Ensimmäistä kertaa olympiastadionille keikalle. Mihin varautua?
Minkälaiset vessat siellä nyt remontin jälkeen on? Onko juomat kalliita? Vetääkö sisäänkäynti hyvin vai joutuuko tuntikaupalla jonottaan?
Kaikki vinkit tervetulleita. Olen menossa yksin, niin vähän jännittää.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti paikkasi ei ole ns piippuhyllyllä eli korkealla, itse korkean paikan kammoisena jouduin kesken kipuamisen pitämään taukoa ja ennen kipuamista keräämään rohkeutta päästäkseni perille.
Paikan sijainti oli hyvä, lavan lähellä jne ja siitä maksettiin, mutta se korkeus oli minulle yllätys, ensikertalainen kun siellä olin.
Ei ole piippuhyllyllä. En koskaan halua sinne, koska on kans paha korkeanpaikankammo. Kenttälippu on.
Siellä ei ole vessoja tarpeeksi koska aina on jonoa. Älä juo mitään siellä äläkä ennen keikkaa ettei tarvii keikan aikana mennä vessaan mikäli olet metallicaa menossa katsomaan.
Älä juo liikaa ennen keikkaa. Sieltä kentältä on hankala päästä vessaan. Tai ei ainakaan pääse takaisin hyvälle paikalle.
Me laitetaan Gold Playn keikalle vaipat, ettei tartte vesaan mennä kesken keikan. Kentälle liput.
Sisäänkäynti veti hyvin. Vessassa oli isot jonot, mutta kesken keikan kun käy niin ei ole yhtään jonoa. Juomat oli kalliita.
Taas puljulla paikka mutta veti yli alle metrin päästä. Siis ihan käsittämättömän huono pelaaja. Ei ihme kun ei se edmontonissa pärjännyt koska ei saa maalia metristä tanskaa vastaan. Kaksi puljun maalia olleet täysin tuuri maaleja muutenkin.
Joa aiotte säästää, pysykää kotona. Kalja maksaa sen mitä maksaa ja sitä ei ole pakko ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä juo liikaa ennen keikkaa. Sieltä kentältä on hankala päästä vessaan. Tai ei ainakaan pääse takaisin hyvälle paikalle.
En koskaan käy kesken keikan missään. Väkevät ei kuseta. Juontipuoli on hallussa. :D
Kannattaa mennä vessaan kesken keikan. Ei ole yhtään jonoa. Ite tein näin Rammsteinin keikalla viime vuonna. Ei mene kuin muutama minuutti kun äkkiä käy vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Taas puljulla paikka mutta veti yli alle metrin päästä. Siis ihan käsittämättömän huono pelaaja. Ei ihme kun ei se edmontonissa pärjännyt koska ei saa maalia metristä tanskaa vastaan. Kaksi puljun maalia olleet täysin tuuri maaleja muutenkin.
Entäs toi Suomen pakki nro 4?
Joku rikkoo polkupyöräsi kun olet sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Sisäänkäynti veti hyvin. Vessassa oli isot jonot, mutta kesken keikan kun käy niin ei ole yhtään jonoa. Juomat oli kalliita.
Kävin PSB jäähallikeikalla nopeasti pisulla just kun main set päättyi, just ennen encorea. Hyvin ehti, koska muutaman minuutin tauko.
Vierailija kirjoitti:
Me laitetaan Gold Playn keikalle vaipat, ettei tartte vesaan mennä kesken keikan. Kentälle liput.
Samaa mietitty. Aikuisten vaipat vaan stadikalle
Toivottavasti paikkasi ei ole ns piippuhyllyllä eli korkealla, itse korkean paikan kammoisena jouduin kesken kipuamisen pitämään taukoa ja ennen kipuamista keräämään rohkeutta päästäkseni perille.
Paikan sijainti oli hyvä, lavan lähellä jne ja siitä maksettiin, mutta se korkeus oli minulle yllätys, ensikertalainen kun siellä olin.