Miten tuo Suomi voi olla jääkiekossa noin umpisurkea?
Miten nuo miehet voi tienata NHL:ssä miljoonia kun eivät pärjää edes heikoille maille?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää Suomi pelaajien laukaisu taito "lämäri" itse testeissä lauoin 220km/h laukauksen, Suomi pelaajat eivät edes pysty samaan.
No nyt on vahvasti liioittelun makua tai tutka kalibroimatta. Tuo on selkeästi kovempaa kuin kukaan on koskaan virallisesti laukonut. Kukaan NHL:n huippulaukojistakaan ole päässyt edes lähelle 200 km/h.
Mitä järkeä tulla tänne kirjoittelemaan täyttä paskaa ja puuta heinää.
Älä ole kateellinen jos laukaisu taitosi on puutteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Älä ole kateellinen jos laukaisu taitosi on puutteellinen.
Tässä sinulle faktaa. Kovin lämäri kautta aikojen on mitattu AHL:n tähdistöottelussa 2022 ja se on 109,2 mph eli noin 175 km/h.
Menisit jo ihan oikeasti imemään peukkua valheinesi.
No kylläpä olisi minun laukaisu taidoilla oppimista NHL,ssä. onpa surkeita nopeuksia.
Vierailija kirjoitti:
No kylläpä olisi minun laukaisu taidoilla oppimista NHL,ssä. onpa surkeita nopeuksia.
No nyt tehdään näin, mennään hockeybase liikkeeseen ja jos lauot kovempaa kuin 220 km/h, niin maksan sinulle heti tuhat euroa. Minulle riittää palkinnoksi nolo ilmeesi ja minun paskainen nauru toilailullesi.
Vierailija kirjoitti:
Mörkö ei oo ennää mukana
Mörkö ei ollut kummoinen pelaaja, mutta henkisesti tosi vahva. Ehkä joukkueessa ei nyt ole ketään toista joka saisi pidettyä jengin kasassa ja nostettua pelaajien itseluottamuksen ylös. Ei pidä aliarvioida urheilun psykologista puolta.
Mitään en tiedä jääkiekosta, mutta tuli mieleen, että liittyykö tähän se khl sekoilu jotenkin? Joku joka tietää voisi vastata.
Ehkä Suomen väliaikainen kultakausi on nyt vaan ohi.
Ei Suomi pienenä maana voi olla aina maailman paras. Joskus ollaan ylletty uskomattomiin suorituksiin ja se on juhlan aihe, ei mikään itsestäänselvyys.
Eilinen läpsyttelymatsi oli se joka oli varaa hävitä. Huomenna Larmi maaliin ja kohti mahdotonta💪
Ei enään KHL-pelaajia joukkueessa!
Vauvajääkiekkopallossa meinaa tulla kusi sukkaan!
Apua, Suomi on siis onnistunut voittamaan MM-kisoissa toistaiseksi vain Tanskan, Norjan ja Britannian! Ei oikein mairittele.
Eikö tuo jääkiekko ole melko pitkästyttävää seurattavaa? Sitä kuminpalaa ensin sinne, ja sitte tänne. Mikä se idea siinä on?
Se siitä seuraa kun kasataan tarpeeksi muna.ttomia kusi.päisiä pottapäitä yhteen
Eivät vain osaa pelata, eivät osaa hävitä eivätkä voittaa. Valmentajatkin naurettavan noloja tollotolkuton -pönöttäjiä.
https://www.is.fi/mmkiekko/art-2000010444052.html
Koska päävalmentajakin on tuollainen lapsellinen kiukuttelija.
Ootko se entinen junioripelaaja 1980-luvun lopulta, joka laukoi kiekon vastustajan maalivahdin kypärään kiinni?