Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi Tinderissä tulee jatkuvasti vastaan samat naiset, kuukaudesta toiseen?

Vierailija
20.05.2024 |

Latasin sen taas kun poistin viime syksynä, samat tyypit siellä rivissä antamassa tykkäyksiä vailla tarkoitusta. Uskomatonta...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasit sen taas? Sinäkin siellä jatkuvasti siis, ja tulet jatkuvasti vastaan näille naisille.

Vierailija
2/8 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ohita niitä naisia, jos ei kiinnosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latasit sen taas? Sinäkin siellä jatkuvasti siis, ja tulet jatkuvasti vastaan näille naisille.

Olen mies ja siellä siis täysin 100% naisten ehdoilla, mutta siellä ne samat naiset on liikkumattomana. Ymmärrätkö vai pitääkö vääntää rautalangasta?

Vierailija
4/8 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja siellä siis täysin 100% naisten ehdoilla, mutta siellä ne samat naiset on liikkumattomana. Ymmärrätkö vai pitääkö vääntää rautalangasta?

Ei tarvitse vääntää, asia tuli kyllä selväksi. Sinä roikut kuukaudesta toiseen Tinderissä ja ihmettelet kun jotku muutkin tekee niin.

Vierailija
5/8 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat naiset vuosikausia aktiivisena myös eräässä toisessa deittisivustossa

Vierailija
6/8 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako 100% naisten ehdoilla, että annat tykkäyksen jokaiselle naiselle? Mitäs järkeä siinä on, kun ei pidä todellisuudessa paikkansa?

Vierailija
7/8 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

samat naiset vuosikausia aktiivisena myös eräässä toisessa deittisivustossa

Eräässä toisessa? onpa salaperäistä, kerro nyt missä?

Vierailija
8/8 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako 100% naisten ehdoilla, että annat tykkäyksen jokaiselle naiselle? Mitäs järkeä siinä on, kun ei pidä todellisuudessa paikkansa?

En vaan sitä, että jos tykkäämäni naiset eivät anna vastakaikua mitään ei tapahdu. Ilmeisesti nuo kuukausitolkulla olevat naiset eivät tykkää kenestäkään tai sitten vaan tuhlaavat kaikkien aikaa itsepetoksellaanntai ilkeydellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi