Miksi päiväkodissa ilmoitetaan aina jos lapsi ei syönyt jotain ruokaa x?
"Perttiina ei syönyt tänään yhtään jogurttia". Melkein huolestuneeseen tai jopa syyttävään sävyyn? Näin ainakin meillä. Onko tää yleistäkin? Hämmentävää.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa.
Kunhan ihmettelen
-ap
Kysy seuraavaksi hyvin kiinnostuneena, että hyvänen aika, kylläpä kamalaa, mitä haluatte minun tekevän asialle!
Kerro niille lapsen vanhempana, mikä tieto on sulle merkityksellistä ja mikä ei. Noin vältytään turhilta mielensäpahoitteluilta.
Vo
Kuulostaa enemmän pakonomaiselta small talkilta vanhemmille lapsen päivästä, mikä on jäänyt mieleen. Ehkä välitetään viestiä siitä, että miksi lapsi on nälkäinen tai kiukuttelee kotona. Vanhemmat nyt tahtoo myös syyllistää päiväkoteja kaikesta niin ainakin on tarjottu sitä jogurttia.. ehkä siinä voi vaan todeta kysymällä lapselta, että onko nälkä ja vastata tilanteeseen sopivalla tavalla, mitä lapsi vastaa niin siitä pääsee sitten lapsen päivään kivasti, ja sanoo heipat sille tädille.
Ei s****n* taas teitä vanhempia. Mä niin jätän tän alan.
Oikea kysymys on, että miksi SINUA ei kiinnosta lapsesi päiväkotiaterioiden syömiset tai syömättä jättämiset. Kannattaa jäädä kotiin hoitamaan omat lapsensa itse, jos täytyy suurennuslasin kanssa etsiä valitettavaa ja moittavaa päiväkotiin liittyen.
Vastaa siihen että aijjaaa