Eikö siitä Helsingin Maunulan S-marketin edessä istuvasta kerjäläisestä joka sylkee päälle jos sille ei anna rahaa pääse koskaan eroon?
Olisin lähettänyt viestiä sinne S-marketiin, mutta on niin monimutkaiset sivut ettei sieltä löydy tapaa lähettää palautetta. Parempi siirtyä siksi aikaa Lidliin asioimaan kunnes tuo ongelma saadaan ratkaistua.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Romania ja Bulgaria ovat EU:ssa? Ei niistä ole kuin haittaa. Toivottavasti EU ei laajene enää yhtään.
Eiköhän kyseessä ole kuitenkin ihan kantis koditon. Mitä siitä nyt on ohi kulkenut. Saa korjata jos olen väärässä.
Tumma balkanin romani se on. Ammattilaisrikollinen. Sinäkin olet rikollisen epärehellinen älyltäsi.
Siis mikä juttu? Olen vuosikaudet käynyt pari kertaa viikossa Maunulan ässällä enkä ole törmännyt tällaiseen. Enkä koskaan antanut kerjäläisille rahaa. Usein siinä istuu kerjäämässä sama nainen. Hänkö se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Romania ja Bulgaria ovat EU:ssa? Ei niistä ole kuin haittaa. Toivottavasti EU ei laajene enää yhtään.
Eiköhän kyseessä ole kuitenkin ihan kantis koditon. Mitä siitä nyt on ohi kulkenut. Saa korjata jos olen väärässä.
Bulgarian tai Romanian kerjäläinen on, välillä siinä myydään Isonumeroa. Ne suomijuopot juo viinaa siinä penkillä ja pysyvät omissa oloissaan. Toi kauppa menettää paljon asiakkaita tuon kerjäläisongelman vuoksi
Potkaise maiharilla naamaan. Kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, pitääkin kiertää Maunula kaukaa.
Eipä Helsingissä montaa paikkaa ole missä noita ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bulgarian tai Romanian kerjäläinen on, välillä siinä myydään Isonumeroa. Ne suomijuopot juo viinaa siinä penkillä ja pysyvät omissa oloissaan. Toi kauppa menettää paljon asiakkaita tuon kerjäläisongelman vuoksi
Oikaisen kirjaston läpi S-markettiin koska se kerjäläinen ahdistaa. Se oikeasti ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin edustalla joku nainen pyysi miestäni apuun kun yksi noista ahdisteli ja pakotti ostamaan lehden. Kerjäläinen kulki naisparan perässä eikä jättänyt rauhaan. En ymmärrä miksi ihmeessä meille otetaan ulkomaalaisia myymään kodittomien lehteä. Miksei ne myy niitä omissa maissaan? Miksi ne ovat täällä meidän riesana?
Pippurisumutetta naamaan, oppii olemaan
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä juttu? Olen vuosikaudet käynyt pari kertaa viikossa Maunulan ässällä enkä ole törmännyt tällaiseen. Enkä koskaan antanut kerjäläisille rahaa. Usein siinä istuu kerjäämässä sama nainen. Hänkö se on?
Se juuri tai en minä katso vaihtuuko se toiseen siinä välissä. Ammattirikollisten toimintaa jokatapauksessa.
Eikös Peitsamo kääntänyt helsingin englanniksi "Hell sinking" eli helvetti uppoaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikaisen kirjaston läpi S-markettiin koska se kerjäläinen ahdistaa. Se oikeasti ahdistaa.
Sama. En käy siinä ässässä juuri tuon kerjäläisen vuoksi.
Noille rahaa antavat ovat aina keski-iän ylittäneitä naisia. Sellaisia tyypillisen laupiaan samarilaisen tollon näköisiä. Eikö ne oikeasti ymmärrä että rahoittavat rikollisia?
Miksi helsinki ei kiellä kerjäämistä järjestyssäännöissään? Miksi?
miksi?
miksi?
miksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi helsinki ei kiellä kerjäämistä järjestyssäännöissään? Miksi?
miksi?
miksi?
miksi?
Punavihreiden yliedustus kaupunginvaltuustossa. Äänestävät kumoon kaiken mikä olisi helsingille hyväksi. Kokoomus ja PS yrittävät estää kerjäämistä mutta yritykset torppaantuvat punavihreään muuriin.
kuntavaaleissa voi vaikuttaa. Kansalaisaktivismilla. Olla käyttämättä kyseisen S-marketin palveluja.
Luulin että kerjääminen kiellettiin jo 70 luvulla?
Tuleeko kerjäläis-säännöt EU,niin ettei voi kieltää?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kerjäläis-säännöt EU,niin ettei voi kieltää?
Tulevat turisteina koska EU. kaupunki voisi halutessaan kieltää toiminnan mutta ei kiellä.
Tehkää asialle jotakin. Mitä ihme vätyksiä te helsinkiläiset olette? Tiukkasanainen käskytys, niin kyllä se siitä häipyy.
Juuri näin. Silmä silmästä ja hammas hampaasta on paras keino toistuvissa vuorovaikutuksissa. Loppuisi äkkiä sylkeminen jos muut ihmiset sylkisivät takaisin.