Jos sinulla on pelkkä seksisuhde
niin mikä piirre tai tapa kumppanissa erityisesti viehättää?
Kommentit (11)
Ehkä se tietty määrätietoisuus, että hän tulee ja ottaa, ilman että se on minusta mitenkään ahdistavaa tai pelottavaa. Olen mielelläni useimmiten se "alistettu" osapuoli, hän kuitenkin aina huolehtii että minäkin saan.
Kokemuksesta voin kertoa, monista vaihtoehdoista Hyvä!! Naisena totean, ei oikein toimi nuorten poikien kanssa. Jäävät roikkuu jne. Aikuisten järkevien ihmisten juttuja.
seksisuhteessa tietenkin toisen ihmisen seksuaalisuus, kroppa, kasvot, olemus. luonnekin.
ja itelle sopiva tietenkin, tiukka pill* mutta se on jo luksusta, löysälläkin pärjää
jos on muuten hyvä
Mulle ap:lle ujo hymy ja katse, sekä tietty tyytyväinen äännähdys, kun mies kömpii riisuttuaan viereeni.
Pelkkä seksisuhde.
Otan osaa. Luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä seksisuhde.
Otan osaa. Luuseri.
Vedä ---- ja lue ajatuksella, mitä tarkoitettiin.
Se nyt vain on se juttu et pannaan vain ja ei tarvi esittää muuta. Panojen jälkeen ei tarvi ku ottaa suihku ja mennä eteenpäin. Lounaspanot, salipanot ja kesällä pyörälenkkipanot. Mikää ei voita suoraa nopeaa toimintaa tutun panon kanssa.
Olen aloittelemassa sivusuhdetta naimisissa olevan naisen kanssa, ja on hiukan vaikea tottua siihen, ettei hän ole vain minua varten. Hän on tässä kokeneempi ja paremmin hoitaa sen, että suurimman osan aikaa hän on miehensä kanssa. Hänen miehensä tietää minusta ja minun vaimoni hänestä, ja heilläkin on tahoillaan omat kuvionsa. Mutta ehkä hänessä on hyvä sellainen mutkaton asenne, että kun me ollaan yhdessä, me ollaan me, mutta se on vain sellainen satunnainen juttu. Eli kyky olla läsnä ja toisaalta ei jäädä roikkumaan, kuten tavallisessa suhteessa.
M47
Naisten välillä se ei myöskään aina perustu sitoutumiseen ja rakkauteen. Seksi kiinnostaa, seurustelu ei .... ja se tuntuu joistakin naisista hyvältä. Naiskumppani ei teeskentele ja on valmis antamaan sekä ottamaan.
Ette siis seurustele sanan perinteisessä merkityksessä. Suhde ei perustu sitoutumiseen ja ihastumisen huumaan.