Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ajavat yhä polttomoottoriautoilla?

Vierailija
21.05.2024 |

Eivätkö he tajua että sähköautolla on paljon edullisempaa ajaa? Sähköauton kun lataa yöllä niin akkujen lataus on lähes ilmaista kun taas polttiksella menee bensoi se 200e/kk.

Onko polttiksella ajavat ihmiset vähä älyisiä?

Kommentit (524)

Vierailija
341/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: on täyttä idioottimaisuutta kuvitella että jokaiselle sähköautolle tarvittaisiin joka hetki latausmahdollisuus

No onko idioottimaisuutta todeta, että on pikkuhomma laittaa jokaiselle sähköautolle latauspisteet kadunvarteen kuten täällä väitettiin aiemmin?

Sitä on väittänyt tasan yksi henkilö joka on jo kauan sitten poistunut keskustelusta. Miksi siis meidän pitäisi kaikkien loputtomiin keskustella vain hänen väitteestään joka on kummallakin puolella todettu epärealistiseksi?

Eiköhän tuo ole jonkun toistaitoisen trollin rakentelema olkinukke koko väite, jota nyt koittaa naulata muiden sanomaksi., 

Vierailija
342/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Miksi? Edistääkö se jotenkin tätä itse keskustelua latauksesta?

Miksi valehtelit aiemmin kirjoittaneesi "katujen sähköistäjälle", kun et sitä kerran tehnyt?

Te keskustelitte ja minä vastasin siihen ketjuun. Sitten tuo yksi poistui ja sinä aloit kirjoitella minulle.

Miksä fiksaatio sinulla on puhua tästä eikä itse asiasta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: on täyttä idioottimaisuutta kuvitella että jokaiselle sähköautolle tarvittaisiin joka hetki latausmahdollisuus

No onko idioottimaisuutta todeta, että on pikkuhomma laittaa jokaiselle sähköautolle latauspisteet kadunvarteen kuten täällä väitettiin aiemmin?

Sitä on väittänyt tasan yksi henkilö joka on jo kauan sitten poistunut keskustelusta.

Ethän sinä mihinkään poistunut.

En niin ja minä taas en ole niin väittänyt.

Sulla oli eilenkin vauva-palstalla "vapaapäivä", kuten tänäänkin. Taitaa olla vapaapäiviä seitsemän viikossa.

Työttömällä sossupummilla riittää "vapaapäiviä" kulutettavaksi vauvapalstalla. Muuta elämää ei edes ole.

Vierailija
344/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksä fiksaatio sinulla on puhua tästä eikä itse asiasta? "

Kun ei riitä evätt asiasta puhumiseen niin pitää puhua asian vierestä.

Vierailija
345/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Miksi? Edistääkö se jotenkin tätä itse keskustelua latauksesta?

Miksi valehtelit aiemmin kirjoittaneesi "katujen sähköistäjälle", kun et sitä kerran tehnyt?

Te keskustelitte ja minä vastasin siihen ketjuun.

Laitatko siis sen viestin numeron, jossa kirjoittelit "katujen sähköistäjälle"? Olisit sen jo ehtinyt laittamaan, jos sellainen viesti olisi olemassa.

Vierailija
346/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että ovat heteroja ..

Vierailija
347/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin pilattiin sitten ihan tahallaan tämäkin keskustelu 

Vierailija
348/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Sitten tuo yksi poistui.

"Yksi" eli sinä itse. Ethän sinä mihinkään poistunut.

Vierailija
349/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitatko siis sen viestin numeron, jossa kirjoittelit "katujen sähköistäjälle"? Olisit sen jo ehtinyt laittamaan, jos sellainen viesti olisi olemassa.

'Oletko koskaan yrittänyt hankkia apua tuohon autistiseen jankkaamisesi?  15 vuottako olet tällä palstalla jo päivystänyt, eihän tuo tervettä ole.

Vierailija
350/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno trolli, joka ei osaa edes yhdyssanoja.

No mutta trollit eivät ilmeisti ymmärrä, että kaikilla ei ole varaa laittaa useita kymmeniä tuhansia euroja autoon. Ja osa ei edes halua, vaikka rahaa olisikin.

Vierailija
351/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan ehkä 40 km viikossa, siinä on lapsen harrastuskuskaus 2 kertaa viikossa, ja samalla kauppareissu. Teen töitä ja opiskelen yliopistossa etänä. Harrastukset ovat kotipihassa. Kun käyn koululla, menen joka tapauksessa junalla, koska aika on suunnilleen sama eikä Kumpulassa ole parkkipaikkoja.

