Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä aiheuttaa sitkeää flunssaa?

Vierailija
20.05.2024 |

Olen nyt ollut viikon kipeänä. Työpaikaltani on useampi ollut nyt toukokuussa todella sairaana, jopa kaksi viikkoa. Mikä tauti nyt siis jyllää?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV

Vierailija
22/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälle levinnyt syöpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia on nyt pahana

Vierailija
24/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimen tai peniksen juustouma.

Vierailija
25/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rip!

Vierailija
26/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilleni tuli yli 3vk sitten flunssa, sai jotain lääkettäkin, flunssa vaan jatkui , sitten tutkittiin tarkemmin olikin keuhkokuume.

Vierailija
27/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pökkyä pesään

Vierailija
28/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kysellä yksi päivä niin yhtään vastausta en saanut. Itselläni erittäin sitkeä räkätauti ja hirveä yskä. Kuumetta ei juuri ole ollut (37,2) yhtenä päivänä mutta hirvittävä röhä jäi päälle. Nuha minulla tulee usein flunssassa mutta tämä tauti joka on nyt kestänyt 5 päivää on painunut myös keuhkoihin eli ruma limainen yskä ja pieni pistos jossakin keuhkon tietämillä.

Tuli tunne että on koronaa. Olen kolmesti rokotettu ja sairastanut myös koronan aiemmin erittäin lievänä.

Vierailija
29/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todella harvoin flunssassa, mutta nyt se on kestänyt jo kolme viikkoa.

Vierailija
30/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsuolen laskeuma.

Vierailija
31/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti exän kanssa ollessani olin jatkuvasti sairaana, koska hän kidutti minua henkisesti jatkuvasti. Syytteli sitten jatkuvasti sairstelustakin, eikä koskaan hakenut mitään kaupasta vaikka olin petipotilas. Olin itse sen aiheuttanut, niin sain itse myös selvitä.... 

Vierailija
32/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti exän kanssa ollessani olin jatkuvasti sairaana, koska hän kidutti minua henkisesti jatkuvasti. Syytteli sitten jatkuvasti sairstelustakin, eikä koskaan hakenut mitään kaupasta vaikka olin petipotilas. Olin itse sen aiheuttanut, niin sain itse myös selvitä.... 

Joillain se menee niinpäin että kun tulee loma -> heti kipeänä kun stressi helpottaa

Vierailija
33/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräsuolen laskeuma.

Mulla se on kivesten laskeuma. Pallit heiluu jo polvien kohdalla. Shortsit yltää vain puoleen reiteen. Eikä näin vanhana kannata ostaa enää uusia vaatteita.

Vierailija
34/37 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On korona. Jotenkin rasittavaa, kun olen koronan jo kahdesti aiemmin sairastanut ja kolme rokotettakin. Viimeisen rokotteen tosin sain yli kaksi vuotta sitten, joten se tuskin enää mitään vaikuttaa. Edellinen korona oli marraskuun alussa. Rasittavaa, jos tätä alkaa olla nyt 2xvuodessa.

Ap. 

Vierailija
35/37 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Olen kerran 3 vuodessa yleensäkään kipeänä. Sain huhtikuussa järkyttävän flunssan, jossa silmätulehdus, nielutulehdus ja korkea kuume. 2 viikkoa meni sairastaessa ja sitten iski perään vielä poskiontelotulehdus ja yskä. Harvinaisen tehokas ja pitkäkestoinen tauti. 

Vierailija
36/37 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perän laskeuma aiheuttaa kuivaa yshkää

Vierailija
37/37 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on jo toista viikkoa. Välillä parempi ja sitten taas mennään