Kavin eilen Lidlissa ehka toista kertaa elamassani. Olen edelleen sita mielta, etta ei siella niin halpaa ole, etta sinne vartavasten kannattaisi menna.
Vaikka hinnat tuntuvat halvemmilta niin kyllä minä mieluummin maksan pari senttiä cittarin tai prisman tuotteista enemmän ja otan bonukset. Onko muut samaa mieltä? Vai enkö vaan löytänyt sieltä niitä halpoja juttuja? Mitä sinä sieltä ostat?
Kommentit (72)
Lidl on ankea paikka, mutta saan raahata sieltä kuusi kassillista ruokaa yms. arkitarvikkeita ja maksan 30-40 e.
Jos ei itse osaa lukea purkista kumpaa siinä on, niin voi voi.
Vierailija:
lukenut kaikki mitä purkin kyljessä kerrotaan. onko ostamasti mehu eism. 100 % mehua, vai jotain vedellä jatkettua litkua? Itse nimittäin kerran ostin lidlistä mehua ja olipa laihaa, kun oli laimennettua, mutta olihan se sentään halpaa ;)
Ehkä kerran vuodessa. Silloin samalla ostan jotain muutakin, vihanneksia ja hedelmiä, ehkä jugurttia ja jäätelöä ja joitain muita pakasteita. Minusta siellä asioiminen on tehty niin ikäväksi, ettei siellä tee mieli käydä. Tietäisikö joku, mistä muualta saisi yhtä hyvää perunamuusijauhetta kuin Lidlistä?
juu se onkin aitoa tavaraa, vaan suurin osa ei ole. paljonko muuten maksaa tämä pullo lidlissä?
Vierailija:
Ehkä kerran vuodessa. Silloin samalla ostan jotain muutakin, vihanneksia ja hedelmiä, ehkä jugurttia ja jäätelöä ja joitain muita pakasteita. Minusta siellä asioiminen on tehty niin ikäväksi, ettei siellä tee mieli käydä. Tietäisikö joku, mistä muualta saisi yhtä hyvää perunamuusijauhetta kuin Lidlistä?
Samoin kun Prismassa ja Cittarissa. Ja molemmista löytyy myös mehuja, jotka eivät ole 100% mehua.
Vierailija:
juu se onkin aitoa tavaraa, vaan suurin osa ei ole. paljonko muuten maksaa tämä pullo lidlissä?
Jos käyn niin ostan vain tuttuja tuotteita. Hk:n sinistä, oivariinia, riisifrutteja, arielia ym. mitä saa " normaali" kaupoistakin.
Käsisaippuaa olen kokeillut, se oli pahanhajuista. Hammastahnaa kokeilin, se oli pahaa. Leipävalikoima on mun mielestä huono. Kaljat ja siiderit pahoja.
Vierailija:
Kyllä käy cittarin poletit kun vaan työntää sen kunnolla sisään vasta testattu JOTEN TOIMII!!
Se tavaroiden edestakas siirtely. Eikä se minusta ole yhtään nopeampaa kuin muissa kaupoissa, kuitenkin joku aina kuppaa tavaroidensa kanssa. Lisäksi myymälöiden ulkoasu on luotaantyötävä.
Vierailija:
Se tavaroiden edestakas siirtely. Eikä se minusta ole yhtään nopeampaa kuin muissa kaupoissa, kuitenkin joku aina kuppaa tavaroidensa kanssa. Lisäksi myymälöiden ulkoasu on luotaantyötävä.
Ja ei nuo jättimäiset markettikompleksit (Prismat, Cittarit yms) ainakaan minun silmiäni hivele, jos ei hivele Lidlikään ;)
siksi en siellä käy....se on jotenkin minunkin mielestäni niin kurjan ja ankean oloinen kauppa, että ei huvita asioida. Ja tämä on minulla ainoa syy.
on 1,5 litran appelsiinimehu 100% mehua, 99 senttiä! Sellaisessa sinisessä purkissa, muovikorkilla. Tosi hyvää!! Lasipullossa toki vielä parempaa, mut myös kalliimpaa. Molemmat täysmehuja.
