Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla on pelkkä seksisuhde

Vierailija
21.05.2024 |

niin mikä piirre tai tapa kumppanissa erityisesti viehättää?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette siis seurustele sanan perinteisessä merkityksessä. Suhde ei perustu  sitoutumiseen ja ihastumisen huumaan. 

Vierailija
2/11 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se tietty määrätietoisuus, että hän tulee ja ottaa, ilman että se on minusta mitenkään ahdistavaa tai pelottavaa. Olen mielelläni useimmiten se "alistettu" osapuoli, hän kuitenkin aina huolehtii että minäkin saan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin kertoa, monista vaihtoehdoista Hyvä!! Naisena totean, ei oikein toimi nuorten poikien kanssa. Jäävät roikkuu jne. Aikuisten järkevien ihmisten juttuja.

Vierailija
4/11 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksisuhteessa tietenkin toisen ihmisen seksuaalisuus, kroppa, kasvot, olemus. luonnekin.

ja itelle sopiva tietenkin, tiukka pill* mutta se on jo luksusta, löysälläkin pärjää

jos on muuten hyvä

Vierailija
5/11 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himokas katse

Vierailija
6/11 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ap:lle ujo hymy ja katse, sekä tietty tyytyväinen äännähdys, kun mies kömpii riisuttuaan viereeni.

Vierailija
7/11 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä seksisuhde.

Otan osaa. Luuseri.

Vierailija
8/11 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä seksisuhde.

Otan osaa. Luuseri.

Vedä ---- ja lue ajatuksella, mitä tarkoitettiin.

Vierailija
9/11 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vain on se juttu et pannaan vain ja ei tarvi esittää muuta. Panojen jälkeen ei tarvi ku ottaa suihku ja mennä eteenpäin. Lounaspanot, salipanot ja kesällä pyörälenkkipanot. Mikää ei voita suoraa nopeaa toimintaa tutun panon kanssa.

Vierailija
10/11 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittelemassa sivusuhdetta naimisissa olevan naisen kanssa, ja on hiukan vaikea tottua siihen, ettei hän ole vain minua varten. Hän on tässä kokeneempi ja paremmin hoitaa sen, että suurimman osan aikaa hän on miehensä kanssa. Hänen miehensä tietää minusta ja minun vaimoni hänestä, ja heilläkin on tahoillaan omat kuvionsa. Mutta ehkä hänessä on hyvä sellainen mutkaton asenne, että kun me ollaan yhdessä, me ollaan me, mutta se on vain sellainen satunnainen juttu. Eli kyky olla läsnä ja toisaalta ei jäädä roikkumaan, kuten tavallisessa suhteessa.

M47

Vierailija
11/11 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten välillä se ei myöskään  aina perustu  sitoutumiseen ja rakkauteen.  Seksi kiinnostaa, seurustelu ei ....   ja se tuntuu joistakin naisista hyvältä. Naiskumppani ei teeskentele ja on valmis  antamaan sekä ottamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi