Kokemuksia Rensa
Kommentit (18)
MIkä ihmisiä vaivaa, kun ei voi vastata
Ei voi suositella.Vaikea sanoa onko välttämättä huijausta,vaiko vain liian vähän asiakaspalvelijoita,mutta ainakin yhteydenpito on vaikeampaa kuin reklamointi kiinalaiselle nettikauppiaalle.Lisäksi kaikki kestää niin kauan että ellet vielä ole ulosoton asiakas niin sinusta tulee sitä,odottaessasi että saavat asiat järjestykseen ja informoitua sinua miten toimitaan.Jos lainaa haluat,käytä mieluummin muita toimijoita ja jos velanhoitosuunnitelma tähtäimessä,ota yhteyttä velkaneuvontaan.Tästä firmasta ei asiat parane.
Mulla velanhoitosuunnitelma,ja ovat maksaneet eteenpäin kuten kuuluukin.Yhteydenpito oli tosiaan aluksi vaikeaa,mutta uskaltaa sinne maksaa.Mun tapauksessa ei ollut siis kyse kk erien pienennyksestä,ennemminkin päinvastoin,pääsee joskus noista luotoista eroon.Toki saman voi tehdä itsekin,eli maksettuasi yhden loppuun,alat ylijääneellä summalla maksaa extraa seuraavaan.Mutta itselläni jäis tekemättä:)
En ole kokeillut tuota, mutta olen käyttänyt Axolainaa aiemmin. He auttoivat minua uudelleenrahoitukesssa. Sain todella hyvää palvelua. Suosittelen.
Joo teen rikosilmoituksen. Laskin heidän kauttaan miten saisin omat velkani lyhennettyä heidän avulla. Painoin hyväksy. Jäin odottamaan. Ei mitään nettipankki tunnuksilla allekirjoittamista tai muutakaan. Nyt perivät yli 100€ koska en ottanutkaan heidän sopimusta. Todella huijausta. Eli lasket oman tarjouksen ja kun painat hyväksy olet jo heidän loukussa. Ei mitään sähköistä allekirjoitusta.
Sama tässä ,painoin hyväksy nyt perivät 119 € koska myös en ottanut heidän sopimusta. En tiedä mitä tehdä?
VAROKAA kyseistä puljua. Sama mikä ylemmillä. Laskuttavat 119€ olemattomasta palvelusta.
Sama juttu täällä, peruutin olemattoman "sopimuksen" niin vastauksena sain tuon 119e laskun. Mihin tästä kuuluu olla yhteydessä, en todellakaan ole maksamassa kun en mitään sopimusta ole allekirjoittanut
Kannattaa pitää puolensa tossa jutussa, mun laskun suostuivat mitätöimään pitkän väännön jälkeen. Kerkesin jo olemaan kuluttajaneuvontaan yhteydessä mutta en saanut heiltä vielä vastausta
mulla on juuri menossa sama vääntö heidän kanssaan. Miten sait sen loppujen lopuksi mitätöityä heidän kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
mulla on juuri menossa sama vääntö heidän kanssaan. Miten sait sen loppujen lopuksi mitätöityä heidän kanssaan?
Saitko laskun mitätöityä?
Vierailija kirjoitti
mulla menossa sama vääntö heidän kanssa. Minäkin yritän saada laskun mitätöityä. Pitäis varmaa ottaa kuluttajaneuvontaan yhteys. Josko sieltä sais neuvoja.i
Kuluttajaneuvontaan yhteys ja sieltä ollaan sinuun yhteydessä ja kertoovat et ovat kiinnostuneet täst rensan toiminnast ja kerrotte rensalle olleen sinne yhteydes ja ottavat yhteyttä tän asian pohjalta ni simsala bim, lasku mitätöidään. Aivan täysi riistofirma. Säällittävää toimintaa omistajalta, sekä säälin niitä ihmisiä ketkä ovat kyseisessä puljussa töissä, varmasti mielekästä työtä olla riistämässä kuluttajien rahoja olemattomilla sopimuksilla.
Mulla just kuluttaja asiamiehelle mutta vääntää vastaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko laskun mitätöityä?
Miten laskun kanssa kävi saitko asiakuuden peruttua?
Firmalla jalo ajatus mutta kaikki toimii lähes excel pohjalla. Laitat velat ja korot lyhennykset jne niin laskuri laskee kuis ne on nopeiten pois. Ja tämä tapa nyt on yksinkertainen matikka. Kertovat myös neuvottelevan korot alas ja kk maksut mut sekin nyt toimii niin, et lopulta sun pitää ne ite neuvotella ja kk maksujen pienennys on vain velka-ajan pidentämistä.
Palvelu loppui ku seinään kun haluat lopettaa sen. Vaati iteltä muistaakseni 4 yhteydenottoa ennenkuin lopettivat palvelun. Vaikka ensin neuvoivat mistä se katkaistaan, mutta kyseistä toimintoa ei ole.
Jalo ajatus jota pyritty automatisoimaan mutta liian lapsen kengissä ollakseen niin toimiva kuin antaa ymmärtää.
Huijausta on.
Lainaa en saanut, mutta laskuja olemattomasta velkaneuvonnasta.
Laskuja satelee ja olen ne maksanut.
Nyt sain samat laskut perintätoimiston kautta, rikollista toimintaa.
Eikö kukaan voi sanoa auttaako tämä firma, vai onko huijausta?