Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavin eilen Lidlissa ehka toista kertaa elamassani. Olen edelleen sita mielta, etta ei siella niin halpaa ole, etta sinne vartavasten kannattaisi menna.

Vierailija
26.01.2007 |

Vaikka hinnat tuntuvat halvemmilta niin kyllä minä mieluummin maksan pari senttiä cittarin tai prisman tuotteista enemmän ja otan bonukset. Onko muut samaa mieltä? Vai enkö vaan löytänyt sieltä niitä halpoja juttuja? Mitä sinä sieltä ostat?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän lisäksi molemmissa mehut ovat sataprosenttisia. Mieheni juo paljon mehuja ja kyllä tietää, että Lidlin mehut ovat ihan samanlaisia kuin Prismankin mehut. Taisi jotain vain ennakkoluulot vaivata niin kovasti, että lyttäsi mehun jo ennen maistamista. Eli kun laittoi mehun suuhun oli jo päättänyt, että tämä ei saa olla hyvää:)

Vierailija
22/72 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on ankea paikka, mutta saan raahata sieltä kuusi kassillista ruokaa yms. arkitarvikkeita ja maksan 30-40 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse osaa lukea purkista kumpaa siinä on, niin voi voi.

Vierailija:

lukenut kaikki mitä purkin kyljessä kerrotaan. onko ostamasti mehu eism. 100 % mehua, vai jotain vedellä jatkettua litkua? Itse nimittäin kerran ostin lidlistä mehua ja olipa laihaa, kun oli laimennettua, mutta olihan se sentään halpaa ;)

Vierailija
24/72 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran vuodessa. Silloin samalla ostan jotain muutakin, vihanneksia ja hedelmiä, ehkä jugurttia ja jäätelöä ja joitain muita pakasteita. Minusta siellä asioiminen on tehty niin ikäväksi, ettei siellä tee mieli käydä. Tietäisikö joku, mistä muualta saisi yhtä hyvää perunamuusijauhetta kuin Lidlistä?

Vierailija
25/72 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu se onkin aitoa tavaraa, vaan suurin osa ei ole. paljonko muuten maksaa tämä pullo lidlissä?

Vierailija
26/72 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ehkä kerran vuodessa. Silloin samalla ostan jotain muutakin, vihanneksia ja hedelmiä, ehkä jugurttia ja jäätelöä ja joitain muita pakasteita. Minusta siellä asioiminen on tehty niin ikäväksi, ettei siellä tee mieli käydä. Tietäisikö joku, mistä muualta saisi yhtä hyvää perunamuusijauhetta kuin Lidlistä?

Vierailija
27/72 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kun Prismassa ja Cittarissa. Ja molemmista löytyy myös mehuja, jotka eivät ole 100% mehua.

Vierailija:

juu se onkin aitoa tavaraa, vaan suurin osa ei ole. paljonko muuten maksaa tämä pullo lidlissä?

Vierailija
28/72 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyn niin ostan vain tuttuja tuotteita. Hk:n sinistä, oivariinia, riisifrutteja, arielia ym. mitä saa " normaali" kaupoistakin.

Käsisaippuaa olen kokeillut, se oli pahanhajuista. Hammastahnaa kokeilin, se oli pahaa. Leipävalikoima on mun mielestä huono. Kaljat ja siiderit pahoja.

Vierailija
29/72 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä käy cittarin poletit kun vaan työntää sen kunnolla sisään vasta testattu JOTEN TOIMII!!

Vierailija
30/72 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tavaroiden edestakas siirtely. Eikä se minusta ole yhtään nopeampaa kuin muissa kaupoissa, kuitenkin joku aina kuppaa tavaroidensa kanssa. Lisäksi myymälöiden ulkoasu on luotaantyötävä.

Vierailija
31/72 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se tavaroiden edestakas siirtely. Eikä se minusta ole yhtään nopeampaa kuin muissa kaupoissa, kuitenkin joku aina kuppaa tavaroidensa kanssa. Lisäksi myymälöiden ulkoasu on luotaantyötävä.

Ja ei nuo jättimäiset markettikompleksit (Prismat, Cittarit yms) ainakaan minun silmiäni hivele, jos ei hivele Lidlikään ;)

Vierailija
32/72 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en siellä käy....se on jotenkin minunkin mielestäni niin kurjan ja ankean oloinen kauppa, että ei huvita asioida. Ja tämä on minulla ainoa syy.

