kaverille, jos se auttais vähän (jos reppanalla sattuu olemaan)
Ja melkein jokaisen tehtävän alussa, teetkö sinä, tee, tämä on sun juttu jne. Viime lauantaina laittoi kaverinsa kantamaan niitä peruna- ja riisisäkkejäkin yksi. Metti ei koskaan tarjoudu tekemään ensin itse. Ja ihan pinna kireällä hermoilee, parinsa on aivan liian kiltti.
Ja miten ihanat nuo Arajuuren sisarukset, kaikille ystävällisiä ja käyttäytyvät hyvin. Samoin Mimosa ja isänsä tosi ystävällisiä muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Niin samaa mieltä 💯(varmaan näitäkin epäillään Metin kirjoittamiksi 😂)
Huono kunto, ylipaino, kostea helteinen ilmanala ja kilpajuoksentelu ei ole oikein hyvä yhdistelmä.
Todettava että huonon käytöksen lisäksi "vähän yksinkertainen " !
Etkö ymmärrä, että näiden klisee vastausten juna meni jo vuosia sitten. Googlaa vaikka!
Jollakin on mennyt Amazing Race -viihdeohjelma pahasti tunteisiin, niin pahasti, että epäilee kirjoittajiakin täällä 😂. Kertoo, kuinka netti ja keskustelupalstat voivat olla jonkun psyykkeelle ylitsekäymätön paikka, kun jatkuville valheille ei saa myönteistä vastakaikua.
Eihän tuo kirjoitus kerro muusta kuin kirjoittajasta itsestään ja hänen psyykkeestään.
Eka ollaan niin suvaitsevaisia,ja huudetaan eri palstoilla että me kaikki ollaan erilaisia ja hyväksykää se.Metti uskaltaa olla oma itsensä ja taas öyhöttäjät loukkaantuu.Go Metti go,mä niin oon sun puolella.
Vierailija kirjoitti:
Ja melkein jokaisen tehtävän alussa, teetkö sinä, tee, tämä on sun juttu jne. Viime lauantaina laittoi kaverinsa kantamaan niitä peruna- ja riisisäkkejäkin yksi. Metti ei koskaan tarjoudu tekemään ensin itse. Ja ihan pinna kireällä hermoilee, parinsa on aivan liian kiltti.
Ja miten ihanat nuo Arajuuren sisarukset, kaikille ystävällisiä ja käyttäytyvät hyvin. Samoin Mimosa ja isänsä tosi ystävällisiä muillekin.
Toisessa säkissä oli ainakin papuja. Kantomatka oli 1,5 km rinnettä ylös. Hanna kantoi molempia säkkejä ensimmäiset 15 metriä sillä aikaa, kun Metti luki ääneen vielä ohjeita. Ohjeiden tarkasta lukemisesta tuotanto muistutti jatkuvasti. He kertoivat tästä viime sunnuntain insta-livessä.
Kannattaisi pysyä edes jollakin tavalla totuudessa.
Tämänkin illan tv-jaksossa Metti oli kiva, hänellä on kaunis hymy, joka taas nähtiin kisan raskaudesta huolimatta. Toivottavasti voittaa Hannan kanssa, niin hyviä ovat olleet koko kauden.
Onneksi Arajuuret sai vielä jatkaa! Niin toivon, että Metti ja Hanna tippuvat ensi viikon ennakkojaksossa.
Mukava lukea, kuinka kaikki ilkeät ja valheelliset kirjoitukset kääntyvät niitä kirjoittavia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Arajuuret sai vielä jatkaa! Niin toivon, että Metti ja Hanna tippuvat ensi viikon ennakkojaksossa.
Taitaa Metti ja Hanna voittaa...
Tämänkin illan tv-jaksossa Metti oli kiva, hänellä on kaunis hymy, joka taas nähtiin kisan raskaudesta huolimatta.
Hahhaa! Akka ei tasan tarkkaan hymyillyt kertaakaan. Vıttumainen pärstä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mummelit vihdoinkin kotio.. hiki virtasi, juontajakin vain kaukaa kohteliaasti kätteli.
Tuli surullinen olo kun mummut lähti. :(
Miksi heidän hiki olisi jotenkin huonompi kuin niiden muiden?
Toivottavasti Arajuuret tulee seuraavassa ennakkojaksossa ainakin Metin ja Hannan ohi heittämällä. Millään muulla ei ole väliä kun että viimeiset kolme paria ovat Willamot, Arajuuret ja wolttiveljekset.
Kuinka kauan Metti jouduit googlaamaan tuota "ureakefalusta", vai kysyitkö ensin Hannalta mitä sana tarkoittaa?