Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos oma mies on TYLSÄ, eikä innostu mistään

Vierailija
22.05.2024 |

Niin mikä siinä on sellaisessa pitää roikkua ja toivoa puoli elämää että hän muuttuisi innokkaaksi ja iloiseksi ihmiseksi???

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis mitä? Ei juo ja hakkaakin sinut vain kerran viikossa?

Ja tuoko on sinun käsityksesi tylsästä ihmisestä?

Tylsä on ihminen, jolla ei ole mitään oma-aloitteisuutta ideoita, ehdotuksia tai yllätyksiä, ja moni on vieläpä itseensä sulkeutunut jässikkä. Kivireki. Sitten kun munissa taas alkaa kihelmöidä, niin voidaan kouraista tissistä ja murahdella korvaan jotain pehmoisia. Tässä yksi tyyppi. Tähän kun lisää alkoholismin ja väkivaltaisuuden, saadaan hirviö.

Osallistuminen yhteiseen elämään ja keskustelutaito, sekä uusien juttujen suunnittelu eivät tarkoita sitä, että miehellä pitäisi olla paljon rahaa.

Usein olen kuullut naisten sanovan, että mies elää kuin eri elämää, eikä sitä kiinnosta kuin pelit ja makkara, kenties iltakaljat sohvassa.

Myös ne "dippainssit" voivat olla kovin tylsiä. Olen tavannut useita päsmäreitä

Hyviä esimerkkejä. Repesin kyllä tuolle murahdukselle! :D

Vierailija
42/69 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tällä tylsällä tarkoitetaan? Suurin osa meistä on tylsiä, yleensä ihmiset jotka luulevat olevan "hauskoja" ja hyvää seuraa vasta ovatkin tylsiä.

No ainakin oma tylsä ex oli myös laiska. Lähti kanssani jonnekin vain jos itse hyötyi siitä jotain ja sanoi tämän ihan ääneenkin. Mikään ei innosta tai kiinnosta, laiska tekemään yhtään mitään muuta kuin räpläämään puhelinta ja sekin tietenkin makuuasennossa. Mutta myös mieleltään tylsä, hän esimerkiksi nauroi hyvin harvoin, en koskaan kuullut hänen nauravan ääneen.

Onkohan sun ex myös mun ex 😄 En jaksanut olla sen vetelän valittajan kanssa kun se alkoi jo nakertamaan omaa elämäniloa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää että et saanut jännämiestä ja kaupanpäällisiksi pelkoa ja mustia silmiä, poliisien vierailuja ja yllättäviä pelivelkoja jotka on otettu sinun nimiisi jne...

On ERIKOISTA että tämä on tylsän miehen vastakohta. Ei suinkaan elämäniloinen, naurava, suht sosiaalinen joka tekee innolla asioita ja myös itse keksii kivoja juttuja.

"Ikävää että et saanut jännämiestä ja kaupanpäällisiksi pelkoa ja mustia silmiä, poliisien vierailuja ja yllättäviä pelivelkoja jotka on otettu sinun nimiisi jne..."

Incel-miesten väite. Kolmosella on hyytävä dokumentti inceleistä. 

Vierailija
44/69 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi pystyy elättämään sinut, pysy suhteessa, mutta hae se elämänilo suhteen ulkopuolelta.

Hupsista! Lipsahtiko vahingossa totuus naisten raadollisuudesta? Kuppaa ja petä - ja tämä saa pelkkiä yläpeukkuja!

Elämäniloa ovat myös omat harrastukset ja ystävät. eri

kah, valehtelijoiden klubi auki taas!

Vierailija
45/69 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää että et saanut jännämiestä ja kaupanpäällisiksi pelkoa ja mustia silmiä, poliisien vierailuja ja yllättäviä pelivelkoja jotka on otettu sinun nimiisi jne...

On ERIKOISTA että tämä on tylsän miehen vastakohta. Ei suinkaan elämäniloinen, naurava, suht sosiaalinen joka tekee innolla asioita ja myös itse keksii kivoja juttuja.

"Ikävää että et saanut jännämiestä ja kaupanpäällisiksi pelkoa ja mustia silmiä, poliisien vierailuja ja yllättäviä pelivelkoja jotka on otettu sinun nimiisi jne..."

Naisten sikamaisella käytöksellä on incel-miehet tehty.

Vierailija
46/69 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tällä tylsällä tarkoitetaan? Suurin osa meistä on tylsiä, yleensä ihmiset jotka luulevat olevan "hauskoja" ja hyvää seuraa vasta ovatkin tylsiä.

No ainakin oma tylsä ex oli myös laiska. Lähti kanssani jonnekin vain jos itse hyötyi siitä jotain ja sanoi tämän ihan ääneenkin. Mikään ei innosta tai kiinnosta, laiska tekemään yhtään mitään muuta kuin räpläämään puhelinta ja sekin tietenkin makuuasennossa. Mutta myös mieleltään tylsä, hän esimerkiksi nauroi hyvin harvoin, en koskaan kuullut hänen nauravan ääneen.