Vierailija
33/72 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 1,5 litran appelsiinimehu 100% mehua, 99 senttiä! Sellaisessa sinisessä purkissa, muovikorkilla. Tosi hyvää!! Lasipullossa toki vielä parempaa, mut myös kalliimpaa. Molemmat täysmehuja.

Me ostetaan

mehua

patonkia (todella hyvää! samanlaista kuin ranskassa, ah)

vaippoja

vihanneksia

hedelmiä

pakasteita (tosi hyviä puolivalmiita ruokia, italialaisia jätskejä ym)

leikkeleitä (vähän vaihtelua tavanomaisiin)

juustoja (iso valikoima)

maitoa

herkutteluun halvalla: karkkia, suklaata, sipsejä

mies ostaa " kakkos-oluita" , siis niitä missä 2-3 % alkoholia. Ei saa muualta.

Harmi, että Lidlissä ei ole tavallista luonnonjugurttia (on vain sitä lähes rasvatonta litkua).

Vierailija
34/72 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten eipä henkkoht kokemuksia. Ehkä voisin uteliaisuuttani jotain erilaista käydä hakemassa, mutta meillä menee pääosin ostokset S-ryhmän kauppoihin ja niistä tulee kyllä ihan kiitettävästi bonuksia. (Emme asu niin lähellä mitään isoja marketteja, että niistä asti alkaisimme ruuat kantaa kotiin)

Vierailija
35/72 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on siellä aika paljon muitakin. Mm. tuo lasipurkin appelsiinimehu oli taannoin makutestissä jossa mukana oli mm. nuo S-marketin tuorepuristetut appelsiinimehut n 3e/litra, ja tuo Lidlin 89 sentin mehu pärjäsi niille (joskushan tuo on jopa 69 snt). Onhan sitä mehujuomaa ja 100% mehuja kaikissa kaupoissa, joten kaikkialla joutuu katsomaan onko lisättyä sokeria ja mitä mehussa itse asiassa on.

Limuista en tykkää, mutta vihannespakasteet, tumma makaroni, vanukkaat nyt esimerkiksi edellisessä ostoskassissani olivat ihan samoja kuin paikallisessa S-marketissa, mutta melkein puolet halvempia.

Vierailija:

lukenut kaikki mitä purkin kyljessä kerrotaan. onko ostamasti mehu eism. 100 % mehua, vai jotain vedellä jatkettua litkua? Itse nimittäin kerran ostin lidlistä mehua ja olipa laihaa, kun oli laimennettua, mutta olihan se sentään halpaa ;)

Vierailija
36/72 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset on mukana reissussa. Siellä sitten seuraava asiakas mulkoilee kiukkuisena...

Vierailija
37/72 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy laittaa tavarat siitä kassalta takaisin ostoskärryyn, ja pakata ne siellä pakkauspöydän vieressä... :D

Vierailija:

Juu totta, se kassa systeemi on ihan vamppi. Pitäis niinku ehtiä sinä aikana pakkaamaan tavarat,kun kassaneiti ottaa niistä hintaa.. Ei onnistu ainakaan mulla. Varsinkin, jos

lapset on mukana reissussa. Siellä sitten seuraava asiakas mulkoilee kiukkuisena...

Vierailija
38/72 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä ostan vaippoja, patonkia, näkkileipää, vihanneksia ja hedelmiä, maitoa, jugurttia, siteitä ja pikkuhousujensuojia, hammastahna oli minustakin pahaa, jasminriisiä, munia, Vanille Gryner teetä...

Prismassakin käydään, se on vaan niin kaukana.

Vierailija
39/72 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin systeemi muutenkin niin pepusta että en viitsi käydä. Sortavat työntekijöitä ja alennustuotteita aina vain muutama per myymälä jolla hissaavat asiakkaita sisään.

Vierailija
40/72 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sun täytyy laittaa tavarat siitä kassalta takaisin ostoskärryyn, ja pakata ne siellä pakkauspöydän vieressä... :D

i]

eestakas tavaroitten lastaaminen: ensin kärrystä hihnalle, siitä takas kärryyn ja sitten vasta kassiin. En tykkää, en