Onko täällä yli 70-vuotiaita kirjoittajia?
Kommentit (26)
Täällä ollaan, 70 mittarissa. Enempi kyllä vain katselen näitä klassikkoja kuten Ukko Nooaa, jauhenlihaa ja Munsalan kansallispukua. Täytyyhän sitä tässäkin iässä pysyä ajan hermolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista, joku nyt vedättää. Ei 78+1 osaa käyttää nettiä.
Kyllä osaa. Jopa sieltä aikojen alusta, kun tää alkoi yleistyä joskus 90-luvun alussa. Itse olin yliopistolla kehittämässä koko juttua. Tiedän siis aika paljon enemmän kuin nykynuoret.
Joo ja korppu ei ollut kahvin kanssa syötävä kuiva eväs eikä lerppu ollut miehen toimimaton se.
Jeesh.
Olen vasta 60+ mutta kasvanut korpun & lerpun välissä, 🙂mikä autuus!
Windows 95 olikin jo iso edistysaskel ja kaikki pääsivät muaalimalle eli nettiin vähitellen.
Yliopiston kasvatteja minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista, joku nyt vedättää. Ei 78+1 osaa käyttää nettiä.
Kyllä osaa. Jopa sieltä aikojen alusta, kun tää alkoi yleistyä joskus 90-luvun alussa. Itse olin yliopistolla kehittämässä koko juttua. Tiedän siis aika paljon enemmän kuin nykynuoret.
Joo ja korppu ei ollut kahvin kanssa syötävä kuiva eväs eikä lerppu ollut miehen toimimaton se.
Jeesh.
Olen vasta 60+ mutta kasvanut korpun & lerpun välissä, 🙂mikä autuus!
Windows 95 olikin jo iso edistysaskel ja kaikki pääsivät muaalimalle eli nettiin vähitellen.
Yliopiston kasvatteja minäkin.
Tekeepä mieli panna paremmaksi. Olen kasvanut reikäkortin, 8 tuuman lerpun, 5 tuuman lerpun ja korpun välissä.
Mua kiinnostaa se, että miksi se kiinnostaa sua? Itseäni ei kiinnosta tippaakaan minkä ikäinen kirjoittaja on, mutta hyvin perustellut, kriittisetkin puheenvuorot kyllä kiinnostavat.
Minäkin olen ja mua on haukuttu, kun kerroin tykkääväni seksistä ja ihan oman samanikäisen mieheni kanssa.
Sekin vielä, että olen hyvissä väleissä miniäni kanssa ja hoidan paljon lapsenlapsiani.
Kommenttini jopa poistettiin kerran, kun sanoin mahtuvani hääpukuuni vuodelta 71. Oli hirveä loukkaus. Nuoria en ole haukkunut koskaan, koska olen itsekin ollut nuori🥰
Minä olen kaheksakyt ja käynyt vaan pyhäkoulua, mutta sujuvasti oon osannu lukea teidän juttuja. No, kirjoittaminen on vähä niin ja näin. Mutta osaan kyllä tehä puumerkin. Siinä ei tarvi kirjoitustaitoa.