Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyn..

Vierailija
21.05.2024 |

Hei!

Haluaisin tietää täysin rehellisesti mitä naiset ajattelette, jos paljastuukin että miehellä on ns.mikropenis, ja mitat olis 5,5cm erektiossa ja noin etusormen paksuinen?Onko/olisko tällä väliä?Kiitos, kyselee.mies??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
2/3 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi miettisin, onko miehen käytöksessä piirteitä siitä että hän yrittää epätoivoisesti kompensoida peniksensä kokoa jotenkin, ja onko hän itse sinut kokonsa kanssa vai ei. Olen elämäni aikana tullut tapailleeksi kahta miestä, joilla oli juuri kuvailemasi kaltainen penis. Lopetin kummankin tapailun lyhyeen. En peniksen koon vuoksi, vaan siksi, että miehillä paljastui nopeasti huikea alemmuuskompleksi, jota he yrittivät peitellä mm. päihteiden käytöllä ja isottelemalla.

Minun ajatusmaailmassani mikropenis ei tee miehestä yhtään sen huonompaa, vaikka myönnän ettei se mikään ideaalipiirrekään ole. Mutta kiihotun ihan muista asioista kuin peniksen koon perusteella, ja miehen korvien väli, käytös, olemus ja seksuaalinen kemia ovat paljon, paljon tärkeämpiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Kiitos hyvästä pitkästä vastauksesta.Sai vähän ajateltavaa muista näkökulmista..kylhän mä nyt ainakin kun ajattelen kompensoin liikaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi