Deittailisitteko ulkomaalaisia miehiä?
Kommentit (43)
Ei. Pelkään niitä. Helsingissä kadulla muslimin näköiset miehet katsovat vihaa silmissään, kun kuljet hameessa. Vaarallisia.
Naista kyllä, jos olisi ruotsalainen, eestiläinen, venäläinen, italialainen, espanjalainen... Kyllä kauniita tyttöjä Maassa riittää.
Riippuu täysin siitä kuinka isot kulttuurierot on, eli kuten ihan kotimaistenkin miesten kanssa, vain yhteensopivuudella on väliä.
Vähän vähissä on täällä ulkomailla suomalaiset miehet.
Kyllä. Olen deittaillut virolaista miestä. Ainoa ongelma oli välimatka.
M25
Melko usein ikäviäkin tarinoita lehdissä miten isot kulttuurilliset erot ei sovi yhteen, eli en deittaile.
Olen deittaillut saksalaista, amerikkalaista sekä norjalaista. Naimisiin päädyin suomalaisen kanssa. On ihan ihmisestä eikä kansallisuudesta kiinni.
Asun Yhdysvalloissa ja mieheni on aussi.
Olen tapaillut joskus muinoin opiskeluaikana vähän aikaa ulkomaalaista opiskelukaveria.
Ei ikinä!! Tampere täynnä näitä ja ne saattaa tulla perässä tai muuten vain katsovat hyvin vihaisesti jos on toppi tai mekko
Palstan todellisuus: ulkomaalainen = partamies tai abdi.
Oikea elämä: ulkomaalainen= kaikkien muiden maiden ihmiset
Kyllä voisin jonkun länsimaalaisen, valkoisen kanssa olla. Ja olen ollutkin, norjalaisen kanssa.
Olen naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa, just vietettiin viidettätoista hääpäivää.
Surusilmäiset mutta hymyilevät brittimiehet kävisi, jos on hyvät hampaat.
Jos nainen seukkaa ulkomaalaisen kanssa saa paljousalennuksen, saa kaikilta.
VinkVink palstamuikit
Sellaisen kyllä, jonka kulttuuritausta ei ole hirveän erilainen. Deittailin nuorena muutamaa ulkomaalaista miestä ja nyt olen ollut ulkomaalaisen miehen kanssa naimisissa 15 vuotta. Ihmisestä se on kiinni eikä syntymäpaikasta.
Olen ollut 37 vuotta naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Surusilmäiset mutta hymyilevät brittimiehet kävisi, jos on hyvät hampaat.
Entä haittaako propellikorvaisuus?
Jos kulttuuritausta on liian erilainen niin ei ikinä (tiedätte keitä tarkoitan) muuten ihan mielelläni.
Nyt pääsee taas naiset joilla on ulkomaalaiset miehet pätemään. Ja kuten kaikki kokemuksesta tiedämme tuollaiset naiset eivät mistään muusta tykkää puhua ja koko identiteetti on rakennettu sen ympäri. "Joko olette kuulleet miten ihana mun ulkkari mies on ja miten KAIKKI suomalaiset miehet ovat rumia rasistisia persujuntteja??"
En koska en ole homo