Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pettäminen nykyään todella yleistä?

Vierailija
21.05.2024 |

Oman kokemukseni mukaan on :(

Joka puolelta kuulee, että on joutunut petetyksi ja tästä syystä erottu. Myöskin pettäjiä tunnen, eivät tosin ole kertoneet siitä puolisoilleen.

Vaikea kohta luottaa keneenkään parisuhdemielessä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan pettänyt. Mutta moni naimisissa oleva mies tyrkyttänyt itseään. Ei paljon kiinnosta.

Vierailija
2/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on nykyään yhtään yleisempää, siitä vaan on helpompi jäädä nykyään kiinni, koska kännykät ja some.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on ukkomiehet itseään tyrkyttäneet, mutta mulle ei kelpaa pettäjämies. Uskon että minua rakastava mies löytyy vielä.  Some tekee pettämisestä huomattavasti helpompaa, uskoisin. 

Vierailija
4/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuattomia setiä on netti pullollaan kiimaisena panemassa kaikkea minkä kiinni saa. 

Vierailija
5/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on aina ollut yleistä. Nykyään siitä vaan puhutaan enemmän.

Vierailija
6/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko yleisempää kuin aiemmin, mutta oman kokemuksen mukaan todella yleistä. En tiedä onko tässä sukupuolieroja, mutta itse tiedän omasta tuttavapiiristä yhden naisen pettäneen, miehistä taas ei kahden käden sormet riitä laskemiseen. Ja lähipiirini on suhteellisen pieni, tosin miesvoittoinen, joten ehkä ero johtuu siitä.

Työpaikan pikkujouluihin lähdettäessä perheelliset naimisissaolevat miehet ihan avoimesti juttelevat keskenään, että onkohan juhlissa naisseuraa. Oksettavaa

Vierailija
7/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on ukkomiehet itseään tyrkyttäneet, mutta mulle ei kelpaa pettäjämies. Uskon että minua rakastava mies löytyy vielä.  Some tekee pettämisestä huomattavasti helpompaa, uskoisin. 

Todella suuren osa  miehistä uskollisuus on sen varassa, ettei kukaan muu kuin vaimo suostu heidän kanssaan seksiin.

Vierailija
8/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin on ihan tavallista että aviopuolisoilla on yhteisymmärryksessä liiton ulkopuoliset seuralaiset. Se on vaan seksiä, kunhan ei tuo harrastuksiaan kotiin niin aivan sama.

Vierailija
9/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella suuren osa  miehistä uskollisuus on sen varassa, ettei kukaan muu kuin vaimo suostu heidän kanssaan seksiin.

Olen minä onneksi onnellinen ilman miestäkin :D

Vierailija
10/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjämies on se mies joka ei kainostele tehdä aloitteita. Saa paljon ja saa vaimonkin ja pettää sitten sitäkin.

Vierailija
11/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisessä ei ole mitään pahaa.

Vierailija
12/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika yleistä 

Vierailija
13/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämiseen suhtaudutaan nykyään tiukemmin kuin ennen, joten totta kai se on yleisempää. Suurinta osaa kansakunnasta ei ole luotu näihin kahden välisiin parisuhteisiin. Avioliitot oli ennen lähinnä taloudellisia tai poliittisia ratkaisuja ja vasta viime vuosikymmenillä on alettua puhumaan tunteista.

Vierailija
14/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämiseen suhtaudutaan nykyään tiukemmin kuin ennen, joten totta kai se on yleisempää. Suurinta osaa kansakunnasta ei ole luotu näihin kahden välisiin parisuhteisiin. Avioliitot oli ennen lähinnä taloudellisia tai poliittisia ratkaisuja ja vasta viime vuosikymmenillä on alettua puhumaan tunteista.

Nii-i, mistä se kertoo että yli puolet sekä miehistä ja naisista pettää ja puolet liitoista myös päättyy eroon?

Vierailija
15/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia kun nykyään ei tosiaan ole mikään pakko mennä naimisiin, olisi järkevämpää että naimisiinmenosta pidättäytyisivät ne ihmiset, jotka eivät tee sitä rakkaudesta. Tai ainakin tehtäisiin sille toiselle osapuolelle selväksi, ettei ole aikomustakaan olla uskollinen. Oikeastaan ihan sama, kunhan pelattaisiin avoimilla korteilla. Mutta jostain syystä usein ne jotka pettävät, ovat sellaisia luusereita ettei se kuvio sopisi ollenkaan niin päin että tulisi itse petetyksi. Jonkinlaista vallankäyttöä tuo kai on. 

Vierailija
16/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen yleisempää kuin muuna aikana, mutta elektroniikan takia jää helpommin kiinni

Vierailija
17/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut aiemminkin. Joskus sinkkuna olin suomi24-treffit -sivustolla ja chatissa. 20v sitten. Tapailin monia varattuja miehiä. Ihan muutamia kertoja. Työkaverinkin kanssa intiimisti tanssittiin ja tavattiin. Edelleen parisuhteessa hän m

Vierailija
18/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Pettäminen ei kuulu tapoihini.

Vierailija
19/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on ollut yleistä naisten keskuudessa jo vuosikymmeniä, mutta niihin on käytännössä jo niin totuttu , ettei enää ylitä uutiskynnystä. Miesten osalta pettäminen on ollut harvinaisempaa ja kohina on valtava kun muutama mieskin on pettämisestä kiinni jäänyt. Pettäneiden määrä korreloituu suorassa suhteessa yh äitien lukumäärän kanssa joka on ollut lisääntyvä trendi jo kaiken aikaa.

Niin se vaan menee..

Vierailija
20/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetyksi tulemiselta säästyy parhaiten sillä, että jo lähtökohtaisesti välttelee yyhhoo naisia. Näin tehden säästyy myös monilta viruksilta sekä taudeilta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän