Mikä aiheuttaa sitkeää flunssaa?
Olen nyt ollut viikon kipeänä. Työpaikaltani on useampi ollut nyt toukokuussa todella sairaana, jopa kaksi viikkoa. Mikä tauti nyt siis jyllää?
Kommentit (37)
Emättimen tai peniksen juustouma.
Kaverilleni tuli yli 3vk sitten flunssa, sai jotain lääkettäkin, flunssa vaan jatkui , sitten tutkittiin tarkemmin olikin keuhkokuume.
Yritin kysellä yksi päivä niin yhtään vastausta en saanut. Itselläni erittäin sitkeä räkätauti ja hirveä yskä. Kuumetta ei juuri ole ollut (37,2) yhtenä päivänä mutta hirvittävä röhä jäi päälle. Nuha minulla tulee usein flunssassa mutta tämä tauti joka on nyt kestänyt 5 päivää on painunut myös keuhkoihin eli ruma limainen yskä ja pieni pistos jossakin keuhkon tietämillä.
Tuli tunne että on koronaa. Olen kolmesti rokotettu ja sairastanut myös koronan aiemmin erittäin lievänä.
Itse olen todella harvoin flunssassa, mutta nyt se on kestänyt jo kolme viikkoa.
Narsisti exän kanssa ollessani olin jatkuvasti sairaana, koska hän kidutti minua henkisesti jatkuvasti. Syytteli sitten jatkuvasti sairstelustakin, eikä koskaan hakenut mitään kaupasta vaikka olin petipotilas. Olin itse sen aiheuttanut, niin sain itse myös selvitä....
Vierailija kirjoitti:
Narsisti exän kanssa ollessani olin jatkuvasti sairaana, koska hän kidutti minua henkisesti jatkuvasti. Syytteli sitten jatkuvasti sairstelustakin, eikä koskaan hakenut mitään kaupasta vaikka olin petipotilas. Olin itse sen aiheuttanut, niin sain itse myös selvitä....
Joillain se menee niinpäin että kun tulee loma -> heti kipeänä kun stressi helpottaa
Vierailija kirjoitti:
Peräsuolen laskeuma.
Mulla se on kivesten laskeuma. Pallit heiluu jo polvien kohdalla. Shortsit yltää vain puoleen reiteen. Eikä näin vanhana kannata ostaa enää uusia vaatteita.
On korona. Jotenkin rasittavaa, kun olen koronan jo kahdesti aiemmin sairastanut ja kolme rokotettakin. Viimeisen rokotteen tosin sain yli kaksi vuotta sitten, joten se tuskin enää mitään vaikuttaa. Edellinen korona oli marraskuun alussa. Rasittavaa, jos tätä alkaa olla nyt 2xvuodessa.
Ap.
Samoin. Olen kerran 3 vuodessa yleensäkään kipeänä. Sain huhtikuussa järkyttävän flunssan, jossa silmätulehdus, nielutulehdus ja korkea kuume. 2 viikkoa meni sairastaessa ja sitten iski perään vielä poskiontelotulehdus ja yskä. Harvinaisen tehokas ja pitkäkestoinen tauti.
Perän laskeuma aiheuttaa kuivaa yshkää
Mullakin on jo toista viikkoa. Välillä parempi ja sitten taas mennään
HIV