Me ostetaan
mehua
patonkia (todella hyvää! samanlaista kuin ranskassa, ah)
vaippoja
vihanneksia
hedelmiä
pakasteita (tosi hyviä puolivalmiita ruokia, italialaisia jätskejä ym)
leikkeleitä (vähän vaihtelua tavanomaisiin)
juustoja (iso valikoima)
maitoa
herkutteluun halvalla: karkkia, suklaata, sipsejä
mies ostaa " kakkos-oluita" , siis niitä missä 2-3 % alkoholia. Ei saa muualta.
Harmi, että Lidlissä ei ole tavallista luonnonjugurttia (on vain sitä lähes rasvatonta litkua).
Joten eipä henkkoht kokemuksia. Ehkä voisin uteliaisuuttani jotain erilaista käydä hakemassa, mutta meillä menee pääosin ostokset S-ryhmän kauppoihin ja niistä tulee kyllä ihan kiitettävästi bonuksia. (Emme asu niin lähellä mitään isoja marketteja, että niistä asti alkaisimme ruuat kantaa kotiin)
Ja on siellä aika paljon muitakin. Mm. tuo lasipurkin appelsiinimehu oli taannoin makutestissä jossa mukana oli mm. nuo S-marketin tuorepuristetut appelsiinimehut n 3e/litra, ja tuo Lidlin 89 sentin mehu pärjäsi niille (joskushan tuo on jopa 69 snt). Onhan sitä mehujuomaa ja 100% mehuja kaikissa kaupoissa, joten kaikkialla joutuu katsomaan onko lisättyä sokeria ja mitä mehussa itse asiassa on.
Limuista en tykkää, mutta vihannespakasteet, tumma makaroni, vanukkaat nyt esimerkiksi edellisessä ostoskassissani olivat ihan samoja kuin paikallisessa S-marketissa, mutta melkein puolet halvempia.
Vierailija:
lukenut kaikki mitä purkin kyljessä kerrotaan. onko ostamasti mehu eism. 100 % mehua, vai jotain vedellä jatkettua litkua? Itse nimittäin kerran ostin lidlistä mehua ja olipa laihaa, kun oli laimennettua, mutta olihan se sentään halpaa ;)
lapset on mukana reissussa. Siellä sitten seuraava asiakas mulkoilee kiukkuisena...
Sun täytyy laittaa tavarat siitä kassalta takaisin ostoskärryyn, ja pakata ne siellä pakkauspöydän vieressä... :D
Vierailija:
Juu totta, se kassa systeemi on ihan vamppi. Pitäis niinku ehtiä sinä aikana pakkaamaan tavarat,kun kassaneiti ottaa niistä hintaa.. Ei onnistu ainakaan mulla. Varsinkin, jos
lapset on mukana reissussa. Siellä sitten seuraava asiakas mulkoilee kiukkuisena...
Lidlistä ostan vaippoja, patonkia, näkkileipää, vihanneksia ja hedelmiä, maitoa, jugurttia, siteitä ja pikkuhousujensuojia, hammastahna oli minustakin pahaa, jasminriisiä, munia, Vanille Gryner teetä...
Prismassakin käydään, se on vaan niin kaukana.
Lidlin systeemi muutenkin niin pepusta että en viitsi käydä. Sortavat työntekijöitä ja alennustuotteita aina vain muutama per myymälä jolla hissaavat asiakkaita sisään.
Vierailija:
Sun täytyy laittaa tavarat siitä kassalta takaisin ostoskärryyn, ja pakata ne siellä pakkauspöydän vieressä... :D
i]
eestakas tavaroitten lastaaminen: ensin kärrystä hihnalle, siitä takas kärryyn ja sitten vasta kassiin. En tykkää, en
Tämän lisäksi molemmissa mehut ovat sataprosenttisia. Mieheni juo paljon mehuja ja kyllä tietää, että Lidlin mehut ovat ihan samanlaisia kuin Prismankin mehut. Taisi jotain vain ennakkoluulot vaivata niin kovasti, että lyttäsi mehun jo ennen maistamista. Eli kun laittoi mehun suuhun oli jo päättänyt, että tämä ei saa olla hyvää:)