Onkohan sun ex myös mun ex 😄 En jaksanut olla sen vetelän valittajan kanssa kun se alkoi jo nakertamaan omaa elämäniloa

Apua, hyvin mahdollista :D Just tommonen vetelä valittaja

Vierailija
47/69 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi pystyy elättämään sinut, pysy suhteessa, mutta hae se elämänilo suhteen ulkopuolelta.

Hupsista! Lipsahtiko vahingossa totuus naisten raadollisuudesta? Kuppaa ja petä - ja tämä saa pelkkiä yläpeukkuja!

Elämäniloa ovat myös omat harrastukset ja ystävät. eri

kah, valehtelijoiden klubi auki taas!

Kirjoitin MYÖS, eli mitä tuossa on nyt valehdeltu? Aisankannattaja on hyvä ja lukee ajatuksella, niin ei tarvitse turhasta ottaa itseensä.

Vierailija
48/69 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

28v saman miehen kanssa eikä mitään mainitsemaasi?? Silti mieheni ei ole ikinä ollut tylsä eikä kyllä jänniskään - et ilmeisesti tajua mitä sillä tarkoitetaan??

Mun mieheni on aina ollut hyvin huumorintajuinen, hassutteleva, lapsirakas, herkästi innostuva, aina valmis lähtemään reissuun tai tapaamaan ystäviä, mielellään järjestää juhlia (kyllä, osallistuu järjestelyihin), keksii kaikkea pientä kivaa mun iloksi. Huomaa jos mulla on huolia, lähtee vaikka iltaysiltä hakemaan jäätelöä mulle jos tilanne sitä vaatisi. Kova tekemään töitä (mm rakennettu 3 ja rempattu 1 talo), hyvä ideoimaan ja toteuttamaan asioita. Pidetty esimies töissä. 

Vrt mies joka makaa sohvalla kännykkä tai olutpullo kourassa. "Ei viitti...., ei jaksa.. , ei kiinnosta"

Ymmärrätkö eron?

Vierailija
49/69 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten sikamaisella käytöksellä on incel-miehet tehty.

Tuskin, koska ei niillä suurimmalla osalla ole mitään kokemuksia naisista. 

Vierailija
50/69 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies jaksoi olla hauska muiden seurassa, mutta auta armias kun kotiin päästiin niin se kuoli sisäisesti. Se istu siinä olohuoneen nojatuolilla, hiero naamaansa haukotellen ja monotonisella äänellä honotusoksensi päivän tapahtumat joka ikistä pientä yksityiskohtaa myöten: "Niin ja Janne soitti ja (haukotus) arveli ettei lähtiskään aamulla kalaan vaan kävis kaupassa ensin ja (haukotus) sitten vaihtais kesärenkaat..."

Vanhenin henkisesti siinä parissa vuodessa mitä yhdessä oltiin 25 vuotta sen jorinoita kuunnellessa.

(Miehet kivahtaa tähän "Miksi sitten olit sen kanssa??!1", ei mitään uutta auringon alla.)

Vierailija
51/69 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mies jaksoi olla hauska muiden seurassa, mutta auta armias kun kotiin päästiin niin se kuoli sisäisesti. Se istu siinä olohuoneen nojatuolilla, hiero naamaansa haukotellen ja monotonisella äänellä honotusoksensi päivän tapahtumat joka ikistä pientä yksityiskohtaa myöten: "Niin ja Janne soitti ja (haukotus) arveli ettei lähtiskään aamulla kalaan vaan kävis kaupassa ensin ja (haukotus) sitten vaihtais kesärenkaat..."

Vanhenin henkisesti siinä parissa vuodessa mitä yhdessä oltiin 25 vuotta sen jorinoita kuunnellessa.

(Miehet kivahtaa tähän "Miksi sitten olit sen kanssa??!1", ei mitään uutta auringon alla.)

Aika ankealta kuulostaa! Innostuiko eksäsi mistään? Halauksista, suukoista, seksistä? Pystyitkö puhumaan hänelle mistään, mikä sinua kiinnosti? 

Vierailija
52/69 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätit sit sen sian!

Vierailija
53/69 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ankealta kuulostaa! Innostuiko eksäsi mistään? Halauksista, suukoista, seksistä? Pystyitkö puhumaan hänelle mistään, mikä sinua kiinnosti? 

Joo ei puhettakaan :D En viitsinyt listata kaikkea tähän ettei oma päivä mene pilalle muistellessa. Nyt kohti aurinkoista päivää 🌞

Vierailija
54/69 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tylsästä mieleen Kolmiodraama-ohjelman Sami, joka ei innostunut mistään muusta kuin siitä Sallan keekoilusta. Silmiin tuli eloa ja himo paistoi seuraavaan kortteliin asti. Muuten vaikuttaa todella tylsältä ja taitaa olla juuri sitä tyyppiä, joka odottaa, että nainen hoitaa kaiken ja ideoi, johon hän sitten tulee valmiille. Pyörittelee silmiään ja kaikki on niin ikävää ja ankeeta.