Minulla on 15 v. vanha bensacorolla, joka on näppärä ja huoleton ajaa. Siinä ei ole koskaan mitään vikaa ja perushuollot ovat halpoja. Joudun tankkaamaan parin kuukauden välein, eli bensaan menee jotain 500 e vuodessa.

Eli ainakaan rahansäästön takia ei kannata vaihtaa autoa.

Vierailija
352/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit jo voinut kirjoittaa monta viestiä itse asiasta jos olisit halunnut.

Vierailija
353/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Oletko koskaan yrittänyt hankkia apua tuohon autistiseen jankkaamisesi?  15 vuottako olet tällä palstalla jo päivystänyt, eihän tuo tervettä ole.

Miksi valehtelit aiemmin kirjoittaneesi "katujen sähköistäjälle" hänen hullunsuunnitelmistaan kun et kerran kirjoittanut hänelle mitään?

Vierailija
354/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit jo voinut kirjoittaa monta viestiä itse asiasta jos olisit halunnut.

Odotan edelleenkin viestin numeroa. Olisit sen jo ehtinyt laittamaan, jos sellainen viesti olisi oikeasti olemassa. Ymmärrän, että patologisena valehtelijana valehtelet käytännössä ihan koko ajan ja siksi et voi laittaa viestin numeroa, koska mitään viestiä ei koskaan ole ollutkaan.

Vierailija
355/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän sähköauton hyvät ja huonot puolet kertomatta ja kerron todellisen syyn. Uudet autot ovat Suomessa liian kalliita, joten tyydymme käytettyyn bensa-autoon jota korjaamme tarvittaessa.

Vierailija
356/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tukehdu Aids-kyrpään, molovittu."

Vierailija
357/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva nähdä kun ap (idiootti) lähtee sillä sähköautolla vaikka Lappiin. EI OLE LATAUSPAIKKOJA SIELLÄ!

Ja sitten on toi kylmä talvi joka syö akkuja ihan sikana. Vain idiootit ajavat sähköllä. Sitäpaitsi sähköautossa on hyvin paljon akkumateriaaleina saastuttavia aineita. Täysin turha keksintö joka häviää parissa vuodessa.

Kuka idiootti lähtee autolla Lappiin kun lentämällä pääsee. Sieltä sitten vuokra-auto alle. Säästyneellä työajalla kustantaa lentoliput ja kahden viikon autonvuokran.

Vierailija
358/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Oletko koskaan yrittänyt hankkia apua tuohon autistiseen jankkaamisesi?

Oletko koskaan yrittänyt hankkia apua patologiseen valehteluusi ja narsismiisi? Tai yrittänyt löytää elämässäsi edes yhden työpaikan?

Vierailija
359/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin kyllä polkuautoa liikennepuistossa, mutta ei saakeli jos sillä pitäisi töihin lähteä.

Sähköautot on parhaita koska edullisimmat kilometrit ja alhaiset päästöt.

Mutta montako vuotta joudut ajamaan niitä halpoja kilometrejä että kompensoit sähköauton järkyttävän ostohinnan?

Moni maksaa sitä autoa sen 10 vuotta ja tämän jälkeen sen auton arvo on 0e ja sitten uusi laina ja ikuinen maksukierre ja köyhyys, että kyllä tuo 50 tonnia savuna ilmaan on monelle aika iso raha, jolla lyhentäisi aika kivasti asuntovelkaa, jos ajaisi vaikka tonnin bensa-autolla.

Vierailija
360/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva nähdä kun ap (idiootti) lähtee sillä sähköautolla vaikka Lappiin. EI OLE LATAUSPAIKKOJA SIELLÄ!

Ja sitten on toi kylmä talvi joka syö akkuja ihan sikana. Vain idiootit ajavat sähköllä. Sitäpaitsi sähköautossa on hyvin paljon akkumateriaaleina saastuttavia aineita. Täysin turha keksintö joka häviää parissa vuodessa.

Kuka idiootti lähtee autolla Lappiin kun lentämällä pääsee. Sieltä sitten vuokra-auto alle. Säästyneellä työajalla kustantaa lentoliput ja kahden viikon autonvuokran.

Laitanko veneen ja trailerin kiinni lentokoneeseen kun lähden lappiin kalaretkelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi