Baby Lasagnen kuolaajat OFFICIAL
Tänne kaikki Markon fanit kuolaamaan! Annetaan hatereiden mädäntyä Euroviisuketjussa.
Kommentit (102)
Ringdingdikidikidingdingding
Let's do the crazy frog!
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on?
Ei ole turkulainen
Tuolla euroviisuketjussa kun puhutaan, että Wiwiblogsin William on ihan lääpällään, niin mulle tuli instassa vastaan se melko ärsyttävä Wiwi-Cinan. Oli peitellyt BL:n kissakirjan peiton alle sänkyynsä ja muutkin postaukset samaa luokkaa 😳
Vierailija kirjoitti:
Tuolla euroviisuketjussa kun puhutaan, että Wiwiblogsin William on ihan lääpällään, niin mulle tuli instassa vastaan se melko ärsyttävä Wiwi-Cinan. Oli peitellyt BL:n kissakirjan peiton alle sänkyynsä ja muutkin postaukset samaa luokkaa 😳
Ööö varmasti pelkästään hyväntahtonen tyyppi, mut jotenkin vähän karmiva.
Onko hän muuttanut tota käsivarren tatuointia?
Vierailija kirjoitti:
Eka mä aattelin, että se on samanlainen nauha kuin mikä sillä oli kaulassa, mutta nyt kun kattoo tarkemmin niin kyllähän se ihan siinä ihossa on. Vanha oli kyllä parempi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö varmasti pelkästään hyväntahtonen tyyppi, mut jotenkin vähän karmiva.
Jakanut insta tarinoissaan jotain Elizabetan kuvia, vähän creeepy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka mä aattelin, että se on samanlainen nauha kuin mikä sillä oli kaulassa, mutta nyt kun kattoo tarkemmin niin kyllähän se ihan siinä ihossa on. Vanha oli kyllä parempi...
Musta tääkin on hyvä mutta oliko siinä vanhassa muka jotain korjattavaa
Vierailija kirjoitti:
Tsihihii söpö tuo uusi tukka
Missä?🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?🥺
Sillä on ollut nyt konsertin jälkeen (vai vähän ennen) semmoine kiharaotsispörrö 🥹
Vierailija kirjoitti:
Marko on kyllä kuuma! Ja jotenkin tosi symppis lavan ulkopuolella.
Marko on hetero!
Marko postaa jotain, mull aalkaa olla vieroitusoireita 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?🥺
Sillä on ollut nyt konsertin jälkeen (vai vähän ennen) semmoine kiharaotsispörrö 🥹
Aika puudeli kissaksi
Vierailija kirjoitti:
No niin, kuva tyttiksen kanssa, niinpä tietysti 🤨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tässä kohtaa kehittynyt kunnon bi dilemma, alan tykätä tästä tyttöystävästä enemmän kuin Markosta 😅 eli en valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tässä kohtaa kehittynyt kunnon bi dilemma, alan tykätä tästä tyttöystävästä enemmän kuin Markosta 😅 eli en valita.
Heh, mäkin olen bi, mutta toistaiseksi vielä Markon kannalla (Elizabeta on kyllä upea.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla, että siinä oli joku huono merkitys (esim. natsisymboliikkaa 😬) ja että Marko ei tiennyt tästä ja halusi nyt peittää. En oikein keksi mitään muutakaan selitystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla, että siinä oli joku huono merkitys (esim. natsisymboliikkaa 😬) ja että Marko ei tiennyt tästä ja halusi nyt peittää. En oikein keksi mitään muutakaan selitystä
Nehän oli pelkkiä viivoja?
No Elizabetakin oli iskenyt oman Markonsa suoraan instasta, että kai tääkin voisi toimia