Kun sitten alkoi se nahistelu Petrin kanssa, niin tämä tylsimys oli niin loukkaantuneen oloinen ja haukotteli aamiaispöydässä muka sellaisella "antaa olla vaan" -meiningillä, vaikka huomasi hyvin, että itsetunto sai kovan kolauksen, kun ei ollutkaan se itsestään selvä ja paras alfauros.

Ei mitään intoa, täysin monotoninen ja äänikin on suoraa viivaa, vailla tunnetta, ei pyydä kävelylle, ei kokkaa, laittoikohan kerran omat astiansa jopa tiskikoneeseen.

Vierailija
55/69 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti se onkin hirveetä jos roikkuu koko elämänsä jossakin... joka on ehkä TYLSÄ... vielä kamalampaa jos roikkuu ihmisessä jota ei edes tunne... vaikka tuntuu siltä kuin olisi tuntenut koko elämänsä... on kuin olisimme sisäkkäin jotenkin ja katsoisin maailmaa hänen silmillään... IHAN OMITUINEN JA KÄSITTÄMÄTÖN TUNNE... just eilen kävellyllä tunnuin ikäänkuin olevani HÄN... siis onko tämä jotenkin sairasta vai mitä ihmettä... Minulla ei ole mitään tietoa siitä tunteeko hän samoin... ja mitä on ajatellut kaikki nämä vuodet ja mitä ajattelee nyt... ja omituinen fiilis kuin joku toinen eläisi elämääni... Tämmöisellä ei varmaan ole mitään mt-luokitusta...

Mikä juttu tämä sitten on? Juu tämä on = vammaisabortti, pettäminen ja pahoinpitely... johon ihan kivasti alkanut juttu sai pikaisen lopun ja jatko tuli täysin mahdottomaksi vaikka jollakin tavalla roikuttiin vielä parikin vuotta - ilman mitään seksiä tai edes yrityksiä tai jotain sovintoseksiä... OLI VAIN YLIPÄÄSEMÄTTÖMÄN VAIKEA JUTTU... ja nyt on eletty tässä 'koko elämä'...

VAROITAN KAIKKIA!!! ETTE VOI TIETÄÄ MITÄ KAIKKEA HIRVEETÄ JOKU ABORTTI VOI TEILLE TUOTTAA!!! Sen näette sitten vasta kun olette olleet tuossa 'operaatiossa' ja ehkäpä huomaatte että se paska sitoi teidät yhteen entistä enemmän ja tavalla johon ette itse voi vaikuttaa yhtään millään yhtään mitenkään...

Olen yhä lapseton sinkku... mutta olenko kuitenkin jonkun vaimo??? 

Vierailija
56/69 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tylsä mies on sellainen, jota ei kiinnosta tehdä oikein mitään. Katsoo illat kännykän tai telkkarin ruutua, eikä oikein harrasta mitään. Ehkä käy salilla tms kerran viikossa. Ei tykkää spontaanisti tehdä asioita. Ei ole oikeaa kiinnostusta mitään asiaa tai ilmiötä kohtaan. 

Tämmöisen ihmisen kanssa ei ole kiva tehdä asioita. Eikä myöskään ole oikein mitään keskusteluja mistään aiheista, kun hän ei suuremmin mieti mitään aiheita, tai lue mitään kun ei vaan kiinnosta.

Tämmöisiä miehiä olen kohdannut nyt nelikymppisenä treffaillessa. En tiedä ovatko he aina olleet sellaisia, vai mistä on kyse. Ehkä testosteronivajaus? Tai sitten vaan luonne on sellainen. 

Vierailija
57/69 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa tylsältä ja vähän yksinkertaiselta. Päästä tylsä mies menemään. Minä olen sellainen kotihiiri, että tylsä mies sopii minulle.

Vierailija
58/69 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

28v saman miehen kanssa eikä mitään mainitsemaasi?? Silti mieheni ei ole ikinä ollut tylsä eikä kyllä jänniskään - et ilmeisesti tajua mitä sillä tarkoitetaan??

Mun mieheni on aina ollut hyvin huumorintajuinen, hassutteleva, lapsirakas, herkästi innostuva, aina valmis lähtemään reissuun tai tapaamaan ystäviä, mielellään järjestää juhlia (kyllä, osallistuu järjestelyihin), keksii kaikkea pientä kivaa mun iloksi. Huomaa jos mulla on huolia, lähtee vaikka iltaysiltä hakemaan jäätelöä mulle jos tilanne sitä vaatisi. Kova tekemään töitä (mm rakennettu 3 ja rempattu 1 talo), hyvä ideoimaan ja toteuttamaan asioita. Pidetty esimies töissä. 

Vrt mies joka makaa sohvalla kännykk

Ensimmäinen mies tuottaa naiselle materiaalista hyvinvointia. 

Vierailija
59/69 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaakin jännämiehiä sen takia koska tylsän miehen kanssa ei ole mitään tekemistä.

Vierailija
60/69 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi erosin tylsästä elämäniloani syövästä miehestä.

Onneksi erosin vauhkosta, elämäniloani syövästä miehestä. Vihdoinkin rauha, eikä yhtään tylsää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän