Onko TEMU parempi kuin Wish tai Aliexbress? Temulla ei mene postikuluja!!!!!!
tilasin houstu ja muuta krääsää 10 päivää sitten ja nyt on jo tulossa tänään, ei postikuluja
saa nähdä onko samanlaista kiinapaskaa kuin Wishillä, kengät ostin kerran ja nahkatakin niin sellaisia haisevia kumivetkeleitä tuli
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kämppä täyteen muovi roskaa niin on elämä parempi.
Muoviroskaa grillaamiseen? Onhan siellä paljon muutakin: lasia, posliinia, metallia...
Sulla taitaa olla joku oma Tiimari Suomessa jolla kusetat ihmisiä? Ja nyt harmittaa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Temu kama täysin kuttaperkkaa! Aliexpress ihan ok hintaan nähden.
Kuttaperkkaa ei saa nykyään melkein mistään, linkitätkö tuotteisiin, niin ostan!
Tilasin just eilen 5 printti t-paitaa, wc-maton, tuolinpäällisen ja pari eri kasvoseerumia. Koko potti maksoi alle 50€. Suomessa olisin maksanut niistä n. 150€.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin just eilen 5 printti t-paitaa, wc-maton, tuolinpäällisen ja pari eri kasvoseerumia. Koko potti maksoi alle 50€. Suomessa olisin maksanut niistä n. 150€.
Noi printti t-paidat on ihania, tuollaisia ei Suomesta saa. Tilaisin itsekin, jos tarvitsisin vaatteita.
P.S. Vaatteissa kannattaa tilata aina numeroa tai kahta isompi, tiesit kai sen?
Itse olen tilaillut askartelu- , kalastustarvikkeita, puu- sekä muovirasioita, teriä ja työkaluja. Erittäin hyviä. Joitakin kesä vaatteita olen myös tilannut ja koot pitävät aika hyvin paikkansa. Mitään täyttä roskaa ei ole tullut kertaakaan. Jotkut tuotteet ovat ehkä pienempiä mitä kuvittelee, mutta toimivat kuitenkin. Toimitus on aina ollut hyvin nopea, viikko tai vähän yli. Ei muita kuluja mitä sivustoilla mainitaan. Hinnoissa on aika suuriakin heittoja, ei kannata ensimmäistä tilata.
Onko Mokky.fi näitä samoja Kiinatavaroita myyviä?
Temu kama täysin kuttaperkkaa! Aliexpress ihan ok hintaan nähden.